Gå til innhold

UNGKARSKVINNEN USA (Obs: Spoiler for de som følger med på Ungkaren på Norsk tv)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

(PS: La til spoilervarsel i emnetittelen så de som følger med på Ungkaren på FEM ikke klikker seg inn her med mindre de vil det selv).


JA DA ER DET SNART DUKET FOR UNGKARSKVINNEN IGJEN :danse:
Mandag 18.Mai starter det i USA.

Sykt spent på om det blir Kaitlyn eller Britt guttene velger! Er også spent på hvordan det skal foregå :fnise:

Flere her som skal følge med? :danse:



Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper, håper, hååper at begge fortsetter som Ungkarskvinne, og at guttene må velge seg en av damene som skal være deres. Slik at vi følger begges jakt på kjærligheten, men at guttene må velge første kveld. Eventuelt kommer en kveld der de kan bytte, med forbehold om at ungkarskvinnen godtar. (Ellers hjemsendelse).

Å la guttene velge, får så å sende den andre kvinnen hjem er ganske ufint. Da går det aller mest på utseende, ikke kjemi/personlighet.

Rant over, gleder meg!!! :)

Anonymous poster hash: 81b0f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til det begynner! Vet dessverre hvem det blir pga sosiale medier så det ødelegger jo litt spenningen for min del. Men blir gøy å se :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere det hen? Jeg har lett og lett etter sider fra USA osv, og ulike streamingsider- men sleit skikkelig med å finne hele forrige sesong noen sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere det hen? Jeg har lett og lett etter sider fra USA osv, og ulike streamingsider- men sleit skikkelig med å finne hele forrige sesong noen sted.

Jeg laster ned. Men den nye sesongen kommer nok ikke ut før på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ser dere det hen? Jeg har lett og lett etter sider fra USA osv, og ulike streamingsider- men sleit skikkelig med å finne hele forrige sesong noen sted.

free-tv-video-online.me der kan du streame ned alt :)

Gleder meg også til det begynner :danse: Hvis noen vil ha spoilere/lese om hva som skjer o.l så kan nok reality steve hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Prøvde å både laste ned ( fy!) ved forrige sesong, men episode 11 og 12 fant jeg ingen steder. Opplevde også masse kluss med de streaming sidene nå, har brukt de uten problem tidligere :)

Satser på det går bedre denne gang, jeg elsker de programmene!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se, gleder meg :D
Håper virkelig de velger Kaytlin, syns ho var så herlig i The Bachelor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Stemmer ryktene? Britt har fått seg type så hun er ikke med? Dette er ikke en spoiler altså, men noe som abc skal ha annonsert. Jeg tør ikke google for jeg er redd for å komme over spoilers. :overrasket:

Gleder meeeg. :danse:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ryktene? Britt har fått seg type så hun er ikke med? Dette er ikke en spoiler altså, men noe som abc skal ha annonsert. Jeg tør ikke google for jeg er redd for å komme over spoilers. :overrasket:

Gleder meeeg. :danse:

:popcorn:

Det er jo forsåvidt spoiler for det da, jeg personlig holder meg borte fra sider som det for å slippe å høre om sånn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iGirl

Det er jo forsåvidt spoiler for det da, jeg personlig holder meg borte fra sider som det for å slippe å høre om sånn..

"sider som det"? abc er kanalen som sender programmet altså. De har visstnok sagt noe om det på reklamen som har gått på tv nå i forkant av programmet i usa.. det kvalifiserer ikke til "spoiler" altså.

Men uansett, jeg lurer på hvordan det blir. Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sider som det"? abc er kanalen som sender programmet altså. De har visstnok sagt noe om det på reklamen som har gått på tv nå i forkant av programmet i usa.. det kvalifiserer ikke til "spoiler" altså.

Men uansett, jeg lurer på hvordan det blir. Spennende! :)

Ja, sider som jeg vet at ting om programmet jeg venter på blir skrevet om. Både facebook og selve sidene. Jeg bor ikke i USA, så om de sier det på reklamen der så skader ikke det akkurat meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper vi kan få dette til å bli en spoiler fri tråd :) Altså at man dropper å nevne rykter osv også. Er så kjedelig å høre rykter om hvem som vinner osv og så viser det seg å stemme. Spenningen blir liksom borte :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er team Britt :danse:

Men jeg liker Kaitlyn også, så det er for all den ikke noen krise om hun blir valgt.

Men jeg er gleder meg til å få sett episoden. Kan jo hende at begge er med videre, selv om bare en blir valgt. Det er ikke et rykte eller spoiler, bare et håp fra min side.

Jeg må bare huske og ikke gå på samme smell som ved forrige Bachelor sesong. Var noen dager etter USA, og hadde ikke fått sett finalen, og plutselig dukket Chris opp med forloveden i insta-feeden min. Krise-spoiler-stemning. Så note-to-self: Avfølg alle som kan spoile noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite hvem som ble valgt via kommentarfeltet til en av ungkarskvinnene på instagram. Så ikke gå inn på instagrammen deres! Er så utrolig irriterende at folk føler behov for å spoile og ødelegge for alle andre. Håper også at alle her kan la være å skrive rykter o.l. for det kan vise seg å stemme ofte..

Team Britt :)

Endret av Missfebruary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh, jeg klarer ikke bestemme meg for om meg vil vite spoilers eller ikke.

Hvis ikke må jeg se å avfølge Britt og Kaitlyn på Insta/Twitter osv, men også tidligere bachelor-deltagere.

Andi tweeter om hele episoden i går.

Før haaatet jeg spoilere, jeg skrudde av lyden når det kom sånn "dette skjer i dag" klipp til og med.
Men det er jo litt morsomt også da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har jeg sett ferdig første episode og er kjempeskuffa over guttene som er med. Var kun 1 av 25? jeg synes var kjekk :/ Han fitness coachen med mørkt hår, husker ikke hva han het.

Også Britt da! :rodmer: Hun er så vakker! Kaitlyn liker jeg om mulig enda mindre enn jeg gjorde før. Synes bare hun er sur og bitchy.

Endret av Missfebruary
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har jeg sett ferdig første episode og er kjempeskuffa over guttene som er med. Var kun 1 av 25? jeg synes var kjekk :/ Han fitness coachen med mørkt hår, husker ikke hva han het.

Også Britt da! :rodmer: Hun er så vakker! Kaitlyn liker jeg om mulig enda mindre enn jeg gjorde før. Synes bare hun er sur og bitchy.

Kaytlin, sur? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...