Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, nå ble jeg brått litt usikker. Jeg tror at hvis du går til nabolaget, for så å kaste de ut så er det der hvertfall. Jeg pleier å gjøre det innimellom.

Men når man trykker "flytt" via telefonen, så får man vel enten velge "pakk møbler" eller "selg møbler". Tror "selg møbler" gjør at de blir igjen. Ville dog vurdert å sjekke med en annen husstand først. Jeg er ikke helt sikker!

takk for svar :) da tester jeg det ut med en annen husstand som det ikke er så farlig med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Nå skjedde det igjen! En zombie hadde med seg en cd-spiller, og plutselig så står alle zombiene uti hagen og danser :P

Har skjedd en gang tidligere. Jeg lo godt av det synet :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat fått meg Fremtids pakken, vet det har kommet noen etter det, men jeg synes det var kjempe morsomt, prøver så godt jeg kan å få simmene mine til å gjøre slemme ting så jeg kan låse opp den dystre fremtiden hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Nå skjedde det igjen! En zombie hadde med seg en cd-spiller, og plutselig så står alle zombiene uti hagen og danser :P

Har skjedd en gang tidligere. Jeg lo godt av det synet :)

Med andre ord zombiene tar en MJ:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

noen andre her som har prøvd å kjøpe simpoints i det siste? har prøvd siden søndag men det står at det er noe galt og de holder på å fikse det.. men har gått veldig lang tid så bare lurte på om det kom opp hos noen andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre her som har prøvd å kjøpe simpoints i det siste? har prøvd siden søndag men det står at det er noe galt og de holder på å fikse det.. men har gått veldig lang tid så bare lurte på om det kom opp hos noen andre også?

Hvor mange simpoints skulle du ha? Jeg har noen til overs :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger 2000 ca hehe :)

Du kan sende meg pm med navnet ditt der hvis du vil, jeg har fått en del i gave og trenger ikke alt sammen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som sitter på noen fine lenker til nedlastningssider? :) Bygger opp en verden fra bunnen av, og trenger litt nytt og friskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Er det noen her som har hatt problemer med at simmer som er på gratisferie ikke har kommet tilbake? 5 voksne simmer dro, bare to kom helt tilbake, en ble helt borte fra husholdningen og to er fortsatt på gratisferie og kommer ikke tilbake... Jeg har prøvd resetsim, flytte (og da kan jeg velge å flytte med de to som ikke kommer tilbake, men de dukker ikke opp på den nye tomta/boligen)... De er fortsatt i vennelista til resten av familien, men utilgjengelige, så jeg kan ikke ringe eller tekste de eller noe. De har nå vært borte i 14 simdager.

Det var jo SELVFØLGELIG favorittparet mitt som ikke kommer hjem igjen, som jeg hadde tenkt å fortsette med. Noen tips? Alt er patchet og oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA :sur: Ble kjempefrustrert og det har skjedd flere ganger. Den ene gangen ble jeg så sur at jeg sletta hela nabolaget :pirat: . En annen gang gjorde jeg tenåringen som var hjemme voksen med bursdagskaka og flyttet ut med søskene. Det er jo en bedre løsning enn å slette alt da men frustrerende ja :murvegg::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA :sur: Ble kjempefrustrert og det har skjedd flere ganger. Den ene gangen ble jeg så sur at jeg sletta hela nabolaget :pirat: . En annen gang gjorde jeg tenåringen som var hjemme voksen med bursdagskaka og flyttet ut med søskene. Det er jo en bedre løsning enn å slette alt da men frustrerende ja :murvegg::tristbla:

Takk for svar, da vet jeg iallfall at det ikke bare er hos meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere! Når man får oppdrag om å levere mat en plass, hva skal jeg gjøre? Plasserer maten i "ryggsekken" :P for å ta den med og deretter klikker på stedet jeg skal levere, men da står det at jeg har ikke alt som trengs i utstyrslisten? Men jeg har jo lagt maten der allerede... Har søkt litt rundt og flere sier at man bare skal legge det i den listen, men det er jo det jeg gjør.. frustrert hehe..... :laugh:



Anonymous poster hash: f2eba...c23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra nok kvalitet på maten du prøver å levere da? De spør jo gjerne om at du skal ta med et gruppemåltid av f. eks. utsøkt kvalitet. Og husker du å lage gruppemåltid, og ikke bare en porsjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR er nok inne på noe :)

Har man ikke rett kvalitet eller rett porsjon så godkjennes det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...