Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å spille Dark Souls. Jeg har hatt det ganske lenge, og aldri kommet helt gjennom. Jeg har en profil som er ganske solig, men starter på nytt fra scratch for å få det i fingrene igjen. Det er alt for mange "one hit, one kill" situasjoner i dette spillet, der det er en selv som gruses omgående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon Age: Origins. Tror det er 500 gang jeg spiller det. Denne gangen prøver jeg å være en drittsekk i spillet for en gang skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW og til tider Dragon Age 1 og/eller 2.

Det må du jo. Det som er artig er å gjøre ting annerledes, for eksempel være tidenes bad-ass (Renegade) eller litt klisjé helte-type (Paragon). Dessuten er det mange ting du kan gjøre som har en betydning for slutten (I hvert fall i ME1 og ME2.. Tre'ern har egentlig ikke så mye å si siden slutten er basert på et valg du tar i slutten).

Liker best 2'ern og har nok spilt det rundt 50 ganger. Det kuleste oppdraget finner man i Mass Effect 3, i form av en DLC. Oppdraget heter "Leviathan". Vet ikke hvorfor jeg liker det, synes bare det er litt tøft på slutten.

De skal visst lage Mass Effect 4, som er en ny historie med nye folk. Blir spennende. Dragon Age 3 kommer jo også om 4 mnd eller noe.

Jeg gjorde ting litt blanda, gjorde gode og dårlige ting, en dårlig ting jeg ikke angrer på er å tryne til hun reporteren i eneren og så toeren igjen :lol: Jeg begynte på treeren når det kom ut men stoppa etter noen dager, så har jeg spilt litt en gang i 2013 og nå for noen måneder siden. Har jo glemt hvordan alt funker osv så er som jeg er ny igjen, det som skjedde når jeg sist spilte var at han mordor daua og alle mine valg følte til at han døde ): Ja får håpe ikke garrus dør, da gir jeg opp for godt, han er min favoritt karakter ved siden av shephard og han er jo den eldste partneren vår er han ikke? Han og meredith er dem jeg gjerne vil sitte igjen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyrim, ett spill jeg aldri blir lei av!

Jeg installerte Skyrim igjen i går etter 11 mnd pause. Prøvde meg på WoW igjen nylig også, etter 2 års pause, men det er bare så altfor mye sette seg inn i... Hvert fall for en achievement freak som meg.. Så WoW var bare å logge av og avinstallere tvert! Spilte mye før barna kom men nå er det en umulighet å rekke over alt content. Skyrim derimot er mer håndgripelig (og ingen irriterende andre spillere), håper på å føle litt magi igjen snart :)

Anonymous poster hash: 92ecb...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjenoppdaget dragon age origins for n'te gang. Blir liksom aldri ferdig med det, samt at jeg har en liten crush på zevran...

Haha, jeg har litt samme problemet. Jeg tror jeg har spilt det rundt en åtte-ti ganger, pluss at jeg har starta opp minst ti-tolv karakterer til som jeg ikke har fullført med. :fnise:

Sånn ca en gang i året må jeg ha en uke med Dragon Age: Origins. Jeg har Ultimate edition med alt av DLC. *omnomnom*

Nå om dagen går det i Plague Inc: Evolved.

Early Access game via Steam, i praksis det samme som Pandemic som kom som nettleserspill i 2005 eller noe. Mekk en sykdom, smitt hele verden og drep de jævlene :fnise:

Brukte femti forsøk på å vinne med bakterie, må vinne et game på normal mode for å unlocke flere typer sykdommer, for hver victory unlockes en ny sykdomstype til du har unlocket alle, og etter det unlocker du diverse andre goder som gjør sykdommen din mer eller mindre badass.

Starter med bakterie, unlocker virus, og så etter hvert får man fungus, parasite, nano-virus, bio-weapon og et par til.

