Gå til innhold

hunden jager katten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en kattepusbaby for noen få dager siden, og har en hund fra før av. Det går greit med begge to, ingen agresivitet eller noe. Hunden prøvde å smake på beine til pusen, men jeg ga den streng beskjed om å slutte, og hunden har ikke gjort det siden. Men problemet er at den vil gjærne hilse på katten, og jager den rundt i leiligheta, løper etter den om den stikker av og står å piper om pus ha gjemt seg så hunden ikke kommer til den. hvordan skal jeg få slutt på dette? det er ikke hele tiden, bare noen ganger, spessielt om jeg og hunden har vært ute og kommer inn igjen. Kommer dette til å roe seg etterhvert, eller er det noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal få slutt på det? streng beskjed om at det ikke er lov, og dytte forsiktig hunden vekk gjør det bare værre. da blir hunden mer ivirig. noen tips?



Anonymous poster hash: ce22c...241
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette går seg til :) Du kan prøve to ting; ikke bry deg og la dem ordne opp eller ta vekk hunden når h*n går etter katten og be den legge seg på plassen sin



Anonymous poster hash: 6d7f7...f18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips. Og du har nok rett. Det går seg til, Det er allerede blitt bedre. Det jeg er litt redd for er når hunden snuser på katten mens katten ligger å leker, for er redd for at katten kløner hunden i øynene. Men ja. virker som det allerede begynner å gå seg til, så dette går nok fint, de hører ikke inn under kategorien "som hund og katt". for de har ikke noe i mot hverandre. Og det er bra. Hunden er unaturlig rolig, og katten er vant med hunder, så da går det bedre enn hos mange andre :)

TS



Anonymous poster hash: ce22c...241
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...