Gå til innhold

Ufordragelig valp - hvordan bli kvitt den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kontormus, takk for at du finnes :blomst:

Tusen takk vennen, det var pent sagt! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper virkelig TS svarer snart, så vi finner ut hva som skjer...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig TS svarer snart, så vi finner ut hva som skjer...

Jeg også :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg er så stressa at jeg skjelver her, snakket med de interesserte igjen. De som ringte på onsdag, de virker veldig positive og har visst hatt erfaring med en problemhund før. Når jeg nevnte at alternativet er avliving ble de enda mer positive! Nå gjenstår det bare at de faktisk får møtt hunden og er fornøyd, jeg krysser fingre og tær på at de holder på den positive holdningen og ikke skremmes vekk av oppførselen dens.

Til kontormus takk for nummeret, hvis det går til helvete med disse folka skal jeg kontakte henne.



Anonymous poster hash: 9bdf1...2ba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg er så stressa at jeg skjelver her, snakket med de interesserte igjen. De som ringte på onsdag, de virker veldig positive og har visst hatt erfaring med en problemhund før. Når jeg nevnte at alternativet er avliving ble de enda mer positive! Nå gjenstår det bare at de faktisk får møtt hunden og er fornøyd, jeg krysser fingre og tær på at de holder på den positive holdningen og ikke skremmes vekk av oppførselen dens.

Til kontormus takk for nummeret, hvis det går til helvete med disse folka skal jeg kontakte henne.

Anonymous poster hash: 9bdf1...2ba

Krysser fingre for at disse vil ta til seg hunden :) det ville vært helt fantastisk.

Anonymous poster hash: fb703...35a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS: Det er mange her inne som vil hjelpe deg og valpen. Jeg kan også fungere som midlertidig hjem for den, holder til i Trøndelag.

Vær så snill og skriv her før du avliver den om ting ikke skulle gå helt etter planen :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan rase er den stakkars lille?

Jack Russel, hann. 9 måneder. Står i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Jack Russel, hann. 9 måneder. Står i tråden.

Beklager, leste ikke hele tråden. Fikk litt sjokk over måten ts snakket om hunden på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, leste ikke hele tråden. Fikk litt sjokk over måten ts snakket om hunden på!

Ja, triste greier. Men TS har altså fått tilbud om å overlate den til kyndige fritt og franko.

Men når det er sagt, så er altså ikke denne rasen for amatører selv om den er liten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnmarkinger er noe for seg selv. Sånn ca 30 år bak sivilisasjonen. TS, jeg har ikke ord for hva jeg tenker om både sånne som deg og sånne som den som ga bort et levende dyr i gave til en sånn som deg.

Anonymous poster hash: 95ed2...08f

Ikke generaliserende i det hele tatt..

Når det er sagt så håper jeg at de som kommer for å se hunden ønsker den lille Jack Russel valpen, om ikke så håper jeg du benytter deg av de de tilbudene som kommer frem i tråden. Ikke avliv den.

Det er en vanskelig rase, men jeg tipper den er smart. For smart, Og sikkert derfor den er utagerende :( Å få hunden til å bruke hodet et det beste i slike tilfeller. Prøv å ta deg litt tid til å lære den søk, da bruker den hodet og blir sliten mentalt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lørdag, noe som var dagen de skulle komme og se på valpen, har kommet og gått. Hva skjedde, TS? Trenger du mer hjelp eller har valpen nye eiere nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rart at TS ikke har oppdatert enda. Kanskje valpen da har fått et nytt hjem og tråden da er ute av verden for henne del? Får håpe det er slik i hvert fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS hvordan gikk det med valpen? Vær så snill hold oss oppdatert, har tenkt mye dere.

 

Ble ekstra bekymret siden jeg leste en tråd på KG om en valp som var blitt anmeld for å bite en jente, vet ikke hvorfor men tenkte med en gang på denne tråden  :(



Anonymous poster hash: 437ea...19a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ufattelig angripende og stygge dere er mot ts! Skjerp dere og kom med konkrete forslag fremfor å angripe på den måten. Det hjelper ingen å trekke ned andre i vanskelige situasjoner!

Ja, hun fikk en hund i gave og burde nok lest seg opp og lagt mer i hundens oppdragelse, me det er faen meg ingen unnskyldning for å skrive så stygge ting til noen! Dere det gjelder skulle vært kastet ut av KG for slike kommentarer!

Anonymous poster hash: 0aab9...c5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...