Det ene scenariet, Simian flu, involverer Planet of the Apes-viruset, hvor du først må smitte både mennesker og sjimpanser, for så å gjøre sjimpansene smartere og så ta livet av alle menneskene til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skrekkspill fra Japan som nylig kom ut, som er veldig amerikansk, og det er et spill du enten vil hate eller elske.

hvilket spill snakker jeg om?

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skrekkspill fra Japan som nylig kom ut, som er veldig amerikansk, og det er et spill du enten vil hate eller elske.

hvilket spill snakker jeg om?

the evil within?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

For øyeblikket spiller jeg The Walking Dead, og spiller The Last Of Us på nytt. Jeg har i det siste blitt bitt av overlevelsesspill bassillen, og jeg koser meg halvt i hjel. Spiller begge på PS4.

For dere som eier en ps4 eller en ps3 og ikke har spilt the last of us.... :daane: Gjør det! Det er en grunn til at det har blitt nominert til årets spill rundt 200 ganger, og har praktisk talt en kult som forguder spillet på internett. Det er bare helt fantastisk på alle måter, og man får en helt syk tilknytning til karakterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket spiller jeg The Walking Dead, og spiller The Last Of Us på nytt. Jeg har i det siste blitt bitt av overlevelsesspill bassillen, og jeg koser meg halvt i hjel. Spiller begge på PS4.

For dere som eier en ps4 eller en ps3 og ikke har spilt the last of us.... :daane: Gjør det! Det er en grunn til at det har blitt nominert til årets spill rundt 200 ganger, og har praktisk talt en kult som forguder spillet på internett. Det er bare helt fantastisk på alle måter, og man får en helt syk tilknytning til karakterene.

Jeg har ikke klart å like tlou siden det tok over for et nytt jak spill ): Hvilket walking dead spill spiller du? Survival instinct eller episodes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg har ikke klart å like tlou siden det tok over for et nytt jak spill ): Hvilket walking dead spill spiller du? Survival instinct eller episodes?

Jeg tror man må legge til overs 2 - 3 dager og spille som bare F når man først begynner på the last of us. Ingen distraksjoner, og ingen spill man holder på med i mellomtiden. I hvert fall når de er første gangen man går igjennom det. Sånn at man får hele historien og karakterene innover seg. Det var i hvert fall det jeg gjorde, angrer ikke en plass selv om man etter 2 dager med bare skjermtitting blir litt zombie... var rart å komme tilbake til den virkelige verdenen etter det, haha!

Spiller episodes av telltale games, den første sesongen. Skal så kjøpe sesong 2, også skal jeg gå over til Survival Instinct. Jeg suger litt må jeg si, jeg er altfor myk og snill for den type spill hvor hvilke valg man tar definerer hvordan historien spiller seg ut. Er noen karakterer jeg per nå ønsker jeg hadde fått kverket tidligere :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

the evil within?

RIKTIG

For øyeblikket spiller jeg The Walking Dead, og spiller The Last Of Us på nytt. Jeg har i det siste blitt bitt av overlevelsesspill bassillen, og jeg koser meg halvt i hjel. Spiller begge på PS4.

For dere som eier en ps4 eller en ps3 og ikke har spilt the last of us.... :daane: Gjør det! Det er en grunn til at det har blitt nominert til årets spill rundt 200 ganger, og har praktisk talt en kult som forguder spillet på internett. Det er bare helt fantastisk på alle måter, og man får en helt syk tilknytning til karakterene.

jeg skjønner ikke hypen med The Last of Us, jeg skjønner ikke hva som er så revolusjonerende med gameplayet. Jeg tror suksessen med spillet kommer mest fra at gameplayet er en combo av mange gode elementer fra eksisterende spill, ikke at det er originalt. Jeg tror dog mesteparten av komplimentene er basert på story-delen og derved har det automatisk blitt et bra spill på alle andre aspekter. Er dette meg som angriper deg? NEI! Spar pusten din, jeg skriver at JEG ikke FORSTÅR hypen med spillet. Det er ingenting rettet mot deg.

