Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Dette provoserer meg forbanna mye! 

 

Kjære ebay-folk: Ingen her har NOENSINNE ledd eller kommentert utseendet til noen! Aldri! Dette er rykter satt ut av ADMIN'ene deres, og kommentert av folk som ikke har lest saken. Vi har aldri ledd av hvordan noen har sett ut. Vi har ledd av at dere har turt å legge ut bilder tilsynelatende uten å tenke over hvor mange dere deler med, at noen som skal vise frem håret sitt legger ut bilder hvor puppene har hovedfokus og når det er bilder av noen i for små klær, som vil ha de for små. 

 

Ikke beskyld oss for slikt dritt som å le av noens utseendet, for det har ikke skjedd. 

 

Hilsen 15 kg for mye. 



Anonymous poster hash: 5d27f...865

post-37809-0-86748400-1440975536_thumb.p

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har vært her lenge flere av dem, både temmelig aktive og snikende i kulissene som skjult bruker ;)

 

Edit: og akkurat nå er det flere som lusker rundt som lesende gjester også, ser jeg.

De delte nylig link til tråden der inne :)

Anonymous poster hash: 0dc63...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når folk skriver at de har vondt i en tå/finger/har munnsår og spør om noen vet om en krem som fungerer. Kremen kommer ikke før om 4 uker uansett.. Hørt om apotek? På de 4 ukene er problemet enten borte eller blitt dobbelt så stort. :natti:

Da trenger de jo dobbelt så mye krem, og beleilig nok kan de da få dobbelt så mange pakker!

:biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De delte nylig link til tråden der inne :)

Anonymous poster hash: 0dc63...4c0

 

Da blir det vel ny runde med beskyldninger om alt det fæle vi har gjort og hvor grusomme vi er. Det som er så festlig er at mye av det bunner i løgn og overdrivelser fra ADMIN og diverse andre medlemmer. F.eks. som AB over her påpeker: vi har aldri lagt ut bilde av medlemmer og gjort narr av kroppen eller utseendet deres. Likevel fortsetter de å spre denne løgnen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dømmer ikke på utseende, men oppførselen til flere av disse damene er faen meg så langt bak mål.

Og da mener jeg ikke alle. Masse fullstendig oppegående mennesker der også, men det er gjerne ikke de som ender i fokus for diskusjoner som dette. Et av de store problemene jeg har med ebay gruppen er som andre tidligere har nevnt: 1) kjøpe for å kjøpe, 2) den sykt ironiske "jeg har ikke råd til det, derfor kjøper jeg mange andre ting for samme sum pluss fake av det jeg ikke hadde råd til i utgangspunktet"-innstillingen.

Mange ting som selges på ebay får man ikke tak i, i Norge. Ekke sånn at ebay er all bad, mennehhhh. Noen folk, ass...

Endret av Kraula
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå står Facebook under her som en av dem som "leser" emnet. Interessant! :)

Endret av Ardwinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Hehe ja!

Nå driver de å diskuterer oss på siden. Vi driver visst å latterliggjør, hetser og rakker ned på de. Vi burde ihvertfall være tøffe nok til å stå frem med ekte navn! Kvinnekrek er vi også.

Jauda.

Da burde de jo la oss få bli medlem av gruppa da. Evnt lage en ny gruppe og invitere oss inn dit så vi kan diskutere dem

Jeg har iallefall ingen problemer med å stå frem med fullt navn og mene det samme da som jeg gjør her på forumet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gi fake MK-veske som gave til noen...... Serr.

Anonymous poster hash: 9d5bb...815

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt denne tråden her siden den nye kom opp. Ja vist vil jeg si at det er en del oversharing inne i gruppen. Når man diskuterer vibratorer, legger ut bilder av siste kjøp og klarer å få lurt inn en vibrator der, legger ut frekke julegaver o.s.v. Det mener jeg hører hjemme nettopp HJEMME, ikke delt med så mange andre medlemmer. Jeg handler en del på Ebay, men har ikke noe behov for å dele alt med alle. Når det er sagt er det mye fine tips man kan få i fra gruppen også, som jeg selv kanskje ikke hadde klart å finne frem til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en som har lagt ut link til VG-saken om billig sminke, og den kan inneholde alt mulig rart.

