Gå til innhold

Martin Ødegaard-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri skjønt hvordan noen kan legge så mye energi inn i å mislike at media skriver om enkeltpersoner. Det er mange personer som går igjen på VG, db etc, men har aldri brydd meg. Er da bare å scrolle videre?

Anonymous poster hash: 96159...b14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Salvesen

Gareth Bale blir den som skal ha Martin Ødegaard på babycall, leste jeg et sted. Om Herr Bale velger å gå for hardt - eller mykt - toalettpapir vites foreløbig ikke, men Mini Jacobsen er på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvordan noen kan legge så mye energi inn i å mislike at media skriver om enkeltpersoner. Det er mange personer som går igjen på VG, db etc, men har aldri brydd meg. Er da bare å scrolle videre?

Anonymous poster hash: 96159...b14

Aldri skjønt de som misliker at personer skriver om ting de misliker, og bruker av sin dyrebare tid til å skrive om dette på nett i tråder opprettet av de som misliker noe og skriver om det.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt hvordan noen kan legge så mye energi inn i å mislike at media skriver om enkeltpersoner. Det er mange personer som går igjen på VG, db etc, men har aldri brydd meg. Er da bare å scrolle videre?

Anonymous poster hash: 96159...b14

Helt greit at det er mediaoppslag men det blir litt mye av det gode.

http://www.dagbladet.no/2015/01/30/sport/fotball/real_madrid/martin_odegaard/37439345/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner de gode, gamle Ødegaard-nyheten. Her tenker jeg selvsagt på Knut Jørgen Røed Ødegaard, har liksom druknet.

Er litt som da Solskjær overtok som 'hele Norges Ole Gunnar' etter Fidjestøl.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sykt lei alt oppstyret rundt Ødegaard. Det er ikke første gangen en unggutt blir tatt opp av et stjernelag. Tiden vil vise om han er den nye Ronaldo eller en flopp som blir glemt med årene. Mest sannsynlig det siste.



Anonymous poster hash: 31ec3...9e1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at det er mediaoppslag men det blir litt mye av det gode.

http://www.dagbladet.no/2015/01/30/sport/fotball/real_madrid/martin_odegaard/37439345/

Jo, jeg er enig i at media - da spesielt VG - kan være overivrig i sin søken etter ting å skrive om, men jeg synes denne tråden er uheldig da det i teorien er et barn den omhandler.

Anonymous poster hash: 96159...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg er enig i at media - da spesielt VG - kan være overivrig i sin søken etter ting å skrive om, men jeg synes denne tråden er uheldig da det i teorien er et barn den omhandler.

Anonymous poster hash: 96159...b14

VG? Nei, det er Dagbladet som er verst, helt suverent.

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ødegaard er jo awesome!! Ingen i Norge er så flink som han, enda han bare er 16 år! Jeg beundrer gutten og smiler hver gang det står noe om han. Mye bedre å lese om han enn alt annet tull. Mye mye mye bedre enn fotballfrue tullet og alle teite bloggere! Som alle damer er så veeeeeeeeeeeeeldig opptatt av!

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at Martin Ødegård ikke har bedt om dette. Han vil bare spille fotball. Ja, han skjønte nok at han ville få mye omtale i media, men han skjønte kanskje ikke omfanget, eller hvordan det ville bli.
Jeg har selv vært 16 år, og det vet jeg de fleste at dere har vært også, så tenk litt ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødegaard er nå spilleklar for Real Madrid. Sensasjonelt! Tenk at han er spilleklar for klubben han har signert for! Hvem så den komme?

http://www.vg.no/sport/martin-oedegaard/oedegaard-spilleklar-for-real-madrid/a/23385384/

Anonymous poster hash: e8876...68d

Har guttedrømmen din om å bli fotballstjerne gått i grus, eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har guttedrømmen din om å bli fotballstjerne gått i grus, eller noe?

Nei, hvorfor tror du det? Jeg har ikke noe imot gutten, men dekningen i media er jo bare latterlig. Spørre spanjoler på gata, faktisk. 'Hello, I am Norwegian journalist, tell the Norwegian people how great you think Ødegaard will be!'

Anonymous poster hash: e8876...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvorfor tror du det? Jeg har ikke noe imot gutten, men dekningen i media er jo bare latterlig. Spørre spanjoler på gata, faktisk. 'Hello, I am Norwegian journalist, tell the Norwegian people how great you think Ødegaard will be!'

Anonymous poster hash: e8876...68d

Du virker misunnelig på oppmerksomheten som blir guttungen til del.

Anonymous poster hash: c0a73...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker misunnelig på oppmerksomheten som blir guttungen til del.

Anonymous poster hash: c0a73...de0

Tro meg, jeg er veldig glad for at jeg ikke får den type oppmerksomhet. Og tror Ødegaard selv synes det blir for mye, det er jo litt av poenget her.

Anonymous poster hash: e8876...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...