Så la vær å bli sentimental, og heller la oss ha en profesjonell samtale som voksne og ikke ende opp som de hatefulle gamerene på YouTube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

RIKTIG

jeg skjønner ikke hypen med The Last of Us, jeg skjønner ikke hva som er så revolusjonerende med gameplayet. Jeg tror suksessen med spillet kommer mest fra at gameplayet er en combo av mange gode elementer fra eksisterende spill, ikke at det er originalt. Jeg tror dog mesteparten av komplimentene er basert på story-delen og derved har det automatisk blitt et bra spill på alle andre aspekter. Er dette meg som angriper deg? NEI! Spar pusten din, jeg skriver at JEG ikke FORSTÅR hypen med spillet. Det er ingenting rettet mot deg.

Så la vær å bli sentimental, og heller la oss ha en profesjonell samtale som voksne og ikke ende opp som de hatefulle gamerene på YouTube

Konseptet med at man må flykte fra infiserte zombieskapninger er ikke originalt, nei, men å bygge så mye opp under forholdet mellom to karakterer av en slik klasse er det sjelden man ser. Jeg ER sentimental og faller ofte for et spill pga. følsene det genererer i meg, og kan godt være derfor jeg elsker det så høyt. Og nei, ingen angrip fra min side, hype er hype og hvilken side man stiller seg på velger man heeelt selv. Det er en fryd å spille om man vil ha en god story, men spesielt vanskelig å komme gjennom er det ikke (der er jeg enig), noe som også gjør at enkelte ikke liker det :) I mine øyne er det verdt hypen sin til fingerspissene, men smak og behag og alt det der.

Ikke få meg til å nevne youtube engang.... der går man inn for å krangle og ha en fanboydiskusjon til man klorer på tastaturet, ikke for å ha en sivilisert samtale. Regner med at du har vært innom der nylig siden du forventet en "fuck you" kommentar fra min side? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror man må legge til overs 2 - 3 dager og spille som bare F når man først begynner på the last of us. Ingen distraksjoner, og ingen spill man holder på med i mellomtiden. I hvert fall når de er første gangen man går igjennom det. Sånn at man får hele historien og karakterene innover seg. Det var i hvert fall det jeg gjorde, angrer ikke en plass selv om man etter 2 dager med bare skjermtitting blir litt zombie... var rart å komme tilbake til den virkelige verdenen etter det, haha!

Spiller episodes av telltale games, den første sesongen. Skal så kjøpe sesong 2, også skal jeg gå over til Survival Instinct. Jeg suger litt må jeg si, jeg er altfor myk og snill for den type spill hvor hvilke valg man tar definerer hvordan historien spiller seg ut. Er noen karakterer jeg per nå ønsker jeg hadde fått kverket tidligere :icon_lol:

Det andre spillet handler om daryl og merle før de møtte gjengen :)

Skjønner hva du mener med å komme tilbake til den virkelige verden, slik jeg følte etter å ha spilt fallout 3 og fallout new vegas for noen år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har vært innom der nylig siden du forventet en "fuck you" kommentar fra min side? :P

neida, jeg har bare blitt vant med at menneskeheten idag er oversensetiv og tar alt som et angrep eller fornærmelser og dermed starter en krangel XD

spiller du mye? hvilke sjangre spiller du mest? hvilken type gamer er du? ;)

Jeg er egentlig eg Rollespill-fanatiker, men i dag finnes det hundrevis av middelalderske rpg's at jeg har ikke kjøpt noe på lenge, da kjøper jeg kun BioWare titler. Mass Effect er den eneste rpg-serien satt i moderne tid (fremtid) som jeg liker og jeg har ikke støtt på andre spill som er slik. Isåfall ikke i slik kvalitet og verdighet. Alpha Protocol er det eneste unntagen Mass Effect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...