Gå til innhold

Hva syns dere om Angelina Jolie sin brudekjole og slør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syntes kjolen var søt og koselig. Er det tegninger som barna har laget?



Anonymous poster hash: 3bde7...8b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble litt skuffet. Hadde ikke likt kjolen uten broderiene heller. Hadde uansett vært finere dersom broderiene var i samme farge som kjolen. Skjønner at hun ikke valgte en sexy kjole, men hun hadde vært nydelig i en kremfarget bohemsk vintagekjole med masse blonder og rufsete flettefrisyre.



Anonymous poster hash: b0fc4...f4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet. Hadde ikke likt kjolen uten broderiene heller. Hadde uansett vært finere dersom broderiene var i samme farge som kjolen. Skjønner at hun ikke valgte en sexy kjole, men hun hadde vært nydelig i en kremfarget bohemsk vintagekjole med masse blonder og rufsete flettefrisyre.

Anonymous poster hash: b0fc4...f4c

Jeg er enig at det hadde kledd henne, men så er jo ikke det hennes stil i det hele tatt. Såvidt jeg har fått med meg er stilen hennes veldig minimalistisk og enkel. Hun er og veldig familiekjær, og sånn sett passer jo kjolen perfekt til henne.

Anonymous poster hash: d1d77...9dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes kjolen var søt og koselig. Er det tegninger som barna har laget?

Anonymous poster hash: 3bde7...8b6

Ja, det stod at jentene hadde spesiallaget kjolen med tegningene sine! :)

Synes det var utrolig søtt og gjør jo brudekjolen ekstra spesiell. Hun ser vakker ut som alltid.

Anonymous poster hash: 53ada...521

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det med barnas tegninger på sløret er aldeles nydelig! Hun er en vakker dame, og det var en pen, enkel kjole.

Anonymous poster hash: d497e...5e4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke stilen selv, men veldig koselig med barnas tegninger på - mye mer personlig :-)



Anonymous poster hash: dd971...4dc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet. Hadde ikke likt kjolen uten broderiene heller. Hadde uansett vært finere dersom broderiene var i samme farge som kjolen. Skjønner at hun ikke valgte en sexy kjole, men hun hadde vært nydelig i en kremfarget bohemsk vintagekjole med masse blonder og rufsete flettefrisyre.

Anonymous poster hash: b0fc4...f4c

Broderier? Er det tegningene på sløret du mener?

Jeg syns hun var vakker. Sløret var personlig. Det er nok flere som kommer til å la barna tegne på sløret fremover (for så å holde barnefritt bryllup ;))

Kjolen var enkel og pen.

Edit: Beklager. Ser nå at det står "På brudesløret hadde Angelina fått designeren til å sy inn mønstre basert på tegninger fra sine barn Maddox (13) og Pax (10) Zahara (9), Vivienne (6), Shiloh (8), og Knox (6)."

Endret av HoppsyDaisy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Hun er vakker uansett hva hun har på seg :) Men er uansett en spesiell kjole og kanskje ikke noe jeg ville valgt, men synes ikke den var fæl. Det sløret passet dog ikke til kjolen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun var nydelig og en kult med sløret. Slør er jo egentlig en tegn på jomfrulighet hos bruden og når du da er 6 barnsmor kan man med fordel finne på en vri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig kjole på nydelig dame, synes jeg. Liker at hun holder det enkelt. Kult med sløret, men det passet dessverre ikke til kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at kjole og slør ikke passet sammen. Og kjolen er ikke helt min type stil men som MinMote-Sonja sa, digger at hun er tro mot stilen sin og ikke går for blonder som alle andre. Gjør ingenting at kjolen har få detaljer heller, Angelina er så slående vakker som man kan få blitt, hun er et kunstverk i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...