Gå til innhold

Hvilken KG-bruker kunne du tenke deg å bli VENN med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle egentlig til å skrive at jeg håper ingen vil ha meg som venn kun basert på de maks to prosent av mitt liv jeg legger fra meg her. Men så kom Citronella og føkka opp statistikken. :lur:

Når en har rota rundt her så lenge og mye, skal det godt gjøres at det ikke oppstår enslags vennskap med enkelte. Det er jo vennskap dette også, for selv om vi eksponerer oss i cyberrommet, er vi alle av kjøtt og blod - egentlig altså... Er noen etterhvert en vet en vil stille opp for om livet hadde villet det slik, men jeg vil ikke dra noen navn opp av hatten. Det blir bare kjipt for de som leser og håper å finne brukernavnet sitt.

Gjennom årene og trolletåka har det materialisert seg mange fine oppegående mennesker med ekte hjertebank for sine medmennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange her jeg kunne tenke meg som venn, men hvis jeg skulle peke ut en blir det Mann 42, vi kunne pratet om filmer, serier, tegneserier, samfunn osv.. Han har mye interessant å komme med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange her jeg kunne tenke meg som venn, men hvis jeg skulle peke ut en blir det Mann 42, vi kunne pratet om filmer, serier, tegneserier, samfunn osv.. Han har mye interessant å komme med. :)

Hadde blitt sånn han kunne pratet og jeg måtte holdt kjeft, frivillig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Dette er tydeligvis myntet på meg. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det du skriver. Jeg har ingen fanklubb som du kaller det. Heller ikke er jeg avhengig av hva andre måtte mene om meg, men jeg finner meg ikke i løgn og trakassering. Jeg forstår ikke hvor du tar dette fra.

Nei, det var ikke myntet på deg. Det var en generell betraktning.

Skulle egentlig til å skrive at jeg håper ingen vil ha meg som venn kun basert på de maks to prosent av mitt liv jeg legger fra meg her. Men så kom Citronella og føkka opp statistikken. :lur:

Jeg liker ikke å føkke opp! Eller; kanskje jeg liker det? :sinnatagg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirrevirrevipp, hun virker veldig grei :P

Også digger jeg våre gærne kattekvinner... :fnise:

Men har ingen klikker her da =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her inne som virker utrolig koselige

Men vet ikke om jeg hadde turt å møte noen.... tror jeg.. haha

Det er utrolig hyggelig å se at KG ikke har forandret seg stort siden 2000. 14 år er lenge. Utrolig bra

Og selvfølgelig har dette noe med at det er godt team som driver KG og at Forumet har gode modder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Spirrevirrevipp, hun virker veldig grei :P

Også digger jeg våre gærne kattekvinner... :fnise:

Men har ingen klikker her da =/

Oj! :hakeslepp:

Jeg ble nevnt i en slik tråd som dette! :hoppendeglad:

YOU MADE MY DAY! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan virker kul :)

Ditto.... Du lager tydelig smilerynker i mitt ansikt.. lol

Lo så jeg Holdt på å kjøre av veien i går, etter jeg leste dialog med deg og PTR, på Sant eller løgn !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Ditto.... Du lager tydelig smilerynker i mitt ansikt.. lol

Lo så jeg Holdt på å kjøre av veien i går, etter jeg leste dialog med deg og PTR, på Sant eller løgn !

Hahahaa....dagens!! :hug: Glad for å høre at jeg fikk deg til å smile...god gjerning det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absoluttt, elsker å smile og det finnes ikke noe bedre enn å få folk til å le. :hug:

For å få noe, må man også gi noe... ganske enkelt... Og du er en av de som får meg til å komme tilbake til KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...