Gå til innhold

Uleste meldinger på messenger/face


spegel

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser gjennom samtalelisten min på messenger. Oppdaget at flere av meldingene jeg har sendt ikke er markert som lest. Selv om jeg vet at personene er svært aktive på fb. Hvordan får de til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de har slutta med det at det kommer opp når det er lest. ser det er sånn hos meg og og de svarer på meldingene jeg sender.



Anonymous poster hash: 4e1c6...93a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er aktiv på mobilen mensdu får en melding på messenger, så ser du meldingen i statuslinja på telefonen, hvertfall hvis den ikke er så lang. Og da kan du lese den uten at det synes at den er lest,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mulig det er sånn at den lest-meldingen slutter å vises etter så så lang tid?



Anonymous poster hash: a4d87...86e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer jo opp på noen meldinger at de er lest. Har sendt en melding til en ex som er veldig aktiv. Han svarte på den første, men ikke på den siste. Denne er heller ikke "lest". Mistenker at han ikke ønsker videre kontakt, men ikke vil si det. Og derfor bare ignorerer. Greit nok. Han har skrevet statuser etterpå, så..😜 finnes det kanskje en mulighet for at det går an å skru av "sett" funksjonen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...