Gå til innhold

Bryllupsnatten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen for første gang etter fødsel klokken 22 bryllupsdagen, med masse kramper og smerter. (Hadde bittelite bryllup uten fest, så jeg drev og ryddet opp igjen i lokalet da.) Stod krokbøyd over gulvet da svigermor kom inn og sendte meg hjem. Ble ingen sex for å si det sånn :P



Anonymous poster hash: f7493...cfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper på å få meg litt den natta, men hadde aldri stått å sagt noe sånn forran venner.. Stygt gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvert fall planer om å ha sex på bryllupsnatten, har ikke tenkt la en natt på flott bryllupsuite gå til spill! :) Men vi har tenkt (å prøve) å ikke ha sex tre måneder før bryllupet, så det blir litt spesielt selvom vi har hatt sex før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Du kan jo opprette en tråd under Seksualitet.

Anonymous poster hash: b9796...75a

Ja, huff! tenk å dele juicy details på en tråd som heter "bryllupsnatten"!! Beklager, visste ikke at det var så sarte ører her blant voksne damer som ønsker å prate om aspektene ved bryllup og ekteskap.

Anonymous poster hash: ab980...8bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff! tenk å dele juicy details på en tråd som heter "bryllupsnatten"!! Beklager, visste ikke at det var så sarte ører her blant voksne damer som ønsker å prate om aspektene ved bryllup og ekteskap.

Anonymous poster hash: ab980...8bc

Haha, jeg er litt enig at vi ikke trenger detaljer..

Ts lurte på om folk hadde sex eller ikke. Ikke hvordan....

Anonymous poster hash: 48fd2...61d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var slitne og gikk hjem og la oss .

Skal dog sies at vi var de siste som gikk fra festen, som andre skriver - det hadde vært en lang dag.

Har vært i andre bryllup hvor tradisjonen har vært at brudeparet sniker seg ut før gjestene begynner å gå, helt greit det, men å proklamere planene for natten (eller mangel på planer) foran de andre gjestene er ufint.

Generelt bør man ha et filter på hva man sier til andre om partneren sin, spesielt til hans venner foran ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er litt enig at vi ikke trenger detaljer..

Ts lurte på om folk hadde sex eller ikke. Ikke hvordan....

Anonymous poster hash: 48fd2...61d

DDet er jo TS du snakker til og som delte de juicy detaljene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DDet er jo TS du snakker til og som delte de juicy detaljene.

Å, jeg visste ikke at det var ts.

Uansett bare spes å måtte legger ut om detaljer... Føles som om hun prøver å hevde seg av en eller annen grunn. Kanskje ikke sexen var sååå bra ;)

Anonymous poster hash: 48fd2...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg visste ikke at det var ts.

Uansett bare spes å måtte legger ut om detaljer... Føles som om hun prøver å hevde seg av en eller annen grunn. Kanskje ikke sexen var sååå bra ;)

Anonymous poster hash: 48fd2...61d

Herregud. Typisk damer å overanalyse og tro andre damer forsøker å "hevde" seg.

GI DEG

Anonymous poster hash: 037f6...ec8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Typisk damer å overanalyse og tro andre damer forsøker å "hevde" seg.

GI DEG

Anonymous poster hash: 037f6...ec8

Ja, tenk å ta kommentaren min med en liten humor. DET hadde vært helt utenkelig.

Anonymous poster hash: 48fd2...61d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi så avslappet rundt hverandre at vi ikke følte noe press på å ha sex på bryllupsnatten.

Vi var hjemme rundt klokka 02.00, etter stor fest, tok på oss joggebuksa og satte oss på sofaen med en pils og begynte å lese kortene på gavene.

Så la vi oss :)



Anonymous poster hash: 093b5...318
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen..

Var slettes ikke meningen å skulle "hevde" meg, ser ingen grunn til det da jeg skriver som anonym og velger å gjøre det slik at jeg kan skrive litt mer åpent om tema. Grunnen til at jeg skrev med de detaljene var, at mitt inntrykk er at de fleste bruker mye penger på utseende denne dagen. Jeg var nok ikke alene om sexy undertøy og heels på bryllupsnatten. Og da settes det vel pris på om mannen blir tullete når han ser kona si i brudeundertøyet? Er vel ikke alene om å vil bli begjært av ektefelle?

