Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

Får en følelse av at jenta står med en pistol mot ryggen.

Anonymous poster hash: e30fd...aa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får en følelse av at jenta står med en pistol mot ryggen. Anonymous poster hash: e30fd...aa4

Den var flau. Da syns jeg faktisk at Anna Nicole var bedre skuespiller, selv om hun også var elendig.

Anonymous poster hash: a294f...7ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

latterlig film. Men Erica er pen.

Ja, er det ny sesong nå? Erics ble plutselig nesten voksen! Veldig vakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ny sesong nå? Erics ble plutselig nesten voksen! Veldig vakker!

Ja hun har blitt 12år nå :) og tatt av reguleringen tror jeg. Og i tilegg fått lov til å bli sminket og stylet samme som Gunilla ofte blir i episodene.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Amanda bynes all over again 😱😱 neste blir tvangsinnleggelse eller noe? Kanskje ikke siden moren er såpass dårlig, men alle som har litt peiling/erfaring ser jo at hun er syk! Jeg syns heller ikke han var noe pen i sine yngre dager for å være ærlig så ser hun skummel ut. Hele dama ser (og så) ut som noen som har inngått en avtale (gone wrong) med djevelen. Det er noe uhyggelig over hele greia og jeg tror ikke det kommer til å ende spesielt godt eller pent. Håper virkelig den stakkars datteren hennes har hatt andre stabile voksne rundt seg!

Anonymous poster hash: bf697...6fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... I går kveld tok jeg meg selv i å sitte og bite negler da han skulle vise fram det maleriet! Jeg fikk nesten sjokk da hun godtok det, ja endatil likte det. Og da pustet jeg lettet ut her i sofaen min. :laugh:



Anonymous poster hash: d3d0e...29d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... I går kveld tok jeg meg selv i å sitte og bite negler da han skulle vise fram det maleriet! Jeg fikk nesten sjokk da hun godtok det, ja endatil likte det. Og da pustet jeg lettet ut her i sofaen min. :laugh:

Anonymous poster hash: d3d0e...29d

Hmm, er du foran oss? Ser du episodene på den svenske nettsiden?

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er du foran oss? Ser du episodene på den svenske nettsiden?

Anonymous poster hash: e7532...1d7

Hun snakker om episodene som sendes 00.10 hver dag. Er en tidligere sesong.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker om episodene som sendes 00.10 hver dag. Er en tidligere sesong.

Aha, ok :) Visste jeg ikke.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Heldigvis skal den ferdige filmen vare i 2 timer :D

Anonymous poster hash: 342ac...656

Omg!

Litt avsporing men rart at hun ikke har bedre engelsk utale?

Hun som er "best i alt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria sa selv det jeg egentlig alltid har tenkt. Hun ser ut som en transeperson.



Anonymous poster hash: 0ae5b...643
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Amanda bynes all over again neste blir tvangsinnleggelse eller noe? Kanskje ikke siden moren er såpass dårlig, men alle som har litt peiling/erfaring ser jo at hun er syk! Jeg syns heller ikke han var noe pen i sine yngre dager for å være ærlig så ser hun skummel ut. Hele dama ser (og så) ut som noen som har inngått en avtale (gone wrong) med djevelen. Det er noe uhyggelig over hele greia og jeg tror ikke det kommer til å ende spesielt godt eller pent. Håper virkelig den stakkars datteren hennes har hatt andre stabile voksne rundt seg!

Anonymous poster hash: bf697...6fc

Datteren er blitt så nydelig. Håper hun har arvet utseendet til faren.

Anonymous poster hash: c4ce7...c17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i disse dager er hun filmskaper. Filmen hun jobber med er både skrevet og produsert av Gunilla selv, og hun har selvfølgelig valgt å spille begge hovedrollene selv. Se og nyt denne lille teaseren:

http://youtu.be/HNg8ujshnHQ

Anonymous poster hash: 342ac...656

Hun skremmer vannet av meg. Egentlig hadde hun passet godt til en rolle i DOOL

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått fra å tenke Gunilla overspiller til at hun er gal. Men altså hun eier jo ikke kontakt med virkeligheten! Går repriser nå på ettermiddagene og man får et gjensyn på hvordan hun var også tidligere. En kveld med Perssons er direkte vondt å se på.



Anonymous poster hash: 92ab6...e4c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har gått fra å tenke Gunilla overspiller til at hun er gal. Men altså hun eier jo ikke kontakt med virkeligheten! Går repriser nå på ettermiddagene og man får et gjensyn på hvordan hun var også tidligere. En kveld med Perssons er direkte vondt å se på.

Anonymous poster hash: 92ab6...e4c

 

Uff, det var en pinlig opplevelse  :sjokkert:

 

Den dama er jo totalt blottet for selvinnsikt. Synes synd på datteren som vokser opp med Gunilla som mor. 

Anonymous poster hash: 330e6...6ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får jo ikke se hva slags liv de lever utenom når kameraene er der.

Jeg håper at jentungen har personer med jording rundt seg også.

Så den "opptredenen" og det er helt utrolig at Gunilla ikke eier noen form for innsikt.

Som en av de andre sa: hun lever ut sine egne drømmer igjennom datteren.

Den opptredenen var skikkelig pute-tv. Det er sånn man kan gjøre hjemme sammen,

men en inviterer ikke høytidelig til offentlig forestilling med så elendige greier. :ninja:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bossa Nova

Alt er skummelt med dette kvinnemennesket. Stemmen, øynene, måten hun holder hodet på, latteren og de lite intelligente kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er skummelt med dette kvinnemennesket. Stemmen, øynene, måten hun holder hodet på, latteren og de lite intelligente kommentarene.

 

 

Hun er ganske heksete,  hadde passet perfekt til å spille den onde stemorren i Snevit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge trodd at hun bare spilte gal foran kamera, men når det samme gjentar seg episode etter episode, sesong etter sesong ja... Da er hun nok dessverre slik.

Anonymous poster hash: e7532...1d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Og så er hun så hyggelig med nye folk hun treffer, men er rask til å dømme dem nord og ned dersom det er en liten detalj hun ikke liker. Virker som hun har skyhøye forventninger til folk.

 

Ser dere på episoden som går nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...