Gå til innhold

Gunilla Persson, Svenske Hollywoodfruer


Alja

Anbefalte innlegg

Dette er bare så utrolig kleint. Den dama er jo helt på vidda! Syntes så utrolig synd på datteren hennes...

Har dere reagert på denne fruen? Er det bare meg? :vetikke:

Kanskje hun oppfører seg mest mulig irriterende og merkelig, for å se hvordan andre folk reagerer og skrape til seg mest mulig oppmerksomhet?

Jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor noen gidder å følge med på dette idiotiske TV-programmet.

Anonymous poster hash: 77331...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enn den episoden hvor Erika blir syk før en opptreden og kaster opp,

"Vet du vad, det är jättebra att du kräks så du får upp allt det där slemmet som sitter i halsen. Det är Gud som gör så att du gör det, förstår du. Det är Jesus som ser till att du kräks nu, jag har bett till honom. Det är det som gör att du kräks, inte att du är nervös."



Anonymous poster hash: da91d...59b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Synes så synd på datteren :( Jeg synes ikke det ser ut som hun trives med å synge, og blir i stor grad presset. Er enig med at barn av litt spesielle mødre ofte blir kloke og reflekterte. Et eksempel på dette er alicia og georgia douvall: 22fbd6ce24edead0010ddd216113810cbcd62db0

Moren er opptatt av plastikk kirugi, mens datteren virker skoleflink og er skeptisk til hele greia. Litt off topic, men jeg håper det endre slik for datteren til Gunilla også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiller litt ekstra på det dramagreiene hun lager. Hun har jo sagt det flere ganger at det hadde ikke vært noe program uten henne. Det er hun som er Svenske Hollywoodfruer.

Hun vet at hun får masse oppmerksomhet hvis hun er litt overdramatisk og leker dronning. Hun bryr seg ikke om det er negativ oppmerksomhet, for hun skal bare bli kjent.

Noe av det kleineste jeg har sett var da hun var på date med en eller annen riking. Hun er jo golddigger så det synger etter.

Og stakars Erika. For en barndom. Nå går reprise fra sesong 4 (det må jo være 4-5 år siden) og Gunilla er likedan da. Presser hun til å fremføre sanger, leke modell osv. Hun er 8 år i den episoden jeg ser nå.



Anonymous poster hash: 21e5e...048
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente som har en sånn bimbo til mor.

Anonymous poster hash: 89d08...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes så synd på datteren :( Jeg synes ikke det ser ut som hun trives med å synge, og blir i stor grad presset. Er enig med at barn av litt spesielle mødre ofte blir kloke og reflekterte. Et eksempel på dette er alicia og georgia douvall: 22fbd6ce24edead0010ddd216113810cbcd62db0

Moren er opptatt av plastikk kirugi, mens datteren virker skoleflink og er skeptisk til hele greia. Litt off topic, men jeg håper det endre slik for datteren til Gunilla også!

Det kommer jo an på faren, husk at det ikke er bare moren de arver ting fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som Gunilla gjør meg redd...

Håper barnevernet i USA tar Erika snart. Det der kan ikke være et sunt miljø å vokse opp i.

Og hvorfor er Gunilla Hollywood-frue? Hun bor jo i et høl, er ganske stygg (min mening), er single (?) og wannabe. Var hun gift rik før? Hvilken rik mann som kan velge søte, pene, nette damer vil velge henne?

Anonymous poster hash: c25ae...69f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor er Gunilla Hollywood-frue?

Anonymous poster hash: c25ae...69f

Jeg mener å huske at hun var modell, og tror det er derfor hun er med i programmet.

Hun har også sagt at hun har hatt forhold til flere Hollywoodstjerner (og Fyrst Albert), men har ikke vært gift med noen av dem tror jeg.

Anonymous poster hash: 63a91...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til en kollega kjenner henne privat og har gjort det i mange år og hun er visst likedan i virkeligheten.

Stakkars datteren.

Anonymous poster hash: 7a221...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der skremmer vettet av meg, for å være ærlig! Hadde jeg møtt henne i en mørk bakgate hadde jeg seriøst blitt livredd! Hun ser jo farlig ut.
Virker som en ekstremt bitter og ulykkelig person.

