Gå til innhold

Teen mom O.G.


Lady

Anbefalte innlegg

Så dumt det ikke er flere episoder alikevell :( På teen mom 2 i fjor var det check up with doctor drew halveis i sesongen, så kom det flere nye episoder etterpå. Håpte det skulle være det nå også, men ser ikke sånn ut altså? :( Det ble en kort sesong! Den teen mom 2 hadde jo nesten 20 episoder sist!

Ja vet, altfor kort! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiiii, visste ikke det var slutt mellom de to en gang jeg. Jeg som håpte hun hadde fått livet sitt på rett kjøl igjen. Men han typen virka egentlig litt ustabil og da... Barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiii, visste ikke det var slutt mellom de to en gang jeg. Jeg som håpte hun hadde fått livet sitt på rett kjøl igjen. Men han typen virka egentlig litt ustabil og da... Barnslig

Uff :( Hva med Kaiser (sønnen) nå? Noen som vet noe om faren til Jennele forresten? Hvem/hvor er han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://instagram.com/babsevanstagram

Her fant jeg bilde! Er parodikonto på mamman til Jenelle 😂 Dritmorsomt!

Mamman og pappan til Jenelle skilte seg da hun var ung og han fant ut at han hadde blitt bestefar via 16 & pregnant... De har visst ikke kontakt.

Kaiser er nok dessverre enda hos Jenelle.. Stakkars, stakkars baby :-( Tror mamman til Nathan har han ganske ofte, så spørs om hun ikke får en ny sønn snart! Kan ikke ha foreldre som blir buret inne hver helg..

Maci fødte datteren Jayde i natt 😊

Endret av Sommernatt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å måtte si det, men tror ikke Jenelle kommer til å bli noe bedre. Hun havner alltid i problemer og roter seg bort i feil menn. Pluss krangler konstant med mora og har rus problemer. Det er jo alltid noe med den jenta. Hun har 2 barn nå? Stakkars unger altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne sesongen, men skal få somla meg til å gjøre det snart :)

Jeg har delte meninger om Farrah. Jeg får vondt av henne for hun har det jo tydeligvis ikke greit med seg selv. Mora virker jo veldig spesiell og crazy. Ikke greit å slå barna sine og klapse til de på tv! Var jo en gang de havnet i en stor krangel og mora ble hentet av politiet. Faren virker veldig snill da.

Men nå som det er sagt, så er ikke det en grunn til å oppføre seg som en bitch. For hun kan være en skikkelig bitch noen ganger. Det er vel en grunn til at ingen liker henne og st alle forholdene går i vasken. Så episoden der hun var med på Dr Phil og da oppførte hun seg som en drittunge.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://instagram.com/babsevanstagram

Her fant jeg bilde! Er parodikonto på mamman til Jenelle Dritmorsomt!

Mamman og pappan til Jenelle skilte seg da hun var ung og han fant ut at han hadde blitt bestefar via 16 & pregnant... De har visst ikke kontakt.

Kaiser er nok dessverre enda hos Jenelle.. Stakkars, stakkars baby :-( Tror mamman til Nathan har han ganske ofte, så spørs om hun ikke får en ny sønn snart! Kan ikke ha foreldre som blir buret inne hver helg..

Maci fødte datteren Jayde i natt

:fnise: haha!

Gjorde hun? Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske vi kunne fått en sesong med våre favoritt Teen Moms jeg.. Da ville jeg hatt med Caitlynn, Maci, Chelsea og Leah eller Kaitlyn (liker Leah og Kaitlyn sånn midt på treet) Men det er litt spennende å følge med de, spesielt barna for de er så søte :) Lincoln er jo bare heelskjønn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske vi kunne fått en sesong med våre favoritt Teen Moms jeg.. Da ville jeg hatt med Caitlynn, Maci, Chelsea og Leah eller Kaitlyn (liker Leah og Kaitlyn sånn midt på treet) Men det er litt spennende å følge med de, spesielt barna for de er så søte :) Lincoln er jo bare heelskjønn :rodmer:

Nja, men jeg synes Leah er litt kjedelig, samme med Katilyn fra samme sesong. Ville likt å hatt Jenelle med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske vi kunne fått en sesong med våre favoritt Teen Moms jeg.. Da ville jeg hatt med Caitlynn, Maci, Chelsea og Leah eller Kaitlyn (liker Leah og Kaitlyn sånn midt på treet) Men det er litt spennende å følge med de, spesielt barna for de er så søte :) Lincoln er jo bare heelskjønn :rodmer:[/quote

Jeg ville hatt med Chelsea, Catelynn, Jenelle, Maci og Amber :) Syns Kailyn og Leah er kjedelige å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, men jeg synes Leah er litt kjedelig, samme med Katilyn fra samme sesong. Ville likt å hatt Jenelle med.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leer utenlandske forum, som Teenmomjunkies osv, så virker det som om amerikanerne har en helt annen oppfatning av Maci en folk i dette kommentarfeltet. Hun har visstnok vært rimelig ute å kjøre selv, og det virker bare ikke som om hun er så godt likt lenger som hun var.



Anonymous poster hash: 907cc...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leer utenlandske forum, som Teenmomjunkies osv, så virker det som om amerikanerne har en helt annen oppfatning av Maci en folk i dette kommentarfeltet. Hun har visstnok vært rimelig ute å kjøre selv, og det virker bare ikke som om hun er så godt likt lenger som hun var. Anonymous poster hash: 907cc...ae2

Har hun? Hva skriver de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett litt på spesialene. Stakkars Farrah o.O Greit, hun er ikke perfekt, men de foreldrene hennes var fæle. Spesielt moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på spesialene. Stakkars Farrah o.O Greit, hun er ikke perfekt, men de foreldrene hennes var fæle. Spesielt moren.

Mora er jo helt koko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor dere finner det på youtube? Alt som ligger der må man jo trykke inn på link for å registrere seg for å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor dere finner det på youtube? Alt som ligger der må man jo trykke inn på link for å registrere seg for å se.

http://www.tvmuse.com/tv-shows/Teen-Mom_23893/ 

Trykk inn på episoden du vil se, så ligger linkene i kommentarfeltet. Du må trykke på "This comment is hidden because it's likely to be inappropriate or spam. Click here to show.Så ligger linkene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...