Gå til innhold

Skumle bøker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å bli skremt, men klarer ikke å se på skrekkfilmer... Derfor har jeg blitt glad i å lese skumle fortellinger og bøker! Blir veldig glad om noen har noe de vil anbefale :)



Anonymous poster hash: 7b355...0ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes "Panserhjerte" av Jo Nesbø var ufattelig spennende ihvertfall! Anbefaler deg å lese den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes "Panserhjerte" av Jo Nesbø var ufattelig spennende ihvertfall! Anbefaler deg å lese den :Nikke:

Tusen takk, har bestilt den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Dean Koontz. Lenge siden jeg har lest noe av han nå, men bøkene hans skremte vannet av meg. Samme med Stephen King.

Ellers syns jeg Lars Kepler er passe skumle :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chelsea Chain.

Veldig spennende bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Dean Koontz. Lenge siden jeg har lest noe av han nå, men bøkene hans skremte vannet av meg. Samme med Stephen King.

Ellers syns jeg Lars Kepler er passe skumle :)

Chelsea Chain.

Veldig spennende bøker.

Supert, tusen takk skal dere ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ondskapens Hotell" (som filmen "Shining" er bygget på). Boka er mye skumlere enn filmen.

Også noen andre litt eldre Stephen King bøker har skremt vannet av meg. "Carrie" er ganske skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ondskapens Hotell" (som filmen "Shining" er bygget på). Boka er mye skumlere enn filmen.

Også noen andre litt eldre Stephen King bøker har skremt vannet av meg. "Carrie" er ganske skummel.

Jeg har vurdert å lese Ondskapens Hotell, godt å høre at den skremmer :) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Elsker bøkene til John Ajvide Lindqvist. Han er flink til å gjøre hverdagslige ting skremmende og ubehagelige, samtidig som han har med ekle innslag i bøkene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker bøkene til John Ajvide Lindqvist. Han er flink til å gjøre hverdagslige ting skremmende og ubehagelige, samtidig som han har med ekle innslag i bøkene også.

Det høres lovende ut, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet hvem du er" av Yrsa Sigurdarsdotter. Krimgrøsser fra Island som garanterer dårlig søvn.



Anonymous poster hash: bd273...3d2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg vet hvem du er" av Yrsa Sigurdarsdotter. Krimgrøsser fra Island som garanterer dårlig søvn.

Anonymous poster hash: bd273...3d2

Det høres lovende ut :)

Eg syns Fallen Engel er ein skummel bok, men det er no meg.

Skal sjekke den ut!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Det høres lovende ut :)

Skal sjekke den ut!

Takk!

det er ein ungdomsbok da, veit ikkje om det er så interessant for ein vaksen person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ein ungdomsbok da, veit ikkje om det er så interessant for ein vaksen person?

Ungdomsbøker kan absolutt være gode og interessante! Lurer bare på om bøker i akkurat den sjangeren kanskje kan bli litt tamme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Ondskapens Hotell" (som filmen "Shining" er bygget på). Boka er mye skumlere enn filmen.

Også noen andre litt eldre Stephen King bøker har skremt vannet av meg. "Carrie" er ganske skummel.

Haha! Tenkte nøyaktig det samme som deg! Stephen King er kongen av skumle bøker, så jeg ville definitivt satset på noe av ham om du virkelig ønsker å slite med å sove om nettene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"La den rette komme inn" av John Ajvide Lindqvist :) Myyyyye bedre enn filmen(hvis du har sett den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

"Jeg vet hvem du er" av Yrsa Sigurdarsdotter. Krimgrøsser fra Island som garanterer dårlig søvn.

Anonymous poster hash: bd273...3d2

Signerer denne. Legger til

Dark matter av Michelle paver

Curse of the salute av Anastacia Moore

De dødes tjern av Andre Bjerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluenes herre.



Anonymous poster hash: 0753c...401
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...