Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahah NEI

Har du kokt poteter uten vann?

Hvordan gjør man det? :vetikke:

Spørsmål videre så vi ikke havner off topic:

Har du prøvd narkotika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg aldri gjort!

Har du?

Nei! Bare alkohol da - men jeg ser ikke på det som narkotika.

Har du noen gang stukket fra en regning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det har jeg gjort, drittresturant, ventet 45 minutter på regning, sa ifra to ganger

Nei jeg har ikke kokt poteter uten vann, men uten lokk. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år siden

Har du noen gang hisset opp din kjære i Bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg gjort, drittresturant, ventet 45 minutter på regning, sa ifra to ganger

Nei jeg har ikke kokt poteter uten vann, men uten lokk. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange år siden

Har du noen gang hisset opp din kjære i Bilen?

Nei, det har jeg ikke, fordi vi ikke har bil! Teller bussen? Hehe

Har du noen gang tulleringt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke, fordi vi ikke har bil! Teller bussen? Hehe

Har du noen gang tulleringt?

hahaha Ja buss Teller...!

Ja ringte min far og utga meg for å prate invadrernorsk(Noe jeg kan bra etter å ha bodd Holmlia lenge og fått en del venner der) Fortalte han at han måtte flytte bilen sin eller så dytta jeg den unna med Taxien min

Har du noen gang lekt Doktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha Ja buss Teller...!

Ja ringte min far og utga meg for å prate invadrernorsk(Noe jeg kan bra etter å ha bodd Holmlia lenge og fått en del venner der) Fortalte han at han måtte flytte bilen sin eller så dytta jeg den unna med Taxien min

Har du noen gang lekt Doktor?

Hahaaaa! Så jævlig bra!

Lekt doktor? Hmmm, nei. Ikke som barn og ikke som voksen :P Jeg har sykepleier uniform da, til seksuellt bruk, men har ikke fått brukt den ennå, så har ennå det til gode.

Har du? Er det gøy???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaaaa! Så jævlig bra!

Lekt doktor? Hmmm, nei. Ikke som barn og ikke som voksen :P Jeg har sykepleier uniform da, til seksuellt bruk, men har ikke fått brukt den ennå, så har ennå det til gode.

Har du? Er det gøy???

hahahaha Du assa!!

ja, men det var jammen mange år siden. Kan jeg ha vært 10? hahahaaha Etter å ha funnet en kortstokk som inneholdt voksenbilder LOL Om det var gøy? Husker jeg ikke

Har du noen gang Laget engler i Sneen? Eller er du bar en engel? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha Du assa!!

ja, men det var jammen mange år siden. Kan jeg ha vært 10? hahahaaha Etter å ha funnet en kortstokk som inneholdt voksenbilder LOL Om det var gøy? Husker jeg ikke

Har du noen gang Laget engler i Sneen? Eller er du bar en engel? :rodme:

:fnise: Jeg er nok ingen engel.

Jeg spiller på det andre laget og spillernummeret mitt er 666! :pirat:

Men engeler i snøen, jepp! Kommer fra et sted med mye snø, så engler i snøen blir hverdagskost ;)

Har du noen gang stjelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en Ravn, da jeg var ung. Aldri stjålet noe i voksen alder. Liker ikke slikt

Har du noen gang blitt tatt på fersken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var en Ravn, da jeg var ung. Aldri stjålet noe i voksen alder. Liker ikke slikt

Har du noen gang blitt tatt på fersken?

Åh, huff, ja.

Jeg var med min eks og hans mor kom hjem. Jeg var bare 15 og hun ble rasende, så rasende at hun reiv døra av hengslene o_o jeg ville bare dø.

Har du noengang kjøpt et klesplagg til over 3000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, jeg tenkte på å bli ferska på å stjele... men huff det også må være helt ekstremt ille har blitt ferska selv

ja en jakke i England. Skinnjakke... Litt harry fyr... rocker hahaha

Har du noen gang vært i kollisjon? Eller sett det på nært hold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, heldigvis...

Har du noen gang slått noen?

Jeg har slått lillebror. Ikke sånn voldsomme greier, haha, vanlig søsken kjærlighet :P

Og til NonJuan - aha, sånn fersket nei! Det har jeg ikke, men nå har jeg ikke stjelt noe da. Men vilje iallefall. Tok med meg en eyeliner fra cubus en gang :( Ikke med vilje, jeg skulle betale også glemte jeg det fordi det var så mye som skjedde. Når jeg går mot bilen så ser jeg at jeg har eyelineren i hånda ennå. Og da var jeg for redd og flau til å tilbake o_o

Har du noen gang fått sparken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått lillebror. Ikke sånn voldsomme greier, haha, vanlig søsken kjærlighet :P

Og til NonJuan - aha, sånn fersket nei! Det har jeg ikke, men nå har jeg ikke stjelt noe da. Men vilje iallefall. Tok med meg en eyeliner fra cubus en gang :( Ikke med vilje, jeg skulle betale også glemte jeg det fordi det var så mye som skjedde. Når jeg går mot bilen så ser jeg at jeg har eyelineren i hånda ennå. Og da var jeg for redd og flau til å tilbake o_o

Har du noen gang fått sparken?

hahaha huff ja det er jo sånn som skjer

Sparken? Nei eller jo.... men sto med ny kontrakt i samme yrke et annet sted. Alle ble sagt opp

Har du noen gang leid en film du har tenkt. Å FY SÅ EKKELT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha huff ja det er jo sånn som skjer

Sparken? Nei eller jo.... men sto med ny kontrakt i samme yrke et annet sted. Alle ble sagt opp

Har du noen gang leid en film du har tenkt. Å FY SÅ EKKELT

AAAAH ja ass. Mange ganger! MEN nå skal det sies at jeg leier filmer fordi de er ekle! Elsker groteske filmer. Leier ikke så mange filmer nå lenger da, nå er det a pirates life for me, på nett!

Har du noen gang gjort det samme? Og hva så du isåfall da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv, sykt pysete på området. Men har derimot blitt "tvunget" til å se ekle filmer sammen med venner... hmm :P

Har du noen gang stjålet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...