Gå til innhold

Jenter klipper håret kort - blir kjerringaktige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjest213

De har jo ikke ekstremt kort hår disse da. Iallefall ikke hun siste. Hun hadde en ganske lang bob. Den var jo såpass lang at hun kan sette opp håret.

Nei, ikke de er ikke ekstremt korte slik som en standard gutteklipp, men de er nonetheless korte frisyrer; merk at lengden når henne ca. til ørene på de to første bildene. Det er ganske kort det og det er cirka samme lengde på de frisyrene noen la opp her for å vise til hvor 'grelle' korte frisyrer er. Poenget er; alt avhenger av hvem som har den frisyren. Noen passer bedre i kort, andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har slitt med å finne bilder av hår som er pistrete og kjerring (i min oppfatning), men her fant jeg hvertfall et bilde som jeg ser på som kjerringaktig:

angela_merkel_politiker_jahres_08_merkel20110105193318.jpg

Synes det er stor forskjell på bildet over og bildet under - det under synes jeg er pent/stilig, det over synes jeg er kjedelig, ukledelig.

mandy.jpg

Mener TS at begge disse stiller i samme klasse i forhold til kjerringaktighet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesst

har slitt med å finne bilder av hår som er pistrete og kjerring (i min oppfatning), men her fant jeg hvertfall et bilde som jeg ser på som kjerringaktig:

angela_merkel_politiker_jahres_08_merkel20110105193318.jpg

Synes det er stor forskjell på bildet over og bildet under - det under synes jeg er pent/stilig, det over synes jeg er kjedelig, ukledelig.

mandy.jpg

Mener TS at begge disse stiller i samme klasse i forhold til kjerringaktighet?

Det er jo det som er poenget, alt avhenger av hvem som bærer frisyren. Er det enda ingen som fatter det, eller sitter bare folk her og tar seg nær av en eller annen doofus som ikke kan noe annet enn å generalisere?

En annen ting; utrolig at et så hjernedødt tema har kommet opp i så mange sider.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

De bildene jeg la ut i stad, de fleste har i følge min oppfatning kort hår, men har ikke kjerringsveis. Det jeg ville frem til.

Javel, hvis det er konklusjonen så er vi vel enige da, kjerringsveis vet jeg ikke hva er og ikke vil jeg vite det heller :jepp:

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Det er jo det som er poenget, alt avhenger av hvem som bærer frisyren. Er det enda ingen som fatter det, eller sitter bare folk her og tar seg nær av en eller annen doofus som ikke kan noe annet enn å generalisere?

En annen ting; utrolig at et så hjernedødt tema har kommet opp i så mange sider.

:tommelopp:

Kunne ikke vært mer enig.

Jeg har forsøkt men nå er det nok fra meg i denne tråden

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hår som ikke dekker ørene er kjerringaktig.

Skjønner at du bare er ute etter å provoserer og få gidder å bite på :skratte:

men nå er du bare tåpelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal jeg holde meg attraktiv i hennes øyne mens hun skal få gi faen?

Nå snakker vi om frisyren, ikke dama.

Så på de bildene med styla hår ser det ut som om de gir faen? Hva om de selv syns de ser fine ut på håret da? Eller er det menn som skal bestemme hvordan alle damer i verden skal være på håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det er jo åpenbart at det er stor forskjell på HVEM som bærer den korte frisyren. Korte frisyrer i seg selv er ikke 'grellt', ei heller er langt hår automatisk 'vakkert'. Du kan lett finne bilder/eksempler på langt hår som ikke ser bra ut like ofte som du kan finne korte frisyrer som ser 'grelle' ut på enkelte.

Eksempel på kort fin frisyre;

http://famous-wallpapers.com/wp-content/uploads/2009/03/alizee431280x960.jpg

http://www.fondosgratis.mx/archivos/temp/5198/400_1223955468_200711270024tilt2k7alizee021680x105vr8.jpg

http://lyricstranslate.com/files/Aliz%C3%A9e.jpg

'Kjeringaktig' på noen, stunning på andre...

