Gå til innhold

Ingen vil følge meg på instagram:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette knekker selvtilliten min. Jeg er en søt og hyggelig jente, men tydeligvis ikke så veldig populær:( jeg følger bekjente, men de følger ikke meg tilbake :sjenert:

(Mine venner følger meg da, men det er ikke så mange).

Hva kan jeg gjøre med saken? :sukk:

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følge flere folk? Hashtag mer? :vetikke:

Men det høres ikke helt bra ut om du må ha følgere på instagram for å få bedre selvtillit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt instagram i ca 4 måneder.

Har lagt ut 10 bilder: mest turbilder, altså ski, fjelltopper ol (både med og uten mennesker) og et par av andre ting.

Er det kjedelig? :sjenert:

Jeg vet det er dumt å tenke sånn, men har dårlig selvtillit :sukk:

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er dumt å tenke sånn, men har dårlig selvtillit :sukk:

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Det er ikke noe du kan noe for. De tankene og følelsene kommer av seg selv. Og selv om du vet at "det er egentlig ikke slik at folk har noe mot meg, det er bare tankene og følelsene mine som spiller meg et puss", så hjelper det ikke, for den følelsen setter seg fast i en som et dyr som griper seg fast med klør.

Den som kan hjelpe deg er en psykolog. Ikke fordi du på noen måte er gal eller noe er feil ved deg, men fordi psykologer kan dette med "verktøy" som hjelper en med å få makt over disse følelsene og tankene som griper tak i en. Så man klarer å riste det av seg og ikke blir et offer for den angsten. Hvis du skjønner? :)

Anonymous poster hash: 484fd...73f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

10 bilder på fire måneder? Der har du grunnen. De tror ikke du er en aktiv bruker og ser ingen grunn til å følge deg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter du da? Så kan jeg gjerne følge deg!

Så koselig sagt av deg:)

Men jeg vil ikke si hva jeg heter:p

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 bilder på fire måneder? Der har du grunnen. De tror ikke du er en aktiv bruker og ser ingen grunn til å følge deg.

Kan jo legge ut bilder oftere fra nå av:)

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Kan jo legge ut bilder oftere fra nå av:)

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Vil du ha mange følgere må du nesten legge ut bilde daglig og helst slenge på en del emneknagger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ^^

Det du kan gjøre er å ta noen bilder av byen din og sette på #visitnorway og #visit(den byen du bor i) vis de har en sånn konto i byen,

det var sånn jeg fikk de fleste av følgene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pærecider

Du kan sjekke om profilen din er på privat. Hvis den er det, så er der ikke rart at ingen følger deg. Bruk hashtagger, søk litt rundt på ulike hashtagger og like bilder som er av samme typr som du legger ut, følg folk som ser interessante ut. For å få må man gi litt. Har heller ikke haugevis med følgere, men legger merke til at jeg får flere når jeg har lagt ut et bilde og satt bestemte hashtagger under dem, deretter kikket litt på andres bilder med samme hashtagg og likt dem. Egentlig er jo ikke det å ha haugevis av følgere det viktigste, men må jo innrømme at jeg syns det er hyggelig at folk liker bildene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med andre at dette ikke akkurat er veien mot selvtillit men det er jo hyggelig å vite at noen liker bildene dine og vil se hva du holder på med.

Uansett, jeg kan gi deg noen tips :)

- Ta gode bilder. Da mener jeg at du ikke bare snapper hva som helst, men tar deg tid til å få et godt bilde.

- Ha en stil, men varier motiv. De som er mest interessante å se på, er de som har en "look" på bildene sine og en egen stil på "instagrambloggen" og ikke bare en haug med forskjellige filtre.

- Legg ut bilder ofte nok til at det er et poeng å følge deg, men ikke så ofte at du kveler folks feed. Dvs. ikke sjeldnere enn en gang i uken, men ikke flere ganger om dagen.

- Følg både venner, folk med fine bilder og noen kjendiser. Kommenter og lik andres bilder. Når du kommenterer på en kjendis' bilde vil du antakelig få noen random followers som bare følger andre, men du vil også bli oppdaget av noen som genuint er interessert i å folge deg.

- Ikke drukne bildene i hashtags, velg en eller to per bilde, men velg noen som er lette å finne (dette kan du lete opp).

- Hvis du har en interessant jobb eller studerer noe interessant, legg det til under navnet ditt. Det er mer appellerende å følge noen som har en identitet (f.eks. Fashion Intern at XYZ) enn en helt anonym.

- Velg et fresht profilbilde, ikke et selfie helst.

Hent inspirasjon hos noen som er flinke. @oraclefoxblog har fine bilder, @garypeppergirl og @parkncube også. @hedvigso og @xochitlva er blant norske med bra feeder.



Anonymous poster hash: b1511...896
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk opp @fatmumslim og følg hennes daglige oppgaver. Hver dag har man en spesiell ting man skal ta bilde av og bruke taggere #fms og #fmsphotoaday

Oppgaven legges ut månedsvis. Men søk og let litt og følg andre som gjør det samme. Veldig gøy og koselig.

Anonymous poster hash: b9ccb...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evt, legg ut noen nakenbilder av deg så skal du se at du får flere tusen følgere på bare noen timer.



Anonymous poster hash: 484fd...73f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 bilder på fire måneder? Der har du grunnen. De tror ikke du er en aktiv bruker og ser ingen grunn til å følge deg.

Jeg har hatt instagram i over ett år, har 20 bilder bare, men 120 følgere og følger selv bare rundt 60 personer, så er absolutt mulig å få følgere selv om man ikke legger ut så mye, men kommer jo an på om man legger ut interessante ting.

Anonymous poster hash: 72520...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt instagram i over ett år, har 20 bilder bare, men 120 følgere og følger selv bare rundt 60 personer, så er absolutt mulig å få følgere selv om man ikke legger ut så mye, men kommer jo an på om man legger ut interessante ting.

Anonymous poster hash: 72520...c0d

Det er det som er rart/kjipt.

Flere av mine venner har rundt 100 følgere, og noen av dem legger bare ut bilder av mat ol.

Jeg føler selv at jeg legger ut fine bilder som er interessante, men tydeligvis ikke.

Jeg er ikke en veldig populær person, og nå får jeg bare bekreftet dette.

Anonymous poster hash: 2a506...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp de. De er ikke venner.



Anonymous poster hash: 318a3...9f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...