Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER...

Man kan strengt talt gå til Tryvann i høye hæler og sommerkjole :P

Russebukse eller ski/boblebukse vil nå jeg si er mest egnet på Tryvann :hoho:

Mange artige historier her på de siste sidene nå :laugh:

Endret av Noz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å forklare, men neida. Hun skulle på dagstur med sekk :vetikke:

Kanskje turen startet i Bergen? Eneste grunn til å gå med sekk til Tryvann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kunde som skulle ha en skikkelig turbukse som tålte alt mulig fordi hun skulle nemlig på topptur.

.....til Tryvann (Holmenkollen) :fnise::fnise::fnise::fnise::fnise:

(Topptur er liksom alá Lyngsalpene, Sunnmørsalpene, Jotunheimen osv. Ikke en kolle du kan ta t-banen nesten helt opp til).

HAHAHAHAHAHAHA!!! Du KØDDER?! Man kan gå Tryvann i OLABUKSER...

Man kan strengt talt gå til Tryvann i høye hæler og sommerkjole :P

Jeg prøvde å forklare, men neida. Hun skulle på dagstur med sekk :vetikke:

Selvfølgelig må man ha turbukse og sekk når man skal gå til tryvann! Hvor ellers skal man få plass til alle de deilige kanelbollene man må spise på toppen? :opplyser::sikle::ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig må man ha turbukse og sekk når man skal gå til tryvann! Hvor ellers skal man få plass til alle de deilige kanelbollene man må spise på toppen? :opplyser::sikle::ler:

.... man kjøper de på Tryvannstua, vel. Trenger ikke noe niste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... man kjøper de på Tryvannstua, vel. Trenger ikke noe niste.

Selvfølgelig kjøper man de der oppe, også kjøper man alle som er igjen, og putter mange i sekken og en del i magen. Det er hvertfall en logisk grunn til hvorfor man må ha på seg turbukse og sekk. Jeg håper inderlig kunden lengre oppi her fikk anbefalt en turbukse med strikk i livet, ellers kan jeg se for meg at hun sikkert føler seg litt lurt :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nei takk" når jeg spør om de vil ha kvittering. Om de bare visste hvor mye rart man kan skrive av på skatten dersom man bare er litt kreativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Jobber på Elkjøp, og får ofte høre: "kan du hjelpe meg med......... Nei forresten jeg tror jeg spør en av mennene her, de kan det nok bedre enn deg"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Vet ikke om jeg har nevnt det før, men det var en kunde som kom inn for leenge siden, pekte på et magasin (tror det var Se&Hør), og sa "Oprah is not black, it's a conspiracy!"

Også sprang han ut. Han var jo greit rusa på et eller annet da.

Jeg lo ikke av det der og da, men i senere tid finner jeg det ufattelig morsomt :fnise: For en ting å si liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har nevnt det før, men det var en kunde som kom inn for leenge siden, pekte på et magasin (tror det var Se&Hør), og sa "Oprah is not black, it's a conspiracy!"

Også sprang han ut. Han var jo greit rusa på et eller annet da.

Jeg lo ikke av det der og da, men i senere tid finner jeg det ufattelig morsomt :fnise: For en ting å si liksom.

Fantastisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en rusa kunde innom som spurte om han kunne være helt ærlig med meg. Joda, sa jeg og han fyrte ut med ''Du ser ut som du skal konfirmeres. Du ser ut som du er på oppstilling og skal bli tatt bilde av. Vet du hvor jeg og dama mi kan bli filmet? I mens vi, jaaaa du vet? Vet du ikke??? Det må du jo vite, det er jobben din!!! Dette skal jeg klage på! Det finnes mye bra talent på gata, jeg kan få 400 til å bli 4000 bare så du vet det. Jeg mener ikke å være uhøffelig, jeg bare synes noen kunne hjelpe de stakkars kvinnene som er på gata. De har talent -og nei! Jeg snakker ikke av erfaring!!!!!!!!!! Du har sikkert jobbet her i over 20 år og du må brenne for det du driver med! Du må!!! Og hva koster denne?'' -I omentrent en setning. Jeg fikk ikke komme til ordet. Jeg jobber forresten i en erotisk butikk og jeg er kun 23 år :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Fantastisk :fnise:

Også så utrolig tilfeldig :P Følte meg litt småkry over at han valgte å dele den informasjonen med akkurat meg, hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunden står og ser undrende ut, så jeg gåe bort for å høre om hun trenger hjelp med noe.

