Gå til innhold

Treningssenter i Ila, Trondheim


Arlea

Anbefalte innlegg

Noen uker før jul var det hengt opp lapper i Trondheim ang. et nytt treningssenter i Ila, dessverre fikk jeg aldri med meg navnet og adressen, og jeg finner det ikke igjen på nett heller. Noen som vet hva det heter og hvor det ligger (ikke at Ila er det største stedet å lete, men prøver å finne telefonnummer/nettside siden jeg ikke er i trondheim for øyeblikket)?

Eller er det kanskje noen som trener der, og kan fortelle meg om fasiliteter og priser?

Takk!

Endret av Arlea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuusen takk! Sleit av en eller annen grunn med å finne siden, til tross for at jeg er dronningen av "bruk google".

Ser jo skikkelig lovende ut. Jeg er 3t-medlem, stort sett fordi det har vært best i forbindelse med beliggenhet, og det er viktig for meg. Men tror det er på tide med en nedgradering i pris, siden jeg stort sett ikke benytter meg av gruppetimer ol. Må dog tenke på den biten om at de ikke har dusj. Har vel bare dusja et par ganger på 3t til sammen (har fobi mot ubarberte armhuler og legger), men hadde faktisk tenkt å begynne å dusje der mer for å spare tid. valgets kvaler, dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare å skrive inn "treningssenter ilsvika" å vips så kom det opp, hehe.

Jeg er selv 3t-medlem, men som student så er det j.... dyrt. Vurderer å bytte jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...