Hun skrev riktignok at admin kan slette om det ikke passer inn, men den har ikke blitt slettet enda. Nå har den stått i snart en time.

De eneste kommentarene er to jenter som sier seg enig i at artikkelen bør leses.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde de jo la oss få bli medlem av gruppa da. Evnt lage en ny gruppe og invitere oss inn dit så vi kan diskutere dem

Jeg har iallefall ingen problemer med å stå frem med fullt navn og mene det samme da som jeg gjør her på forumet

 

Jeg klarer også helt fint å stå for mine meninger under mitt eget navn på facebook (det har jeg allerede gjort et par ganger). Men det er jo enklere for dem å holde oss ute av gruppa mens de sprer løgner og fremstiller oss som feige anonyme nett-troll. Illusjonen om at vi er så feige faller jo bort hvis vi slipper til og kan diskutere under eget navn ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer også helt fint å stå for mine meninger under mitt eget navn på facebook (det har jeg allerede gjort et par ganger). Men det er jo enklere for dem å holde oss ute av gruppa mens de sprer løgner og fremstiller oss som feige anonyme nett-troll. Illusjonen om at vi er så feige faller jo bort hvis vi slipper til og kan diskutere under eget navn ;)

 

Helt enig. Hadde ikke vært noe problem for meg å stå frem med fullt navn og si i fra hva mine tanker om holdningene der inne er. 

Men når de ikke en gang tålte at jeg stilte spørsmål ved og sa meg enig med noen som protesterte høylytt på admins brudd på reglene når hun fisket etter kunder så er det vel ikke å forvente at det åpnes for velmente råd eller egne negative erfaringer med ting heller. 

 

I dag har jeg forresten handlet kontormateriell for et par tusen kroner. Blekk til printer, plastmapper, salgsmateriell, osv. Og fikk en følelse av flauhet skyllende over meg der jeg satt alene i bilen og tenkte at blekk skal heretter sjekkes ut på eBay eller liknende :bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Hadde ikke vært noe problem for meg å stå frem med fullt navn og si i fra hva mine tanker om holdningene der inne er. 

Men når de ikke en gang tålte at jeg stilte spørsmål ved og sa meg enig med noen som protesterte høylytt på admins brudd på reglene når hun fisket etter kunder så er det vel ikke å forvente at det åpnes for velmente råd eller egne negative erfaringer med ting heller. 

 

I dag har jeg forresten handlet kontormateriell for et par tusen kroner. Blekk til printer, plastmapper, salgsmateriell, osv. Og fikk en følelse av flauhet skyllende over meg der jeg satt alene i bilen og tenkte at blekk skal heretter sjekkes ut på eBay eller liknende :bond:

Kjøper du billig blekk, er du så og si garantert at det du printer ut, vil blekne over tid. Tro meg, jeg har vært der...

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjøper du billig blekk, er du så og si garantert at det du printer ut, vil blekne over tid. Tro meg, jeg har vært der...

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

 

Ja, men det jeg printer ut i forretningssammenheng er stort sett ment å være bruk/kast. 

Kontrakter som uansett scannes inn og oppbevares digitalt, infoskriv til kunder, fakturaer, ++ 

Ikke noe som skal holde i åresvis da produktutvalg o.l endres flere ganger i året :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et lite PS: Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe kopier av merket :fnise: 
Orginalt, til en billigere penge enn hva det koster her ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såg ei som skulle kjøpe denne i tullegave til gubben. Lekkert. Haha :D



Anonymous poster hash: 07128...400
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Såg ei som skulle kjøpe denne i tullegave til gubben. Lekkert. Haha :D

Anonymous poster hash: 07128...400

 

 

Haha! Fysj. xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...