Gå til innhold

The Pillars of the Earth og World Without End


Gjest Jean Valjean

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er disse bøkene verd å lese ?

Jeg ville si at de er på topplista hos meg. Vet jo ikke hva du liker sånn til vanlig men jeg leser mye forskjellig. Jeg hadde aldri lest Ken Follet før (og har heller ikke lest krimbøkene hans etter) men noen jeg vet har god smak anbefalte disse og jeg var solgt. Et stort pluss for meg er at jeg ikke vil at det skal ta slutt når det er bra bøker og disse og gode og tykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fantastisk fortellerevne. Har sjelden levd meg så til de grader inn i historien, og sjelden vært så skuffa over å bli ferdig.



Anonymous poster hash: 18a0d...3e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!! Jeg ble veldig glad i Ken Follett som forfatter etter å ha lest disse, han skriver lett, levende og engasjerende. Tykkelsen på bøkene gjør at opplevelsen varer lenge :) Kan også anbefale slektsagaen/triologien omsom følger flere familier gjennom 1900-tallet, mursteinsbøker med gode historier. Krimbøkene hans er også verdt å lese.z

Anonymous poster hash: 4596a...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer ikke til å angre på å ha lest disse bøkene :) fantastiske historier sammenflettet med karakterer man både vil elske og hate. Noen av mine absolutte favoritter dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra sovemedisin



Anonymous poster hash: c2a0b...3a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er disse bøkene verd å lese ?

Ja! Les dem på engelsk (originalspråket).

Anonymous poster hash: 2207e...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...