Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Fordi jeg savner samboeren min, som har vært borte siden fredag :(

Heldigvis kommer han hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er hjemme alene og har menssmerter!

:klem:

Jeg er trist i dag fordi jeg fortsatt er syk, er møkkalei av å ligge i senga og har lyst til at noen skal kjøpe blad og noe godt på butikken til meg :sjenert:

Ikke minst, fordi hvis jeg ikke blir frisk snart, kan jeg ikke dra på aktiv fjelltur om noen dager som planlagt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kjenner ekstra nøye etter og leter grundig på nederste hylle i min sjel, er jeg bittebittebittelite granne trist over at jeg ikke har noe å bidra med i denne tråden...

- Det går nok over. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Fordi jeg er psykisk syk og mangler helt energi til å finne på noe positivt med ungene i dag. Det den siste fridagen dems så skulle så gjerne!

Men i morgen er det vanlig hverdag igjen og jeg skal til behandling som fungerer så jeg er positiv selv om dagen i dag er sånn at jeg er skuffet av meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi påska ikke har blitt så fin jeg hadde håpet og likevel er jeg usikker på om jeg ønsker at den skal ta slutt.. Kanskje fordi at når den nå tar slutt er enda en av mine livssillusjoner brutt, og jeg trenger noen illusjoner for å holde meg flytende.

"Reality sucks!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi en kjempefin påske er straks slutt, og en uke med MASSE jobbing venter meg. Får ikke "helg" før søndag, så er det påan igjen mandagen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er psykisk syk og mangler helt energi til å finne på noe positivt med ungene i dag. Det den siste fridagen dems så skulle så gjerne!

Men i morgen er det vanlig hverdag igjen og jeg skal til behandling som fungerer så jeg er positiv selv om dagen i dag er sånn at jeg er skuffet av meg selv..

Kanskje barna har hatt godt av å ikke finne på noe, ikke noe stress?? Kanskje hadde du selv godt av det også..?? Hvem vet...!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: fordi Nav ikke har fått ut finger'n ennå etter 6mnd saksbehandlingstid slik at påsken ble en del fattigere enn jeg hadde håpet.

:sukk: fordi nakkeskaden på topp av all den andre skiten jeg har, gjør smellvondt og jeg har ikke råd til behandling eller til å ta ut alle medisinene jeg skal ta nettopp pga Nav.

:sukk: digger suttttre tråder når jeg er i dritt humør. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kårky: Nå vet jeg ikke hvordan du pådro deg whiplash'en din, men hva med forsikringen? Jeg fikk min i en ulykke, og forsikringsselskapet dekker alt. Har du sjekket ut? Sikker på at du ikke har rukket å få frikort enda? For i såfall kan du hente ut medisinene til ingenting på frikortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg egentlig skal på et kurs i morgen kveld som jeg har gledet meg til lenge, men har blitt syk og skal være glad om jeg klarer 8 timer på jobb i morgen. 3 timer på kurs kan jeg nok glemme om jeg ikke blir mirakuløst bedre over natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trist fordi 2010 er et møkka år. Alt går imot meg, og det skjer ikke noe positivt, uansett hva jeg gjør. :(

Samme her :klemmer: og jeg har vært syk av og på hele tiden så langt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Sutrer fordi jeg har oversovet ALT for lenge i dag.

har vært skikkelig forkjøla med masse feber de siste dagene, og i natt la jeg meg klokken 2300, og våknet ikke før 1530..

Har megavondt i huet av for mye søvn, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg nok en gang har tatt på meg for mye. Og ikke har god nok oversikt. Og i går oppdaget jeg at til helga, når jeg egentlig skulle kose meg på kurs innenfor en hobby jeg har, og det er noe jeg har gledet meg til i flere måneder. Skal jeg istedet på møte hele helga i et styre jeg sitter i. Dumme meg hadde ikke sjekka at det ikke var nå.

Og innerst inne vet jeg at jeg burde velge den kjedelige forpliktelsen foran den tingen jeg har gleda meg til. Men det er så bittert. Så jeg prøver desperat å få til begge deler. Men jeg vet jo at det kommer til å ende med at noen blir oppgitt eller irritert over meg. Og jeg er sur fordi jeg stadig ender opp i slikt. Fordi jeg er en rotekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- fordi jeg føler meg som en svak person, og svak har jeg ikke lyst til å være i det hele tatt.

- fordi jeg er betatt av en person jeg ikke vet om har lagt noe særlig merke til meg en gang, men har for meg at vi hadde passet så utrolig godt sammen, og aner ikke hva jeg skal gjøre med dette.

- fordi jeg ikke er så motivert som jeg ønsker å være i skolearbeidet mitt.

- fordi jeg har så lite energi om dagen, og skulle så gjerne hatt mer tid og ork til å gjøre alt jeg har lyst til

- fordi jeg føler meg ikke like bra som søsteren min, blant annet fordi hun trener hele tiden, og elsker å skryte av det til foreldrene våre. så når vi er hjemme sitter alle å snakker om hvor flink hun er.

- jeg sliter med å sove for tiden

- tenker for mye på at deler av kroppen ikke er sånn jeg vil den skal være

- jeg begynner å bli forkjølet!

:tristbla:

vil også ha med en positiv:

Jeg er faktisk ganske såå lykkelig alikevel! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kårky: Nå vet jeg ikke hvordan du pådro deg whiplash'en din, men hva med forsikringen? Jeg fikk min i en ulykke, og forsikringsselskapet dekker alt. Har du sjekket ut? Sikker på at du ikke har rukket å få frikort enda? For i såfall kan du hente ut medisinene til ingenting på frikortet.

har frikort men noen av medisinene blir ikke dekket på blå,da helfo mener medikamentet ikke er lagd for nettopp det jeg tar den for.(blodtrykkspiller mot migrene) ,dessuten noen andre medisiner.

Nakken ja.Stønn der sliter jeg.Skaden oppstod i en buss på teneriffe...og selv med 7 personer som kan bekrefte hendelsen,får jeg ikke noe hjelp noen sted, untatt tabletter mot smertene(som ikke dekkes på blå )

Alt er meldt til forsikringsselskapet men ettersom de som kjørte bussen ikke "husker" noen ting,får jeg ikke noe.

Manuellterapi koster 200nok pr.time og jeg må ha en time minst hver 10.dag for å ikke gå i spinn pga smerte..Mye når du ikke har 200 fordi nav ikke har fått ut fingern.(til nå har dem brukt 6mnd ...)

Beklager off topic posten

Er fortsatt litt :tristbla: pga nav og hele systemet.Dessuten har jeg hodepine-syt syt :P

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest green tea

jeg sier hva jeg vil uansett her jeg da.

trist er jeg hver bidige dag kan ikke si koffer.

jeg lider av kronisk kvalme.

Endret av green tea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manuellterapi koster 200nok pr.time og jeg må ha en time minst hver 10.dag for å ikke gå i spinn pga smerte..Mye når du ikke har 200 fordi nav ikke har fått ut fingern.(til nå har dem brukt 6mnd ...)

Sjekk med sosialen, de har mulighet til å gi deg penger ganske kjapt. Veit ikke om det går på dagen, men burde gå på et par dager i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...