Gå til innhold

Trolljegerne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som så? Jeg hadde tenkt å se det, glemte det av. Syntes det virket som et interessant tema!

Anonymous poster hash: 72ae8...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolljegerne er ett gørrkjedelig program som det ikke er verdt å kaste bort noe av tiden sin på. Akkurat som om en person som aldri har vært på internett før, tilfeldigvis kommer over ett par eksempler på den verste drittslengingen for deretter å starte en kampanje. Det kan sikkert virke litt skummelt for noen som aldri har vært på internett før. Men det faktisk langt er mer underholdning i å lese selve trollingen, enn å se på dette TV-programmet....

Men iallefall den svenske TV-kanalen som først sendte dette progrmmet kan være temmelig useriøse, sensasjonshungrige, og skandalejagende.



Anonymous poster hash: 6e9c6...873
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet jeg da. Synes det er kjempe bra at de som hetser og mobber andre på nettet blir konfrontert. Da angrer de og blir så lei seg. Tipper de angrer siden de blir stilt til veggs. Stakkarslige folk som ikke har noe liv.

Hun Mammabloggeren som var med i forrige gang ble jo hetset av en dame på 60! Sykt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolljegerne er ett gørrkjedelig program som det ikke er verdt å kaste bort noe av tiden sin på. Akkurat som om en person som aldri har vært på internett før, tilfeldigvis kommer over ett par eksempler på den verste drittslengingen for deretter å starte en kampanje. Det kan sikkert virke litt skummelt for noen som aldri har vært på internett før. Men det faktisk langt er mer underholdning i å lese selve trollingen, enn å se på dette TV-programmet....

Men iallefall den svenske TV-kanalen som først sendte dette progrmmet kan være temmelig useriøse, sensasjonshungrige, og skandalejagende.

Anonymous poster hash: 6e9c6...873

Hvorfor synes du det er underholdende å lese trolling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker programmet jeg da. Synes det er kjempe bra at de som hetser og mobber andre på nettet blir konfrontert. Da angrer de og blir så lei seg. Tipper de angrer siden de blir stilt til veggs. Stakkarslige folk som ikke har noe liv.

Hun Mammabloggeren som var med i forrige gang ble jo hetset av en dame på 60! Sykt.

Dem blir vel ikke lei seg, bare fordi dem blir konfronterte med ting dem har skrevet på internett. Sannsynligvis blir dem bare enda mer irriterte og fly forbanna. I tillegg er det langt fra sikkert at dem gir opp trollingen og de stygge kommentarene sine, bare på grunn av dette TV-programmet.

Anonymous poster hash: 6e9c6...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er hysterisk morsomt å se hvor ynkelige de blir når de blir konfrontert med dritten sin! Synd norsk tv ikke har baller nok til å gjøre tilsvarende, men vi har vel ikke noen som kunne passe i RA's sko så likevel...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem blir vel ikke lei seg, bare fordi dem blir konfronterte med ting dem har skrevet på internett. Sannsynligvis blir dem bare enda mer irriterte og fly forbanna. I tillegg er det langt fra sikkert at dem gir opp trollingen og de stygge kommentarene sine, bare på grunn av dette TV-programmet.

Anonymous poster hash: 6e9c6...873

Så hvorfor ber alle om unnskyldning på mail?

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er hysterisk morsomt å se hvor ynkelige de blir når de blir konfrontert med dritten sin! Synd norsk tv ikke har baller nok til å gjøre tilsvarende, men vi har vel ikke noen som kunne passe i RA's sko så likevel...

Haha ja! Spesielt hun som ble tatt i går. "Det er ikke meg. Høres ut som stemmen min, men er ikke meg" Dust.

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! Spesielt hun som ble tatt i går. "Det er ikke meg. Høres ut som stemmen min, men er ikke meg" Dust.

Anonymous poster hash: 4ccb9...e40

Æsj, da mistet jeg det i går. Men det går vel i reprise tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi burde hatt dette programmet i Norge også. Det er nok av troll å ta av i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med han som sa "det er ikke meg som er han" også smeller han igjen bildøren å kjører avgårde mens programlederen fortsatt snakker :ler: Nei da, det er sikkert ikke du ;) Han var helt umulig å å tak i senere,

Men jeg lurer på hva som feiler disse folkene? Helt utrolig hvor mye dritt folk klarer å spy ut, De må ha mye sinne i seg.



Anonymous poster hash: 6a232...236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får helt fnatt av de som blir tatt. Alle nekter. Sier at tlf ble stjelt og blablabla.... Yeah right :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det de som bli tatt på dette programmet har tillatt seg å mene og ytre?

Hetser andre, bruker andres identitet, mobbing, rasisme osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Hetser andre, bruker andres identitet, mobbing, rasisme osv

Åh, det klassiske, ja. Sikkert mye "hat" også, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som fikk panikk på tlf! :skratte: "Jeg får panikk nå!!" pustevansker :skratte: Jeg dør!

Anonymous poster hash: 17c6c...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...