Virker som om sex for mange er en plikt og ikke en lyst, jeg blir alltid fristet av mannen min og klarer ikke holde meg unna. Slik var det på bryllupsnatten mi og slik blir det sikkert når han kommer fra jobb i dag. Er ikke begjær en del av bryllupet?

Anonymous poster hash: ab980...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bustyvel

Å ikke ha sex på bryllupsnatten er vel et valg man ikke skal legge seg opp i, men å ta det opp på den måten foran andre var litt usmakelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nylig i et bryllup hvor bruden ønsket å gå tidlig til sengs. Kompisene til brudgommen begynte å fleipe med brudgommen ang bryllupsnatta og at han nå så fram til sin livs natt. Da river bruden i at det kommer ikke til å bli noe på han denne natta, det får de nok anledninger til i nærmeste framtid og at de skulle legge seg å sove. Var en klein brudgom som sto igjen og vi kunne se manndommen hans forsvant under beina på han. Det ble en liten klein pause før samtaleemne ble endret. Hva synes dere? Jeg for min del hadde en fantastisk bryllupsnatt med min mann, men er det flere som synes det er slitsomt å tenke på å ha sex etter en så lang dag som dette? Anonymous poster hash: ab980...8bc Anonymous poster hash: ab980...8bc

Stakkars brudgommen..en ting er om det ikke badde blitt noe på selveste bryllupsnatten, men at hun står å sier sånt foran folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, trodde egentlig det var vanligere å ikke ha sex på bryllupsnatten enn å ha det -

vi kødda masse med det hele helgen og tror ingen synes noe manndom forsvant av den grunn.

Her er det nok store individuelle forskjeller -og da er egentlig "synden" å ikke lese den sosiale settingen,

kompisene og sin egen mann godt nok til at man holder munn.

Jeg hadde blitt ganske forbanna om min mann "krevde" sex på bryllupsnatta, vi har tross alt vært samboere

i mange år, og har mye hyggeligere og bedre sex når vi er edru, "på" og har overskudd. Dette varierer sikkert fra par til par men det er uansett alltid ekstremt viktig å respektere den som ikke ønsker eller orker. Bryllup eller ikke. Man burde kjenne hverandre såpass på et slikt tidspunkt at man ikke tråkker feil i verken den ene eller andre retningen. Kanskje er det rett og slett lurt å ta en prat om dette på forhånd -så får ingen urealistiske forventninger eller dreper den andres lyst.

Kanskje bruden ble tatt på senga- ille berørt og opplevde situasjonen med kompisene var mannsjåvinistisk, ubehagelig og litt for intim og derfor "overreagerte" med et litt (vel) spydig svar.

Hovedregel: Snakk sammen! Hvis ikke går det rett vest til slutt uansett!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med vi kommer til å ha sex både morgenen før, på bryllupsnatten og morgenen etter. :)



Anonymous poster hash: e7f11...ff1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme det ikke ble noe hopp i høyet på bryllupsnatta vår. Grunn var noe så enkelt som ekstremt lite søvn i flere dager. I tillegg til de siste detaljene som skulle ordnes, så var det gjester som skulle underholdes. I tillegg opp grytidlig for hår/sminke .. Jeg var helt utslitt, og det var mannen også.

Morgenen etter, derimot.. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekkoet, on 28 Aug 2014 - 13:36, said:

Vi var slitne og gikk hjem og la oss .

Skal dog sies at vi var de siste som gikk fra festen, som andre skriver - det hadde vært en lang dag.

Har vært i andre bryllup hvor tradisjonen har vært at brudeparet sniker seg ut før gjestene begynner å gå, helt greit det, men å proklamere planene for natten (eller mangel på planer) foran de andre gjestene er ufint.

Generelt bør man ha et filter på hva man sier til andre om partneren sin, spesielt til hans venner foran ham.

Det er jo minst like ufint av gjestene å legge seg opp i planene for natten som kompisene til denne brudgommen gjorde.

Anonymous poster hash: 21dc0...87e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ha sex på bryllupsnatten med eller uten henne



Anonymous poster hash: cca55...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...