Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Så du savner ikke bilde av meg altså? :snurt:

Jo selvfølgelig. Jeg har PM boks jeg :)

Men damer liker ikke sånt...og siden du ikke har postet her enda så er du vel ikke fan av sånt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jo selvfølgelig. Jeg har PM boks jeg :)

Men damer liker ikke sånt...og siden du ikke har postet her enda så er du vel ikke fan av sånt? ;)

Atter.. Jeg har ikke postet?

Bildene mine har ikke vært så bra at du har lagt merke til de altså? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Atter.. Jeg har ikke postet?

Bildene mine har ikke vært så bra at du har lagt merke til de altså? :snurt:

Jeg er aldri i disse trådene lenger, ....før idag ;) så kan hende jeg har gått glipp av dusinvis av flotte damer..bildene forsvinner jo også etter to minutter så det er vanskelig :)

Du er velkommen til å poste nytt...jeg bare kommenterer ikke sånt offentlig lenger.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg er aldri i disse trådene lenger, ....før idag ;) så kan hende jeg har gått glipp av dusinvis av flotte damer..bildene forsvinner jo også etter to minutter så det er vanskelig :)

Du er velkommen til å poste nytt...jeg bare kommenterer ikke sånt offentlig lenger.

Tja, når har jo ett av bildene lagt ute siden juli.. ;)

Neida, bare tuller med deg Harrydotten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Tja, når har jo ett av bildene lagt ute siden juli.. ;)

Neida, bare tuller med deg Harrydotten!

Plystre....plystre....PM?

:)....jeg er så dårlig til å leite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må jo ha bilde liggende i mer enn 10 sekunder vetu ;)

Den lå ute lengre i 10 sekunder. Dessuten er det ingen regler om hvor lenge bilder skal ligge eller ikke ligge ute. Så nei, det trenger jeg absolutt ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Den lå ute lengre i 10 sekunder. Dessuten er det ingen regler om hvor lenge bilder skal ligge eller ikke ligge ute. Så nei, det trenger jeg absolutt ikke ;)

Menne...menne....hele vitsen med å poste bilde er jo at folk skal se vetu ;) da er det en voldsom fordel at det ligger ute en bitteliten stund, sevl om det ikke er regler mot det ja...så det så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

:skratte: ... Stakkars Frk. K :fnise: Hun har min fulle støtte når det gjelder akkurat det der..

Ja jeg skjønner det godt asså...bare vært hyggelig å sett henne :)

Selvsagt ingen tvang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner det godt asså...bare vært hyggelig å sett henne :)

Selvsagt ingen tvang

Skjønner hva du mener :jepp:

Men er ganske så veldig sikker på at det bildet ikke var så veldig seriøst fra Frk.K :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne...menne....hele vitsen med å poste bilde er jo at folk skal se vetu ;) da er det en voldsom fordel at det ligger ute en bitteliten stund, sevl om det ikke er regler mot det ja...så det så :)

Det var ute lenge nok til at ganske mange fikk sett det du. At DU ikke fikk sett det, er ikke mitt problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...