Gå til innhold

Jeg synes det er flaut å kjøpe bind og tamponger hvis jeg ser menn i butikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet, kjempe teit! Jeg er 26 år og synes det er flaut å kjøpe bind og tamponger hvis jeg ser menn i butikken eller hvis det sitter en mann bak kassa, føler menn synes jeg er ekkel som har mensen. Derfor spørr jeg her, hva tenker dere menn om jenter som kjøper bind og tamponger?? svar HELT ærlig..



Anonymous poster hash: 1abf5...2f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud.



Anonymous poster hash: ddd76...784
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er langt mer ukomfortabel med å kjøpe undertøy når menn, en eller flere går og ser i undertøysbutikker. Da går jeg lett ut igjen.

Anonymous poster hash: 620df...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe spesielt om damer som kjøper bind/tamponger. Det er helt normalt at det kommer blod ut sammen med dine ubefruktede egg, og det er ingenting å skamme seg over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten alle damer rundt deg kjøper og bruker det samme. De mennene du ser har bestemødre, mødre, søstre, nieser, tanter, kjærester etc. og de bruker og kjøper det samme som deg. Det er ikke ekkelt med mindre du skifter dem mens du står i kassakøen. Det er ekkelt.



Anonymous poster hash: 0af81...bc6
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iht til den logikken, så lurer jeg på hva du tenker om menn som kjøper bind og tamponger, TS?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke noe spesielt om damer som kjøper bind/tamponger. Det er helt normalt at det kommer blod ut sammen med dine ubefruktede egg, og det er ingenting å skamme seg over.

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, kjempe teit! Jeg er 26 år og synes det er flaut å kjøpe bind og tamponger hvis jeg ser menn i butikken eller hvis det sitter en mann bak kassa, føler menn synes jeg er ekkel som har mensen. Derfor spørr jeg her, hva tenker dere menn om jenter som kjøper bind og tamponger?? svar HELT ærlig..

Anonymous poster hash: 1abf5...2f0

At de skal kjøpe tamponger eller bind, og at det har allle kvinner behov for.

Akkurat som man har bruk for toalettpapir og papirlommetørklær og sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet, kjempe teit! Jeg er 26 år og synes det er flaut å kjøpe bind og tamponger hvis jeg ser menn i butikken eller hvis det sitter en mann bak kassa, føler menn synes jeg er ekkel som har mensen. Derfor spørr jeg her, hva tenker dere menn om jenter som kjøper bind og tamponger?? svar HELT ærlig.

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Det er ikke mer oppsiktsvekkende enn hvilke som helst andre varer.

Jeg fokuserer ikke på hva andre kjøper, men prøver bare å huske å få med meg alt jeg selv skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ekkel som har mens. Du er feminin som har mens. Kvinner har det. Det er normalt.

Akkurat som de tar masse hudpleie i ansiktet har de mens. Det er noe kvinner har.

Noen ganger hamstrer de tilogmed bind og tamponger før de får mensen, så de er forberedt. Så de kanskje ikke har mensen i det hele tatt når de handler. Mest sannsynlig ikke.

Tenker jeg, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iht til den logikken, så lurer jeg på hva du tenker om menn som kjøper bind og tamponger, TS?

Da jeg var yngre og umoden i hodet, syns jeg det var pinlig å bli sendt for å skaffe det.

Nå er jeg eldre og syns det er en ting man bør gjøre, hvis man bryr seg om noen.

Dessuten er det en nødvendig forbruksartikkel i et hjem der det bor en kvinne/kvinner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten alle damer rundt deg kjøper og bruker det samme. De mennene du ser har bestemødre, mødre, søstre, nieser, tanter, kjærester etc. og de bruker og kjøper det samme som deg. Det er ikke ekkelt med mindre du skifter dem mens du står i kassakøen. Det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 0af81...bc6

Ikke bestemødrene somregel... :closedeyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at dere føler litt skam knyttet til dette. Det hjelper dere kanskje å holde dette helt skjult, det er egentlig det beste.



Anonymous poster hash: b6c9b...6be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger bindet bestemt på kassebåndet mens jeg ser den mannlige ekspeditøren sint inn i øynene. Har jo tross alt mensen.



Anonymous poster hash: be892...4e1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten alle damer rundt deg kjøper og bruker det samme. De mennene du ser har bestemødre, mødre, søstre, nieser, tanter, kjærester etc. og de bruker og kjøper det samme som deg. Det er ikke ekkelt med mindre du skifter dem mens du står i kassakøen. Det er ekkelt.

Anonymous poster hash: 0af81...bc6

DETTE. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Så morsomt. Dette tenkte jeg faktisk på senest i helgen. Jeg har en helgejobb på en matbutikk og forrige uke var det tilbud på bind. Normalt tenker jeg ikke så mye på det, men så kom det en blond vakker jente i kassa som kun kjøpte bind og røyk. Tenkte..jaja..."pussy out of order" denne helgen. :laugh:



Anonymous poster hash: 4ec8a...c18
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at mannen ville svart at han ikke tenker noe som helst der han selv av og til flyr rundt med bind i handlekurven.



Anonymous poster hash: cfe06...782
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Så morsomt. Dette tenkte jeg faktisk på senest i helgen. Jeg har en helgejobb på en matbutikk og forrige uke var det tilbud på bind. Normalt tenker jeg ikke så mye på det, men så kom det en blond vakker jente i kassa som kun kjøpte bind og røyk. Tenkte..jaja..."pussy out of order" denne helgen. :laugh:

Anonymous poster hash: 4ec8a...c18

Jeg kjøper alltid tamponger før jeg får mensen, så om jeg legger sjokolade og 2-3 varianter O.B. på båndet har jeg lyst på sjokolade og hamstrer tamponger.

Anonymous poster hash: 57b23...1a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...