Gå til innhold

Sjekker du hva andre har i handlevogna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å se i handlevogner etter å ha lest denne tråden for å se hva "all the fuzz is about". Endte opp med å handle mer, fordi det andre hadde kjøpt virket godt :)



Anonymous poster hash: dfd59...094
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er overvektig og hater at folk stirrer ned i handlevogna mi. Hater å handle mat på ettermiddagen av den grunn. Gjør det heller på tidspunkter jeg vet det er lite folk i butikken. Er lett å dømme andre uten å vite noe som helst om de.



Anonymous poster hash: 6813f...ef4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent...Men smiler litt ekstra når jeg ser jenter/kvinner kjøpe tampong/bind og sjokolade... og kun det :)

Det var en gang mannen var på butikken for et par år siden, og han la følgende på disken:

Sjokoladeplater

Bind/tamponger

Ibux/paracet

Da fikk han mange glis :ler2: Jeg ble litt flau da han fortalte det, for de ansatte og kundene som gikk der kjente oss som oftest godt :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke å tenke noe spesielt over det, men ja jeg kikker litt spesielt i kø.

Ser jeg fancy matvarer eller gode råvarer tenker jeg alltid "kan jeg komme å smake?" :gullengel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg katten. Men jeg har sett at andre kan se på hva jeg legger på båndet. Det må de gjerne gjøre-det er svært lite usunt som legges på båndet. Kanskje en eller annen svært mørk sjokolade. Jeg foretrekker fra 80% og oppover.

Endret av Pop!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i kassen, og det er jo ikke til å unngå at en umiddelbart underbevist får noen tanker om hvilken type person det er som handler. F.eks. de som kun handler økologisk. Eller den kunden som kommer inn samme dag hver uke og kjøper 10 flasker cola. Men det er ikke dømming, det er bare tanker som spretter opp. Det som er mest normalt er at kunder slenger på spennende varer som gjør at jeg tenker "det må jeg kjøpe!", eller "Åååhhh, det hadde vært digg til middag".

Anonymous poster hash: 1448f...af9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg lite. Eller litt, pleier å unngå de matvarene jeg ser de litt større kjøper (no hate).

Neida. joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg begynte å jobbe i butikk merker jeg hvor utrooolig lite sånt bryr meg. Jeg får det omtrent ikke med meg når jeg slår det gjennom kassa en gang, med mindre det er veldig sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er mest fordi jeg elsker å handle mat på butikken, så naturligvis er jeg nysgjerrig på hva andre kjøper: kanskje jeg har lyst på det selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Jeg har mer enn nok med min egen handlekurv, har aldri tenkt på eller lagt merke til hva andre har i sin handlekurv/handlevogn. Folk må få lov til å handle inn og spise det de måtte ønske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Ja,kanskje litt. Spesielt de som har hele handlevogna full av toroposer og ferdigmat,men det er nok litt mer sånn "glad det ikke er min handlevogn".

Ikke alltid jeg legger merke til det,men som oftest bare registrerer jeg det. Synes ofte det er ganske mye forskjellig folk har i handlevogna si,men noen ganger kan man jo se litt hvem folk er. For eksempel hvis noen slenger på ferdigpizza,nudler,cola og sånt så tenker jeg at de sikkert bor for seg selv på hybel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...