Synes veldig synd på datteren som presses til alt dette her. Greit nok at Anna Anka også presset på for at barna skulle bli modeller, men hun hadde i hvert fall litt mer kontakt med virkeligheten og hadde deres trivsel i fokus i den episoden jeg så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://hant.se/gunilla-persson-vill-inte-tanka-pa-att-dottern-erika-ska-borja-dejta-nej-fy/

Erika begynner å bli veldig pen nå, faktisk!

Jeg hørte noe om at Erika sin far er veldig rik, så han betaler veldig mye barnebidrag for henne - derfor har Gunilla altså penger.

Anonymous poster hash: b472c...bb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at Erika bor hos faren sin og bare er hos Gunilla når de filmer? Gunilla bor jo egentlig i New York. Erika virker veldig ukomfortabel rundt moren, så jeg ville ikke bli overrasket hvis det kom fram at hun ikke bor hos henne fast.



Anonymous poster hash: c5715...8a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz

Det kommer jo an på faren, husk at det ikke er bare moren de arver ting fra.

Helt sant, men det handler mye om miljøet de vokser opp i. Mens erika vokser opp med en mor som i stor grad presser henne til å bli popstjerne, vokser Georgia opp med en mor som presser henne til å bli modell når hun helst vil bli noe høytutdannet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir feil at Gunilla er med på et program som heter Hollywood Fruer. Hun er jo singel. Trodde man måtte være i et forhold/gift med en riking for å være med. Hun er underholdende, men dog. Synes det blir litt feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det blir feil at Gunilla er med på et program som heter Hollywood Fruer. Hun er jo singel. Trodde man måtte være i et forhold/gift med en riking for å være med. Hun er underholdende, men dog. Synes det blir litt feil.

De to nye fruene har heller ingen mann.... Heller ikke en av de som ikke er med mer, men som var med forrige sesong. Og den ene fruen (hun med den lille hunden og store leppene) skal ta pause fra mannen

Anonymous poster hash: c1a68...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mennesker som Gunilla gjør meg redd...

Håper barnevernet i USA tar Erika snart. Det der kan ikke være et sunt miljø å vokse opp i.

Og hvorfor er Gunilla Hollywood-frue? Hun bor jo i et høl, er ganske stygg (min mening), er single (?) og wannabe. Var hun gift rik før? Hvilken rik mann som kan velge søte, pene, nette damer vil velge henne?

Anonymous poster hash: c25ae...69f

Gunilla var kjempe pen på 80 tallet når hun først kom til hollywood,

og for alt vi vet, kanskje hun faktisk har blitt psykisk syk nå og ikke var i nærheten av sånn før?

Syns ikke man skal begynne å dømme de som har omgåes med henne, hverken før eller nå. Til og med psyke personer fortjener kjærlighet og ektemann

Anonymous poster hash: a7e1f...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nye fruene har heller ingen mann.... Heller ikke en av de som ikke er med mer, men som var med forrige sesong. Og den ene fruen (hun med den lille hunden og store leppene) skal ta pause fra mannen

Anonymous poster hash: c1a68...6e4

Da burde de heller bytte navn. Jeg synes ikke de er Hollywood Fruer hvis de alle er single. Men men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://hant.se/gunilla-persson-vill-inte-tanka-pa-att-dottern-erika-ska-borja-dejta-nej-fy/

Erika begynner å bli veldig pen nå, faktisk!

Jeg hørte noe om at Erika sin far er veldig rik, så han betaler veldig mye barnebidrag for henne - derfor har Gunilla altså penger. Anonymous poster hash: b472c...bb1

Jeg syns hun alltid har vært nydelig. Noen som vet hvem faren hennes er?

Anonymous poster hash: a294f...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Sverige så gikk det i går, en episode der hun mistenkte hjemmehjelpen til morra for å stjele. Dama måtte tømme hele veska si på golvet. Og hun hadde jo selvfølgelig ikke stjålet. Gunilla: "ok. Go!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...