Meg: Hei, er det noe jeg kan hjelpe deg med?

Kunde: (skriker) Jeg venter på min mann! Det må jeg få lov til! Jeg vil vente i fred og ro.

Et enkelt "nei, takk" hadde holdt i massevis.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunden står og ser undrende ut, så jeg gåe bort for å høre om hun trenger hjelp med noe.

Meg: Hei, er det noe jeg kan hjelpe deg med?

Kunde: (skriker) Jeg venter på min mann! Det må jeg få lov til! Jeg vil vente i fred og ro.

Et enkelt "nei, takk" hadde holdt i massevis.

Hehehehe :D Denne var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det må da gå an å få varelevering tidligere på dagen!"

Jada... Det er jeg som bestemmer leveringsrutene til Asko, så det skal jeg ordne...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Strømmen gikk i deler av byen på mandag

Jeg: jeg får desverre ikke slått varer på kassen akkurat nå pga strømbruddet

Kunde: når blir det fikset

Jeg: jeg vet ikke

Kunde: vet du ikke deeet!!!!!!!!! :o

Altså...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha vi har også kunder som tror vi styrer tidspunkt vi får levert varer.

To ganger i uka får vi ferdigsmurte baguetter og salater. De kommer ca klokken 9. Flere av kundene har lært seg hvilke dager de kommer, men problemet er at de kommer rett etter vi har åpner klokken 7 og skal ha.

Kunde: halllooo, har dere ikke baguetter?

Meg: nei, de kommer om et par timer

Kunde: hæææ, det går jo ikke. Det må dere gjøre noe med.

Meg: det går dessverre ikke, det er flere butikker som skal få varer og de aller fleste vil ha de tidligst mulig, vi er heldige som får før lunsj.

Kunde: Åhh, det er dårlig. Får finne noe annet da...

Og denne samtalen har jeg nesten hver gang vi skal få baguetter:P

Endret av superdupermeg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmen gikk i deler av byen på mandag

Jeg: jeg får desverre ikke slått varer på kassen akkurat nå pga strømbruddet

Kunde: når blir det fikset

Jeg: jeg vet ikke

Kunde: vet du ikke deeet!!!!!!!!! :o

Altså...

Hadde en tilsvarende diskusjon med et par-tre kunder for noen uker tilbake da det ble strømbrudd i store deler av Buskerud en torsdags ettermiddag.

Jeg kom på jobb fem minutter etter at strømmen gikk, kundene måtte bare hauses ut fordi kassasystemene ikke har noen backup-strøm, så alt var dødt.

Og folk er overbevist om at vi vet mer enn dem når strømbruddet kommer overraskende på. Vi fant ut i løpet av noen få minutter at strømmen var borte over flere kilometer, så da var sannsynligheten for at det ble et vedvarende strømbrudd ganske stor. Alt fra fem minutter til fem timer var standardsvaret vi måtte gi, vi ante ingenting.

Men det måtte vi jo må vite!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel ya!

Og de som står i andre enden av butikken mens jeg sitter i kassen: "HALLOOO, KAN NOEN HJELPE MEG MED PANTEAUTOMATEN??!!!

Jada, NOEN kan komme å hjelpe deg, men for all del, ikke kom å spørr pent, bare rop der du!

Eller de som generellt roper mens jeg står typ 4 meter unna å driver med noen andre ting; "DU, hva koster denne?" Greit de lurer på det, men de kan komme bort å spørre pent, isteden for å rope det ut. blææh. Unnskyld, dagens utblåsning

Eller når man står på gardinstrappa å holder på å sette ei eske opp på topphylla. Så forventer de å bli betjent umiddelbart
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg: Trenger du en pose? :)

Kunde: nei, takk. Det trenger jeg ikke, jeg skal bare handle.

Jeg: ok, ha en god helg!

Kunde: ja, jeg må nesten få en pose da?!

Jesss, høre etter før man svarer er jo en ide.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...