Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

The Legend of Zelda: Ocarina of Time på 3ds.

Aldri spilt det før, og storkoser meg. Ikke kommet veldig langt enda, men har blitt "voksen" akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig med The Evil Within. Tror vel det blir med den ene gjennomspillingen. Lurer litt på å prøve Ground Zeroes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

The Legend of Zelda: Ocarina of Time på 3ds.

Aldri spilt det før, og storkoser meg. Ikke kommet veldig langt enda, men har blitt "voksen" akkurat.

Om du liker det spillet så burde du prøve Majoras Mask om du ikke har, det er en oppfølger og etter min mening det beste Zelda spillet som noensinne er lagd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotline Miami. Koselig spill. :P

Haha! Det spilte vi her hjemme også for noen uker siden. Det var...grafisk til å være så pixlete xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lengste reisen! Et av de første PC-spillene jeg spilte som barn, veldig gøy å spille gjennom det igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tiden går det i WoW og LotRo på PC.

Fikk en sånn Wii U i sommer, så der spiller jeg Zelda: a link to the past, Yoshi's wooly world og Harvesr Moon fra SNES. Med andre ord, svært høy nostalgi faktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metal Gear Solid - Phantom Pain og League of Legends for tiden, savner å spille MMO men sliter med å finne noe som fenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt helt besatt av et spill på iPaden, av alle ting. Cooking Forever. Jeg drømmer om det tilogmed! Sånn utenom det så er det GTA5 det går i nå om dagen.  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...