Gå til innhold

Liker du dyr bedre enn de fleste mennesker?


AnonymBruker

  

42 stemmer

  1. 1. Liker du dyr bedre enn de fleste mennesker?

    • Ja
      30
    • Nei
      6
    • Liker både mennesker og dyr like mye
      6


Anbefalte innlegg

Liker du dyr bedre enn de fleste mennesker?

Avstemning.

Forklar gjerne hvorfor du stemmer som du gjør.



Anonymous poster hash: bba02...a21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte ja, med forbehold om at det er tamme dyr. Synes at mennesker kan være kompliserte å forholde seg til. Dyr viser at de er glad i deg, trofaste, spesielt hunder.



Anonymous poster hash: 10924...d71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fuck mennesker.



Anonymous poster hash: f7960...9e4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Liker du dyr bedre enn de fleste mennesker?

Avstemning.

Forklar gjerne hvorfor du stemmer som du gjør.

Anonymous poster hash: bba02...a21

Ja, dyr er definitivt mye bedre enn mange mennesker.

De aller fleste mennesker er noen store idioter som lyver og baksnakker alt dem klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knytter meg mye lettere til dyr (spesielt hunder) enn til mennesker. Blitt såret av så utrolig mange mennesker, men hunden min har alltid vært der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja liker dyr bedre enn mennesker, har bare hatt vonde opplevelser med folk.



Anonymous poster hash: 8d6d3...af8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvsagt ikke.



Anonymous poster hash: 58d4e...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Altså, jeg elsker dyr. Men dersom jeg måtte bestemme om jeg skulle tilbringe mine siste timer i livet sammen med et menneske, eller f.eks. en geit, hadde det nok blitt mennesket. Så det blir "mennesker" fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både dyr og mennesker: Misliker enkelte mennesker, men ikke dyr, så jevnt over kommer nok dyrene bedre ut. :vetikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Grovt sett:

1. Hunder

2. Kaniner og andre kosbare kjeledyr.

3. Mennesker og katter

4. Andre dyr

5. Dyr som kan drepe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater mennesker, så ja!!



Anonymous poster hash: 4dd83...91f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Nei. Fordi de fleste dyr er egoistiske oppurtunister :P som snur snuta etter hvilken vei pølsa vender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har ikke moral og kan ikke for det "uetiske" de gjør. Mennesker dreper, voldtar, kriger og undertrykker, fullt vitende om hvor galt det er. Dermed kommer dyr generelt bedre ut enn mennesker generelt.



Anonymous poster hash: 829f6...db0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittypurry

Nei. Fordi de fleste dyr er egoistiske oppurtunister :P som snur snuta etter hvilken vei pølsa vender.

Dyr har ikke moral og kan ikke for det "uetiske" de gjør. Mennesker dreper, voldtar, kriger og undertrykker, fullt vitende om hvor galt det er. Dermed kommer dyr generelt bedre ut enn mennesker generelt.

Anonymous poster hash: 829f6...db0

Amen.

Det at dyr snur snuta den veien pølsa vender kan uansett ikke sammenlignes med alt det mennesker gjør. Dyrene er langt enklere å ha med å gjøre, takk Gud for at vi har dyrene. Tror jeg hadde klikket i vinkel hvis jeg kun hadde mennesker rundt meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg gjør egentlig det. Det finnes ingen (tamme) dyr jeg ikke kommer overens med, ingen jeg ikke klarer å knytte bånd til.

Det betyr ikke at jeg ikke liker mennesker, men det er vel litt mer blandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er komplekse, de gir meg noe dyr ikke kan. Samtaler til langt på natt, vidunderlige reiser og smaksopplevelser fra en annen verden - alt takket være mennesker. Det finnes vondt i verden, ja, men så utrolig mye godt også, takket være mennesker :)

Anonymous poster hash: 1c8c0...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Det er enklere å få kontakt og et forhold til dyr. De er ikke så kompliserte som mennesker, men jeg vil ikke si at jeg liker dyr mer enn mennesker.

Men jeg liker kanskje flere dyr enn mennesker, så svaret blir kanskje delvis ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er komplekse, de gir meg noe dyr ikke kan. Samtaler til langt på natt, vidunderlige reiser og smaksopplevelser fra en annen verden - alt takket være mennesker. Det finnes vondt i verden, ja, men så utrolig mye godt også, takket være mennesker :)

Anonymous poster hash: 1c8c0...261

Ja, mennesker kan være fantastiske, men de kan også være grusomme.

Kattene mine gir med mye et menneske ikke kan gi. Ingenting kan for meg måle seg med når kattene blir spinnville av glede når jeg kommer hjem, eller når de kosemoser ansiktet mitt mens de maler,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...