Gå til innhold

Tror dere Carina Dahl endelig slår gjennom nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei!

Anonymous poster hash: ca564...d55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det. Og de leppene er pumpet i overkant, ser bare vulgært ut.



Anonymous poster hash: 681e8...cd1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikkvideoen var grei nok.I hvertfall ikke verre enn mye av det andre som finnes..

Men låten var litt intetsigende.Og hva har hun gjort med leppene sine? :/

Tror ikke dette blir noe gjennombrudd nei..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen er fantastisk og hadde fortjent en sterkere vokalist.

Fantastisk er vel å ta litt i. Standard poplåt.

Anonymous poster hash: 18755...d11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Fantastisk er vel å ta litt i. Standard poplåt.

Anonymous poster hash: 18755...d11

Tror det kunne blitt veldig bra med bedre arrangement og som sagt sterkere vokalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina skal ha kred for at hun aldri gir opp. Hun står på og vil virkelig lykkes for å bli en kommende popstjerne.



Anonymous poster hash: c40b9...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Carina skal ha kred for at hun aldri gir opp. Hun står på og vil virkelig lykkes for å bli en kommende popstjerne.

Anonymous poster hash: c40b9...3b5

Hun bruker nettverket sitt aktivt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carina skal ha kred for at hun aldri gir opp. Hun står på og vil virkelig lykkes for å bli en kommende popstjerne.

Anonymous poster hash: c40b9...3b5

Det skal hun ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gir seg aldri hun :fnise: Er ikke noe spesielt fan av dama. Likte verken sangen eller musikkvideoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Hun gir seg aldri hun :fnise: Er ikke noe spesielt fan av dama. Likte verken sangen eller musikkvideoen.

Prøv å hør den for deg med f. eks Bjørk synger closer og produsert av Tricky. Tro meg, det hadde blitt en hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det ikke vært bedre om hun flyttet til USA og LA. Større sjans for å slå gjennom og lykkes der. Norden blir for lite.



Anonymous poster hash: c40b9...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Enig med O.G at sangen hadde vært bedre med en annen vokalist. Syns den var var fin i starten, men når den startet skikkelig ble den så rotete. Tror det var noen trommer som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som sier at denne kunne vært bra/bedre med en sterkere vokalist, og annet arrangement.

Jeg synes også låten er bedre når jeg ikke ser på videoen, for den er ikke bra.

Mye på grunn av dårlig synkronisering av lyd/bilde.

Carina er ikke den beste til å lip-synce i utgangspunktet, og når synkroniseringen blir noen hundredeler feil samtidig, blir det forstyrrende.



Anonymous poster hash: 5de74...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Blir overrasket om hun noen gang slår igjennom. Er ganske langt mellom henne og Miley Cyrus..Jeg synes ikke hun er ikke talentfull nok, sangene er kjedelige, og hun er ganske uinteressant både som artist og person.



Anonymous poster hash: 35110...13d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Jeg er enig med de som sier at denne kunne vært bra/bedre med en sterkere vokalist, og annet arrangement.

Jeg synes også låten er bedre når jeg ikke ser på videoen, for den er ikke bra.

Mye på grunn av dårlig synkronisering av lyd/bilde.

Carina er ikke den beste til å lip-synce i utgangspunktet, og når synkroniseringen blir noen hundredeler feil samtidig, blir det forstyrrende.

Anonymous poster hash: 5de74...f09

Nei. Blir overrasket om hun noen gang slår igjennom. Er ganske langt mellom henne og Miley Cyrus..Jeg synes ikke hun er ikke talentfull nok, sangene er kjedelige, og hun er ganske uinteressant både som artist og person.

Anonymous poster hash: 35110...13d

Sånn det blir når det ikke er musikere som får tilgang til det beste låtmaterialet og skal begynne å uttrykke seg artistisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det blir når det ikke er musikere som får tilgang til det beste låtmaterialet og skal begynne å uttrykke seg artistisk...

Ja, det er helt sant.

Jeg har mange ganger sett amatørmusikere gjøre flotte fremføringer med det enkleste av det enkle av både utstyr og materiale, og har lurt på hva de kunne oppnådd med tilgang til godt låtmateriale og profesjonelt utstyr.

Anonymous poster hash: 5de74...f09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Ja, det er helt sant.

Jeg har mange ganger sett amatørmusikere gjøre flotte fremføringer med det enkleste av det enkle av både utstyr og materiale, og har lurt på hva de kunne oppnådd med tilgang til godt låtmateriale og profesjonelt utstyr.

Anonymous poster hash: 5de74...f09

Ja, nesten sånn at man burde muntre dem opp til å bli pirat og laste ned pro tools.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...