Gå til innhold

Bryllupsnatten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var nylig i et bryllup hvor bruden ønsket å gå tidlig til sengs. Kompisene til brudgommen begynte å fleipe med brudgommen ang bryllupsnatta og at han nå så fram til sin livs natt. Da river bruden i at det kommer ikke til å bli noe på han denne natta, det får de nok anledninger til i nærmeste framtid og at de skulle legge seg å sove. Var en klein brudgom som sto igjen og vi kunne se manndommen hans forsvant under beina på han. Det ble en liten klein pause før samtaleemne ble endret.

Hva synes dere? Jeg for min del hadde en fantastisk bryllupsnatt med min mann, men er det flere som synes det er slitsomt å tenke på å ha sex etter en så lang dag som dette?


Anonymous poster hash: ab980...8bc



Anonymous poster hash: ab980...8bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes bryllupsnatten virker som en fin tradisjon. De aller aller aller fleste har jo sex før de gifter seg, men tenker at det må føles ekstra spesielt første gang etter at man er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å ikke gjøre den natten ekstra spesiell, spesielt ikke når de uansett tok tidlig kvelden!

Jeg synes det hørtes rart ut!



Anonymous poster hash: 0c453...e75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å ikke gjøre den natten ekstra spesiell, spesielt ikke når de uansett tok tidlig kvelden!

Jeg synes det hørtes rart ut!

Anonymous poster hash: 0c453...e75

Det ble mye "spesielt" i en setning! Så ikke det før jeg hadde postet :-)

Eneste grunnen til ikke å ha sex på bryllupsnatta må vel være mensen!

Anonymous poster hash: 0c453...e75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes rett og slett litt trist ut.



Anonymous poster hash: 782b4...78a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mye "spesielt" i en setning! Så ikke det før jeg hadde postet :-)

Eneste grunnen til ikke å ha sex på bryllupsnatta må vel være mensen!

Anonymous poster hash: 0c453...e75

Mensen er ingen grunn. Men oppkast og diare (som tanten min fikk) bør være grunn nok.

Anonymous poster hash: d8895...ca0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her!

Ja, var det ikke rart? Jeg synes så synd i han der han sto! Og hun var så bestemt og hadde den regla om hvorfor de ikke skulle ha seg!

Man får jo forhåpentligvis bare en bryllupsnatt, jeg tenker at man virkelig skal se tilbake på den natta med glimt i øyet. De hadde bryllupssuite og full pakke!



Anonymous poster hash: ab980...8bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo dette var litt dårlig gjort av kona. Hun var sikkert sliten, men bryllupsdagen er nå liksom en feiring av kjærligheten, så hun kunne i det minste holdt kjeft og bare smilt litt, for så å si "beklager, jeg er for trøtt" når de var alene.

Vi hadde sex på bryllupsnatten, men ja, vi var begge litt trøtte og slitne. Det var ikke den beste sexen jeg har hatt, heller ikke den verste. Helt OK ;)

Men synes ikke det er noe rart med par som IKKE har sex på bryllupsnatta. De fleste har nå hatt sex med hverandre utallige ganger før.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerte på at hun ikke prøvde å skåne brudgommen litt i det minste, hva som skjer bryllupsnatten er jo uansett privat så ingen hadde nok reagert om hun hadde latet litt som, blitt litt med på spøken om ikke annet.

Personlig så synes jeg uansett hvor mange ganger man har hatt sex tidligere, at man kan gjøre natten litt spesiell uansett. Min mann legger seg alltid naken så uansett om jeg bestemmer meg på forhånd at jeg er for sliten en kveld, så nytter det ikke. Når han kryper under dyna, bare må jeg ha han! Hadde aldri klart å sovnet på bryllupsnatta uten å være nær den deilige mannen min!

TS



Anonymous poster hash: ab980...8bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk å la oss for å sove på bryllupsnatten, men det var vi rimelig klar over begge to. Det hadde vært en lang,slitsom dag, og vi var seint i seng.

Men det var drøyt å si sånt offentlig, det var unødvendig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja de giftet seg nå i sommer, så de kommer nok til å være gift en stund til :P Men i mine øyne har de et litt spesielt forhold. Selv om jeg vet at det skjer mye godt mellom dem når de er alene sammen. Men jeg har reagert flere ganger på hvordan hun snakker til han i blant!



Anonymous poster hash: ab980...8bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planer om å sove, vi. ;) for det første vil huset vårt være fullt av gjester, og det er lytt... Dessuten vil vi få med oss mest mulig av festen, så vi er nok dauslitne når vi legger oss - og sexen vår pleier være ganske kjip om vi er slitne. ;)

Vet at det er ganske vanlig å ikke ha sex på bryllupsnatta, så føler oss ikke akkurat unormale.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dere som synes det er greit å hoppe over sex på bryllupsnatten; Synes mannen deres det er greit?

