Gå til innhold

Til dere med profilbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva assosierer dere meg med når dere ser profilbildet mitt?

Jeg husker ikke noe av hva du har skrevet, så for min del så når jeg ser brukernavnet sammen med bildet ditt så tenker jeg på en person som trenger beskyttelse og som er litt ung og barnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Hva assosierer dere meg med når dere ser profilbildet, og/eller brukernavnet mitt?

Per Asplin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke noe av hva du har skrevet, så for min del så når jeg ser brukernavnet sammen med bildet ditt så tenker jeg på en person som trenger beskyttelse og som er litt ung og barnlig.

Haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig visuell og husker profilbilder nesten bedre enn brukernavn så jeg kan av og til assosiere brukere med profilbildene deres.

Mitt brukernavn ble endret etter at jeg så noen legge link til filmen Blubberella og jeg tenkte det var et festlig brukernavn. Til og begynne med hadde jeg bildet fra filmen som profilbilde men nå har jeg byttet til Melissa McCarthy da jeg synes hun er ei kul dame med et stort skuespillertalent. Jeg ligner ikke veldig på henne men føler hun og hennes rollefigurer representerer meg godt.

Jeg liker egentlig profilbildet mitt veldig lite.. Jeg føler egentlig ikke at hverken profilbilde eller brukernavn representerer meg på noen måte.

Jeg hadde et annet brukernavn før, da jeg registrerte meg her, men det har jeg brukt så mye andre plasser at det er ekstremt gjenkjennelig for de som kjenner meg privat. Så jeg måtte bare ta noe... Og jeg har ekstremt dårlig fantasi.

Hvordan endrer man brukernavn?

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan endrer man brukernavn?

Legg inn forespørsel om det under "ris, ros og spørsmål". Der er det en egen tråd du kan legge inn spørsmålet ditt.

Bommet jeg siden du lo? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg inn forespørsel om det under "ris, ros og spørsmål". Der er det en egen tråd du kan legge inn spørsmålet ditt.

Bommet jeg siden du lo? :)

Vel, jeg er ikke så veldig barnlig og trenger ikke så mye beskyttelse, at jeg valgte det profilbildet sammen med det brukernavnet var rent tilfeldig egentlig, med snev av dårlig fantasi. Syntes tigerbabyen min er veldig søt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Vel, jeg er ikke så veldig barnlig og trenger ikke så mye beskyttelse, at jeg valgte det profilbildet sammen med det brukernavnet var rent tilfeldig egentlig, med snev av dårlig fantasi. Syntes tigerbabyen min er veldig søt da :)

Jeg synes også tigeren din er søt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er ikke så veldig barnlig og trenger ikke så mye beskyttelse, at jeg valgte det profilbildet sammen med det brukernavnet var rent tilfeldig egentlig, med snev av dårlig fantasi. Syntes tigerbabyen min er veldig søt da :)

Tigerbabyen din er kjempesøt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har ikke tenkt over det før. Valgte bildet fordi jeg "lagde" det selv på en måte, og det stemte med sinnsstillingen min akkurat da, siden har jeg ikke tenkt mer på det :P

Men ja, legger mer merke til bildene enn navnene i en tråd, og blir helt lost når en bruker endrer bilde. Niennas f.eks.. Tok lang tid før jeg kom på å sjekke navnet hennes og før jeg greide å koble navnet opp mot bildet igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg mener ikke noe stygt med det ;) Det er litt turn on :fnise:

Det sier nok mer om deg enn om meg. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte på mat.

Når jeg så brukernavnet og profilbildet ditt nå så tenkte jeg med det samme på en tirsdags ettermiddag, etter skole og jobb og familien samlet rundt bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg stille samme spørsmål som et par andre her? Hva tenker dere om bildet/nicket mitt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg stille samme spørsmål som et par andre her? Hva tenker dere om bildet/nicket mitt? :P

Du er en litt apatisk, farlig person som man bør passe seg litt for. :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en litt apatisk, farlig person som man bør passe seg litt for. :omg:

Oida :o Jaja, på nettet kan man være hvem man vil, er det ikke det de sier? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oida :o Jaja, på nettet kan man være hvem man vil, er det ikke det de sier? :fnise:

Jo, det er vel sånn ;) bra dette ikke er virkeligheten, da ville vel de aller fleste av oss her inne lidd av personlighetsforstyrrelser... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler som blir forvirret av alle Jessica Albaer og Nina Dobrever? :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler som blir forvirret av alle Jessica Albaer og Nina Dobrever? :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

Nei, men jeg sliter med Betty Boop'ene. :ler: Ikke med brukeren altså, men med at det er flere som har en eller annen Boop som avatar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...