Gå til innhold

Hva syns dere om Angelina Jolie sin brudekjole og slør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær så snill, TS, ikke bruk garpegenitivet. Det er helt unødvendig.



Anonymous poster hash: 3a0d8...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den var lite flatterende i brystpartiet.



Anonymous poster hash: 6d0bf...2b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende tror jeg er det mest beskrivende ordet jeg kan komme på. Ikke min stil, og jeg liker ikke alt ved den, men den ble likevel litt kult, på merkelig vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill, TS, ikke bruk garpegenitivet. Det er helt unødvendig. Anonymous poster hash: 3a0d8...3b1

Jeg er visst dum. Men hva mener du?

Anonymous poster hash: 5f5de...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst dum. Men hva mener du?

Anonymous poster hash: 5f5de...fdd

AB mener at du skriver "Angelina Jolie sin brudekjole". Selv om dette er lov å skrive, ser mange grammatisk korrekte personer på det som dårlig språk. Det mest korrekte ville vært "Angelina Jolies brudekjole".

Anonymous poster hash: d1d77...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Hun er jo så nydelig og kler det meste.

Versace-kjolen er flott i mine øyne og sløret var personlig og spesielt.

Bryllupet hørtes jo helt fantastisk ut og helt i dette parets ånd. Barna spilte en stor rolle under seremonien og det gjenspeiler seg jo i hennes påkledning.

Pizza etter vielsen og eldstesønnens hjemmebakte kake etterpå - herlig og ujålete :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AB mener at du skriver "Angelina Jolie sin brudekjole". Selv om dette er lov å skrive, ser mange grammatisk korrekte personer på det som dårlig språk. Det mest korrekte ville vært "Angelina Jolies brudekjole".

Anonymous poster hash: d1d77...9dd

jaja mangt man skal henge seg opp i på et forum. Er enig i at "Angelina Jolies brudekjole" er bedre. Men nå ble det ikke slik. Håper AB klarer å leve med det likevel ;)

Anonymous poster hash: 5f5de...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes hun ser mager, dratt og usunn ut?

Husker hvordan hun var da hun ble kjent, og da var hun også slank, men så sunn og sterk ut, en skikkelig "powerwoman"! Fantastisk nydelig var hun.

De siste årene har hun mistet gløden, synes jeg. Selv den vakreste brudekjolen i verden kommer ikke til sin rett når kvinnen som bærer den ikke ser ut som hun trives i livet. Hun er ikke fylt 40 ennå og burde strutte av helse, men hun ser bare ribbet ut.



Anonymous poster hash: c9342...cfc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB mener at du skriver "Angelina Jolie sin brudekjole". Selv om dette er lov å skrive, ser mange grammatisk korrekte personer på det som dårlig språk. Det mest korrekte ville vært "Angelina Jolies brudekjole".

Anonymous poster hash: d1d77...9dd

Jeg er uenig. Mye bedre språk å skrive tydelig hva man mener, enn å bruke slike s er.

Anonymous poster hash: c571d...f50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke min smak, men hun ser like flott ut som vanlig. Syns det er tøft gjort å velge en kjole utenom det vanlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig og veldig min stil. Den skiller seg fra de "alle" velger nå med stroppeløst og belte i livet, som jeg synes er grusomme.

Anonymous poster hash: bd29e...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill, TS, ikke bruk garpegenitivet. Det er helt unødvendig.

Anonymous poster hash: 3a0d8...3b1

Lært deg et nytt begrep? Ta ut sex frustrasjonen din på mannen din istedenfor.

Anonymous poster hash: f082b...ea9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke brystpartiet, draperingene over brystene. Ellers var kjolen fin, den. På bildet bakfra var det veldig fint med barnetegningene på sløret. Forfra ser det nesten ut som noen har sølt noe farge på sløret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke stoffet var fint. Jeg synes hun og kjolen ville kledd bedre et mattere og tykkere stoff. Men ellers var snittet fint, sløret veldig kult og personlig, og dama i seg selv ser jo alltid fantastisk ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama har stil og det at hun har slør hvor det er broderier basert på barnas tegninger er utrolig stilig og kreativt. Gir alt en mye dypere mening enn de som kun velger bryllup og kjole ut fra hvordan det ser ut. Dama tør gå sine egne veier. Thumbs up!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...