Gå til innhold

Bryllupsnatten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om brudepar har sex på bryllupsnatta eller ikke er vel egentlig ikke poenget her. Kan være flere grunner til at det ikke skjer. Poenget er vel heller at bruden skulle hatt en anelse sosiale antenner og bare fleipet med, og så tatt det med mannen sin privat.

Ok, så det er kun bruden som har ansvar for å aktivere de sosiale antennene... :roll:

Anonymous poster hash: f3c7b...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Ok, så det er kun bruden som har ansvar for å aktivere de sosiale antennene... :roll:

Anonymous poster hash: f3c7b...ed7

I dette tilfellet syns jeg det var hun som manglet noe på det området, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet syns jeg det var hun som manglet noe på det området, ja.

Ok, så det er helt innafor at voksne (?) mannfolk står og hinter og fleiper til en om aktiviteter under dynene på bryllupsnatta? Sier en god del om hvilket nivå de befinner seg på, spør du meg. Jeg hadde blitt både forbanna og flau.

Anonymous poster hash: f3c7b...ed7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Ok, så det er helt innafor at voksne (?) mannfolk står og hinter og fleiper til en om aktiviteter under dynene på bryllupsnatta? Sier en god del om hvilket nivå de befinner seg på, spør du meg. Jeg hadde blitt både forbanna og flau.

Anonymous poster hash: f3c7b...ed7

Ja, jeg syns det er innafor. Det er veldig uskyldig å spøke om bryllupsnatta. Du virker å ta deg selv veldig høytidelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er innafor. Det er veldig uskyldig å spøke om bryllupsnatta. Du virker å ta deg selv veldig høytidelig.

👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi kommer til å se det an. Vi skal ha fest og jeg vet den kommer til å vare utover natten og kommer gjerne til å være trøtte og slitne begge to når vi endelig kommer opp på rommet.

Syns selv ikke det er så viktig å ha seg akkurat den natten. Ja det er bryllupsnatten. Men man har da forhåpentligvis mange dager å kvelder etter den natten å ha sex på. Så ikke et midt for min del. Vil mye heller få med meg festen. Og ha gode minner av den. Enn å gå tidlig for å orke sex

Anonymous poster hash: 6e0bc...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...