Gå til innhold

Trening hjemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst å trene hjemme. Har stor ball, et hoppetau og en strikk. Noen anbefaling om hva jeg kan gjøre, eller helst video på nettet som er god? Jeg er rimelig utrent i utgangspunktet...og om tips om hva jeg og gutten på 11 kan trene sammen i tillegg hadde vært fint...



Anonymous poster hash: 21112...e61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Er masse man kan gjøre hjemme. Knebøy, situps og diverse øvelser på ball. Søk rundt på fitnessbloggen :) Tipper det står endel der! :)

Angående hva deg og gutten din på elleve kan gjøre: Spille fotball? (skyte på mål eller ha en form for konkurranse) Eventuelt basketball er jo fint å gjøre når man bare er to stykker. Håndball og for den saks skyld! Egentlig det meste av ballspill. Ellers kan dere jo dra og klatre? Eller svømme?

Med mindre du tenkte på ting dere kunne gjøre inne i hjemmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal ta en titt på fitness-bloggen. Svømmehallen har jeg tenkt å ta en dag i uka men vi må nok røre oss litt mer enn det. I utgangspunktet er ballspill relativt uaktuelt siden vi begge har dårlig ballfølelse men vi kan jo gjøre litt av det før snøen kommer..Tenkte egentlig mest på ting vi kan gjøre hjemme - både inne og rundt huset. Til vinteren blir det iallefall skigåing.



Anonymous poster hash: 21112...e61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...