Gå til innhold

Mistet flere instagram følgere på få timer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sånn det henger sammen! Jeg la merke til at jeg hadde mistet noen og ble faktisk lei meg for jeg har ikke så mange følgere og en privat profil.

Bruker statigram men i henhold til statistikken min der så hadde jeg ikke mistet noen så jeg fikk ikke tallene til å stemme.. Fint å få det oppklart da!



Anonymous poster hash: ca772...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det du som la ut bilde av deg selv med en HM topp? Da trenger jeg isåfall ikke forklare mer hvorfor folk slettet deg.



Anonymous poster hash: 17521...1d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som la ut bilde av deg selv med en HM topp? Da trenger jeg isåfall ikke forklare mer hvorfor folk slettet deg.

Anonymous poster hash: 17521...1d1

Hæ? Denne må du utdype. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke snakk om "spamfølgere" dette her da? Det er jo egentlig ikke ekte følgere, eller ekte mennesker som har opprettet kontoer for så å ville følge deg. Det er bare spam, fake profiler som det er i tusenvis av på instagram og twitter. Husker en gang så fikk jeg 43 nye følgere på 15 min, jeg aner ikke hva som skjedde, men de forsvant etter en dag eller to. Går man inn på profilene deres ser man at det bare er spam.



Anonymous poster hash: 470f5...760
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkey, som sagt en bagatell men samtidig lurte jeg jo litt også... :fnise:Anonymous poster hash: c97ca...e04

Lol, jeg som tenkte "500" før sommeren! Nå er jeg tilbake på 300..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...