Da jeg giftet meg hadde jeg supersexy, dyrt undertøy, brudesveis og sexy make-up, shimmer på hele kroppen, deilig parfyme, strømpeholdere og bånd rundt låret og sexy hæler. jeg hadde følt meg skikkelig dritt hvis mannen min ikke hadde hoppet på meg så snart kjolen min var av. Han ble heldigvis helt vill når jeg kom inn på rommet i brudestæsjet, og det er jeg så glad for. Gjentok forresten seansen med alt brudestæsjet vårt på brylluspdagen og det skal jeg gjøre til tradisjon så lenge jeg passer det korsettet ;)



Anonymous poster hash: ab980...8bc
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Når vi kom til hotellet skiftet vi, tok ut 300 hårbåler, føltes det som, tok en dusj også sovna jeg, rett og slett. Dagen før var lang, og med lite søvn nattn før kombinert med tidlig opp på bryllupsdagen bl det bare sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex var helt uaktuelt for oss, men så er vi (begge altså) av typen som må ha littegranne overskudd for å "orke" å ha, og å få noe ut av sexen. Vi var dødsslitne etter en laaang dag og lite søvn og masse styr hele uka. Pliktsex gadd vi ikke, altså - da ville det mest spesielle med bryllupsnatta fort vært at det var den kjedeligste sexen vi har hatt noensinne :fnise: Og vi fikk jo uansett tatt det igjen så til de grader senere :rodmer: Veldig glad for at vi er så like på akkurat det punktet.

Men altså, en ting er å ikke orke. En annen er å si det på den måten foran folk. Det er bare ukult og nærmest slemt.

Anonymous poster hash: f85f2...5ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da mange som er for slitne til å ha seg på bryllupsnatten, så det reagerer jeg ikke på.

Det jeg reagerer på her er at bruden måtte fortelle dette til kompisene.

Hvis jeg havner i denne situasjonen så hatter jeg bare med, ville aldri sagt noe slikt foran andre mennesker.

Anonymous poster hash: 385b9...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var helt sikre på at vi kom til å være så utslitte og trøtte at vi ikke kom til å ha sex på bryllupsnatta. Overraskelsen var derfor stor da vi fortsatt følte oss lys våkne kl 4.30 på natta og jeg var ferdig i dusjen etter å ha nattbadet i fjorden med brudekjolen på ;) Så for oss ble det sex på bryllupsnatta, det er vi veldig glade for, men som sagt så var vi helt forberedte på at vi ikke kom til å orke.

Uansett; dritkjipt av kona å starte sexlivet i ekteskapet med å fortelle alle kompisene hans at han ikke kom til å få seg no.. Hun kunne ha spilt med og heller si det på rommet. Men hun kan jo ha vært dødstrøtt og/eller irritert for noe brudgommen hadde gjort. Med litt alkohol så kan jo kjeften ha vært litt løsere enn det hun mente. Likevel.. Håper hun ba om unnskylding på rommet.

Eller kanskje hun ble veldig flau/sjenert og hadde tenkt til å ha sex med han og ville ikke at folk skulle "vite" at de skulle ha sex akkurat nå mens gjestene festet videre. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde veldig lyst å ha sex på bryllupsnatten, men det gikk rett og slett ikke- mannen var syk og full i feber, og vi var utrolig slitne begge to. Sovnet i hverandres armer i stedet. Tok det igjen senere da ;)



Anonymous poster hash: c5723...955
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg reagerte på at hun ikke prøvde å skåne brudgommen litt i det minste, hva som skjer bryllupsnatten er jo uansett privat så ingen hadde nok reagert om hun hadde latet litt som, blitt litt med på spøken om ikke annet.

Personlig så synes jeg uansett hvor mange ganger man har hatt sex tidligere, at man kan gjøre natten litt spesiell uansett. Min mann legger seg alltid naken så uansett om jeg bestemmer meg på forhånd at jeg er for sliten en kveld, så nytter det ikke. Når han kryper under dyna, bare må jeg ha han! Hadde aldri klart å sovnet på bryllupsnatta uten å være nær den deilige mannen min!

TS

Anonymous poster hash: ab980...8bc

Men dere som synes det er greit å hoppe over sex på bryllupsnatten; Synes mannen deres det er greit?

Da jeg giftet meg hadde jeg supersexy, dyrt undertøy, brudesveis og sexy make-up, shimmer på hele kroppen, deilig parfyme, strømpeholdere og bånd rundt låret og sexy hæler. jeg hadde følt meg skikkelig dritt hvis mannen min ikke hadde hoppet på meg så snart kjolen min var av. Han ble heldigvis helt vill når jeg kom inn på rommet i brudestæsjet, og det er jeg så glad for. Gjentok forresten seansen med alt brudestæsjet vårt på brylluspdagen og det skal jeg gjøre til tradisjon så lenge jeg passer det korsettet ;)

Anonymous poster hash: ab980...8bc

OK. Du kan jo opprette en tråd under Seksualitet.

Anonymous poster hash: b9796...75a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...