De frisyrene der var jo kjempefine da, og man kan vel ikke si de er helt korte heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

ts her.

Ser her er mange jenter (ikke gutter...) som trekker frem slitt og pistrete hår (tupper?) som grunn til å få seg kjerringsveis. Jenter er veldig vare for små detaljer med håret og kan bruke en formue hver gang de har vært til frisøren.

Når en mann ser en kvinne med langt hår så er det siste han legger merke til om hun har flisete hårtupper. Men at hun har langt hår legger han merke til. Fordi det gjør henne ekstra feminin, ikke til en heks.

Tror dere virkelig mannen synes sin bedre halvdel ser ut som heks når dama våkner opp med "pulesveis" om morran?

Ingenting er vel mer nydelig enn å se en nydusjet våt kvinne stige ut av dusjen med håret som bølger seg nedover skuldrene.

Dette er ren biologi jenter. For å skjønne dette må du ha et manns sinn.

At den korte sveisen er praktisk, føles mer behagelig og DERE jenter synes ser finere ut, er jo helt irrelevant. Om dere ikke har gitt opp da..

Anonym poster: 6cbf2d0d9b0d43ea550cf5166b2a4d4d

Som jeg sa isted. menn bryr seg ikke om frisyren er dritfæl og dritukledelig så lenge det er langt. Kanskje ennå en større grunn til at man skal drite i hva menn syns er en fin hårfrisyre. Clearly har de null peil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De frisyrene der var jo kjempefine da, og man kan vel ikke si de er helt korte heller..

Dama er jo griselekker og har en kropp få andre i Europa matcher.

Håret er akkurat langt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Begge stiller i klassen alt for kort hår. Hun andre har i alle fall et potensiale om hun slipper ut håret.

Likevel kan du ikke påstå at hun ser kjerringaktig ut hun nederste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Maskuline undertoner i alle fall.

Den hårfrisyren hadde utenkelig sett veldig gay ut på en mann...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

har slitt med å finne bilder av hår som er pistrete og kjerring (i min oppfatning), men her fant jeg hvertfall et bilde som jeg ser på som kjerringaktig:

angela_merkel_politiker_jahres_08_merkel20110105193318.jpg

Synes det er stor forskjell på bildet over og bildet under - det under synes jeg er pent/stilig, det over synes jeg er kjedelig, ukledelig.

mandy.jpg

Mener TS at begge disse stiller i samme klasse i forhold til kjerringaktighet?

Angela Merkels hår kunne glatt ha sett ut som på bildet til damen under, dersom Merkel også hadde vært stylet til fotoshoot. Men oppriktig talt, Angela Merkel, utpekt som verdens viktigste kvinne, har andre ting å tenke på enn å drasse med seg en stylist til enhver tid!

Og det burde vi også ha, damer!

skal vi ikke diskutere mannfolk som blir skalla istedet...DE har "gitt opp" de...

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest grøss!

Haha. Husker en sketch fra lille lørdag faktisk, hvorpå Bård lurte på hvorfor alle kvinner over 40 fikk kort hår, skjerf og smale briller. Når kvinner fyllte 40 så måtte de motvillig gå inn i en slags etat, men de kom alle ut igjen smilende (hjernevaska) med kort hår, smale briller og skjerf.

Det er jo ganske tatt på kornet. Jeg vil si 99% av alle kvinner har kort hår når de er 50. Det har vel noe med å gjøre at de ikke lenger føler seg spesielt kvinnelige, og at langt hår er "noke som ungdoman like?", at det er for ungdommelig, for frigjort osv osv. Kort hår på kvinner symboliserer liksom; jeg er gift,har masse unger, kjipt sexliv og er ferdig med å gjøre meg fin for både menn og andre kvinner.

Liv Signe Navarsete, Siv jensen og Kristin Halvorsen er flotte eksempler på hurpe-stilen. Kort sideskill, smale, gjerne knall grønne, eller røde briller og "fargerikt" skjerf.

GRØSS!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver kommentar om hvor stygt kort hår er på jenter gir meg bare lyst til å klippe mitt enda kortere :trampe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...