Gå til innhold

Hvor har dere katten om natta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har tilgang på hele leiligheten med unntak av soverommet, men han sover stort sett alltid på badet.



Anonymous poster hash: e7ebf...46c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sover i sofaen.

Anonymous poster hash: ff4e9...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stua pluss gangen. Har da tilgang på mat, vann, dokasse og sofaen.

Anonymous poster hash: 6a760...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

De sover der det passer dem. Den ene katten sover enten i en stol i stua eller så sover hun ved siden av eller på puta mi i senga. Pusegutten har faste favorittplasser rundt i huset der han veksler mellom å sove. Favorittplassen hans på natta er en sånn hengekøyesak i plysj (lite klorestativ) som står rett utenfor soveromsdøra vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bevege seg fritt og pleier å veksle mellom sengen vår og sofaen i stua. I natt sova jeg med henne i armkroken min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I senga hos matmor. :) Vekselsvis under og oppå dyna, pluss noen turer på terrassen for å sjekke om det skjer noe ute i natten. Blitt så vant til vekking om natten at om det en sjelden gang ikke skjer så våkner jeg av at jeg ikke blir vekket.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute om sommeren, inne om vinteren ettersom det er kaldt om nettene her. Har ikke samvittighet til å "kaste" ut katten om kvelden/ natten vinterstid. Da er det på plass en kattekasse katten kan gjøre fra seg og fortsatt være inne vinterstid.

 

De som har kattene ute vinterstid, og da spesielt når det er bitende kaldt, gjør jeg meg mine tanker om.



Anonymous poster hash: b5c1a...869
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er inne om nettene så sover han hos meg.



Anonymous poster hash: 544d7...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hun vil. Men hun liker ikke å sove i senga, så om hun er på soverommet ligger hun på en stol der.



Anonymous poster hash: 4d6ef...96f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid i senga. Enten på sin egen pute ved siden av min, mellom beina eller så nærma ansiktet mitt som mulig.

 

Er uvant å sove uten katt i senga nå.



Anonymous poster hash: 4bbe1...eb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Har 3 katter.

Eldste hunnkatten er stort sett alltid på soverommet, men hun er rolig og sover mens hun er der.

Den yngste hunkatten vil gjerne sove der inne hun også, men hun bråker. Løper rundt som en gal og klorer og krafser på alt. Våknet mange ganger om natten, og ble lei :) Så hun sover enten nede i sofaen eller oppe på rommet vegg i vegg med vårt soverom.

Hannkatten ligger også på det rommet, oppi en katteseng som står der. Men han kan gå litt ut og inn nå som det er sommer, men er stort sett inne om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å ha døra mellom stua og soverommet åpen, så kattene får sove hvor de vil. De sover helst i sengen med meg, da. Nå som jeg flytter vet jeg ikke helt hvordan det blir. Men de ender nok opp med å sove på rommet med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...