Gå til innhold

Billige treningssteder i Trondheim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I Oslo har det begynt å poppe opp billige treningssentre (ca 200 per måned). Har de slike billigkjeder også i Trondheim? Vet jo om studentstedene, men er ikke student.

Anonym poster: efb1726d096c0c280b146addaf50cb1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://clubfitness.no/ 299 per måned og ingen innmeldingsavgift og ingen bindingstid. Du kan melde deg ut direkte på nett når du måtte ønske det. Billigst her i byen som jeg veit av, ligger på bakklandet og pene lokaler og godt utstyr.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er VELDIG fornøyd med Club Fitness på Bakklandet :)

Det må vel være det billigste stedet med de beste betingelsene òg.

( + de har / har hatt avtaler med div butikker/kjeder i byen )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impulse har også samme pris (299,-), men hvis du tar formiddagsavtale (altså fra 05:00 til 14:00) så betaler du 199,-

Men de tilbyr ikke gruppetimer da, hvis du er ute etter det. De har treningssenter på Lerkendal, Lade, Rosten og åpner et nytt i 2013 på Granåsen. Har selv bare vært på Lerkendal, og det var helt greit. De hadde det utstyret man trengte, men jeg savna muligheten for gruppetimer som spinning o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

http://clubfitness.no/ 299 per måned og ingen innmeldingsavgift og ingen bindingstid. Du kan melde deg ut direkte på nett når du måtte ønske det. Billigst her i byen som jeg veit av, ligger på bakklandet og pene lokaler og godt utstyr.

Nå har ikke jeg erfaring med dette treningsstudioet, men har venner som har det, og de syns det er dårlig med utstyr der, også har de ikke gruppetimer, men det har vel ikke HitTheGym heller. Men det er nok rimeligst og har de beste betingelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg erfaring med dette treningsstudioet, men har venner som har det, og de syns det er dårlig med utstyr der, også har de ikke gruppetimer, men det har vel ikke HitTheGym heller. Men det er nok rimeligst og har de beste betingelsene.

Club Fitness ble nedlagt for et år siden. Jeg vil anbefale Easyfit (198 kr pr måned), 3T Moholt (249 kr pr måned) eller TrenHer på Nardo (149 kr per måned)

Anonymous poster hash: 943c0...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Club Fitness ble nedlagt for et år siden. Jeg vil anbefale Easyfit (198 kr pr måned), 3T Moholt (249 kr pr måned) eller TrenHer på Nardo (149 kr per måned)

Anonymous poster hash: 943c0...100

Ok, ser først nå at tråden ble opprettet for over to år siden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...