Gå til innhold

Vis rumpa - for de som liker sånt.


Frk.K

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

Fordi de andre ikke er noe særlig? :klo:

Nei, Gud!

Mi rumpe er lik mange av dei som ligg i denne tråden. Eg les kor fine kommentarar dei får:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden får meg til å innsjå at eg har ei flott rumpe

Takk for at du bekrefter min påstand om eksistensgrunnlaget til slike trader som dette. :blomst:

Dette som info til alle trollene som tror at dette kun handler om oppmerksomhetsbehov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Denne tråden har bare bekreftet det jeg allerede vet; at ræven min sucks.

....................

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Gud!

Mi rumpe er lik mange av dei som ligg i denne tråden. Eg les kor fine kommentarar dei får:)

Jeg håpet det var sånn kommentaren skulle tolkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange flotte rumper......Er det noen form for trening som gir utslag, eller er dere bare "laget sånn"?

:)

Tja... Går en del i fjellet om sommeren og trener ellers muskelgruppene litt på spinning, ellipsemaskin og noen styrketimer med stang og vekter der vi fokuserer på enkelte øvelser som går for rumpen også (Styrketrening for kroppen) Men det er ikke noe jeg gjør veldig bevisst med mål for baken akkurat. Har vel potensiale til å trene noen øvelser mer jevnt for en fastere stump. Ellers vet jeg ikke om det er så stor forskjell på rumpen min enn før da jeg ikke trente så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Ingenting å kimse av uten weightlessbukse heller da;)

Takk :fnise:

Så mange flotte rumper......Er det noen form for trening som gir utslag, eller er dere bare "laget sånn"?

:)

Ble i overkant glad av å bli sitert sammen med så fine rumper, haha.

Vel, jeg er kronisk syk og tilbringer mesteparten av tiden i sofaen og sengen, så er vel bare "laget sånn". Er ofte bare hjemme og så får ikke den daglige gåingen så ofte heller. Har perioder jeg trener men ingen av disse bildene er tatt i disse periodene. Men om jeg har en god periode så trener jeg og får raskt endring på rumpa. Da er det hovedsakelig jogging(mye oppoverbakke) og diverse styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her kan du få min og le av haha, Bildet er gammelt, så mulig den har sunket litt de siste åra. But who cares, den er j' god å sitte på.

Anonymous poster hash: 892bb...f53

Anonymous poster hash: 892bb...f53

Herlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du få min og le av haha, Bildet er gammelt, så mulig den har sunket litt de siste åra. But who cares, den er j' god å sitte på.

Anonymous poster hash: 892bb...f53

Anonymous poster hash: 892bb...f53

Herlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger PÅ meg ? Må være en typo :P

Mer enn nok å ta i her i gården :D

Du ser kjempe flott ut either ways :danse: Ikke noe å utsette på bildet ditt :) perfekt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...

Hadde bare bilde med strømper på

Nice ass:)

Anonymous poster hash: f6c06...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bumper denne tråden i håp om at noen flere vil poste bilder :)

:flekke:   :sminkedokke: 

Anonymous poster hash: ef74b...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, denne tråden husker jeg! Det var en av mine favoritter, da jeg fortsatt var en ung og viril guttebass.

Jeg er ikke hingsten jeg en gang var, men jeg er jo så glad i disse selvhjelpstrådene, så la oss få litt fart på den igjen og utveksle runk... ehm... rumpebilder <3

 

 

WP_20150731_10_27_42_Pro.jpg

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, denne tråden husker jeg! Det var en av mine favoritter, da jeg fortsatt var en ung og viril guttebass.

Jeg er ikke hingsten jeg en gang var, men jeg er jo så glad i disse selvhjelpstrådene, så la oss få litt fart på den igjen og utveksle runk... ehm... rumpebilder <3

 

 

 

Er tightsen ironisk ment eller pleier du å gå sånn? 

Anonymous poster hash: eb313...4cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...