Gå til innhold

Hår


FrixyGirl

Anbefalte innlegg

Blir dette en frisyre som passer seg bedre på en tur på byen enn et bryllup?

Tenker å ha "dotten" mer bak på huet da jeg skal ha slør og vil ha den festen overven evt dott

post-42761-8345_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Umm det *kan* være stilig men veldig new age da. Når du først skal feire et tradisjonelt bryllup er det litt fjollete å gå punker. Blir litt "se på meg, jeg er tøff som går punker i kirka".



Anonymous poster hash: 0da71...db1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier normalt ikke å ha håret noe mer opp en i hestehale evt flette nedover ryggen. Har sidecut som på bildet og litt derfor jeg falt for den litt rocka frisyren her. Kjolen min er en blanding av utradisjonell og tøff i form og farge men samtidig elegant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du allerede har barbert siden så er den veldig passende. Den er elegant og pynta, samtidig som den viser personlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier normalt ikke å ha håret noe mer opp en i hestehale evt flette nedover ryggen. Har sidecut som på bildet og litt derfor jeg falt for den litt rocka frisyren her. Kjolen min er en blanding av utradisjonell og tøff i form og farge men samtidig elegant

Jeg tror det kan bli ganske fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar folkens. Da må jeg bare finne ut om jeg trenger extentions eller ikke. Har snakket med et par jeg kjenner som kan hår og noen sier ta det andre sier kommer ikke til å bli fint med tanke på festene.

Bare er utrolig usikker på om jeg har langt nok hår til å greie å ha en slik frisyre med bare mitt hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill en prøvetime hos frisøren, så finner dere ut av det. Gå for noe som er deg :-)



Anonymous poster hash: 0fbb3...022
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umm det *kan* være stilig men veldig new age da. Når du først skal feire et tradisjonelt bryllup er det litt fjollete å gå punker. Blir litt "se på meg, jeg er tøff som går punker i kirka".

Anonymous poster hash: 0da71...db1

Skal absolutt ikke ha no tradisjonelt.

Jeg har hvit kjole med svarte detaljer, skal ha svart tilbehør. Har selv sidecut derfor tenkte denne. Sløret skal være hvitt men med svarte detaljer. Skal ikke ha tiara og den slags dilldall.

Vi skal ha det i kirken da jeg er kristen og vil ha en prest foran meg.

Jeg er ikke den tradisjonelle hvite bruden. Har aldri hvert og kommer aldri til å være en slik person

Endret av FrixyGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...