Gå til innhold

Hva kjøpte dere i morgengave? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble det slipsnål og mansjettknapper på alle brudgommer? :)



Anonymous poster hash: cbbe5...221
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte flybilletter til Athen til mannen min. En ukes høstferie på oss noen måneder etter bryllupet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte flybilletter til Athen til mannen min. En ukes høstferie på oss noen måneder etter bryllupet. :)

Det hørtes herlig ut :)

Anonymous poster hash: 4ceb1...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte flybilletter til Athen til mannen min. En ukes høstferie på oss noen måneder etter bryllupet. :)

Super gave :) Tenker han ble glad. Håper dere får en kjempe flott tur :rodmer:

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi avtalte å ikke kjøpe noe til hverandre. Hadde brukt nok penger på bryllup og dro rett på dyr bryllupsreise vi begge hadde drømt om så vi syntes det var nok ;)

Anonymous poster hash: 89fb3...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk slipsnål og mansjettknapper. Hun fikk perlekjede.

Hva syns du om å få det? :)

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke forventet det så var fint det. Jeg lurer forresten på om jeg hadde fått mansjettknappene litt tidligere, før bryllupet slik at jeg brukte de der, så fikk jeg slipsnålen i samme som morgengave.

Var fine, enkle og i sølv. Det er typisk en ting som er fine å ha, men som jeg aldri ville brukt så mye penger på å kjøpe meg selv. Bruker dem bare ved finere anledninger, er ikke "julebordsettet" mitt for å si det på den måten.

Jeg har brukt dem mer enn hun har brukt perlekjedet hun fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig ikke forventet det så var fint det. Jeg lurer forresten på om jeg hadde fått mansjettknappene litt tidligere, før bryllupet slik at jeg brukte de der, så fikk jeg slipsnålen i samme som morgengave.

Var fine, enkle og i sølv. Det er typisk en ting som er fine å ha, men som jeg aldri ville brukt så mye penger på å kjøpe meg selv. Bruker dem bare ved finere anledninger, er ikke "julebordsettet" mitt for å si det på den måten.

Jeg har brukt dem mer enn hun har brukt perlekjedet hun fikk.

Kjekt å lese at det blir brukt :) Jeg har lurt litt på hva menn tenker, om mansjettknapper til morgengave :)

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super gave :) Tenker han ble glad. Håper dere får en kjempe flott tur :rodmer:

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Det er straks fire år siden, men turen var kjempefin! Og veldig bryllupsfri, i motsetning til bryllupsreisen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ingenting (etter avtale) og ønsket meg ingenting. Han kjøpte et kunsverk til oss begge (overraskelse). Mansjettknapper med initialene sine har han fått av meg tidligere i forholdet. Han brukte de faktisk under bryllupet:-)



Anonymous poster hash: d80bf...ebc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt å lese at det blir brukt :) Jeg har lurt litt på hva menn tenker, om mansjettknapper til morgengave :)

Anonymous poster hash: cbbe5...221

Vi menn (jeg ihvertfall) er jo ikke noe særlig på smykker og pynteting.

Utenom gifteringen går jeg ikke med noe. Klokke kan vel sies å være en pyntegjenstand og, alt etter hvilken type man snakker om (feks ikke pulsklokke).

Sånnsett er vel slipsnål og mansjettknapper det eneste som er innenfor når det gjelder å gi smykker til en mann. Men det er klart, etterhvert som man bli eldre setter man pris på ting man ikke gjorde før. Jeg er i den alderen hvor jeg begynner å skjønne at slips til farsdag egentlig er helt greit.

Poenget er vel at det bør være noe som varer, og helst blir brukt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, vi ble enige om at vi ikke skulle bruke penger på det. Helt greit.. men en fødselgave kunne jeg virkelig ønske jeg hadde fått :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble enige om å ikke gi noe, vi brukte så mye penger på bryllupet. Men tror du ikke han kom med tidenes gave ??! Nå må jeg skrape sammen penger til noe skikkelig fint :)



Anonymous poster hash: 8692c...d85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi ble enige om å ikke gi noe, vi brukte så mye penger på bryllupet. Men tror du ikke han kom med tidenes gave ??! Nå må jeg skrape sammen penger til noe skikkelig fint :)

Anonymous poster hash: 8692c...d85

Hva fikk du? Nysgjerrig. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn (jeg ihvertfall) er jo ikke noe særlig på smykker og pynteting.

Utenom gifteringen går jeg ikke med noe. Klokke kan vel sies å være en pyntegjenstand og, alt etter hvilken type man snakker om (feks ikke pulsklokke).

Sånnsett er vel slipsnål og mansjettknapper det eneste som er innenfor når det gjelder å gi smykker til en mann. Men det er klart, etterhvert som man bli eldre setter man pris på ting man ikke gjorde før. Jeg er i den alderen hvor jeg begynner å skjønne at slips til farsdag egentlig er helt greit.

Poenget er vel at det bør være noe som varer, og helst blir brukt.

Min spurte så fint, om han måtte få noe fra gullsmed. Eller om han kunne "ønske" seg noe annet. Han har både slipnål, mansjettknapper, smykker osv. Vi har vært i lag så mange år, at det har blitt en del gaver. Jeg endte opp med å kjøpe et kunstverk, han syns var veldig fint :) Håper han blir glad for det. Når han kommer over sjokket av at jeg har brukt så mye penger ;)

Anonymous poster hash: cbbe5...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min fikk camelbak drikkesekk. Noe han trengte og ønsket seg. Hadde fått slippsnål av meg tidligere

Jeg fikk mini pc

Anonymous poster hash: d7def...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte billetter til favoritt- fotballaget til mannen min. Er et engelsk lag, så da har vi en tur å se frem til. Kjøpte i tillegg gravert slipsnål, for å ha noe håndfast han kan ha som minne fra bryllupsfeiringen vår.



Anonymous poster hash: 8b8a2...24c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...