Gå til innhold

Facebook - Plutselig får jeg hauger av likes på gamle bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan mye rart, men Facebook blir fort for komplisert.

 

I dag fikk min datter på 3,5 år låne telefonen min for å se på bildene jeg har lagt ut på Facebook. Hun er ikke så alt for gale ille når det kommer til navigering på telefonen, men noen ganger kan det gå litt hardt for seg...noe det kanskje gjorde nå. Etter dette har i hvert fall folk begynt å like bilder jeg la ut for over 3 år siden.

 

Sjekker jeg min egen profil logget inn som min samboer er det ingenting som tyder på at jeg har postet gamle bilder på nytt eller noe lignende. Hva er det som skjer?



Anonymous poster hash: f0013...eb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får opp minner som har skjedd for så og så mange år siden. Hvis noen er tagget i bildet kommer dette minnet opp på deres side også. Hvis en trykker liker eller deler, kommer bildet opp på newsfeeden så alle i din venneliste kan se det. Som igjen fører til at flere trykker liker?

Anonymous poster hash: 2d754...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får opp minner som har skjedd for så og så mange år siden. Hvis noen er tagget i bildet kommer dette minnet opp på deres side også. Hvis en trykker liker eller deler, kommer bildet opp på newsfeeden så alle i din venneliste kan se det. Som igjen fører til at flere trykker liker?

Anonymous poster hash: 2d754...2c0

Ville jeg ikke da ha sett det da jeg logget på som min samboer? Og ville ikke da bildene det gjaldt være bildene jeg postet på denne datoen for 3 år siden? De aktuelle bildene er fra omtrent samme periode, men med et par måneders mellomrom (og ikke i samme album).

Anonymous poster hash: f0013...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel noen som har vært i albumene dine og sett bildene da :)

Anonymous poster hash: 2d754...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Kanskje hun har trykket på liker? Da kommer det jo opp i feeden til vennene dine at du har likt bildet, og igjen kan jo de like det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kanskje likt bildene hun har sett på, og så har de kommet opp i nyhetsstrømmen for vennene dine?



Anonymous poster hash: 3ec11...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...