Gå til innhold

hjelp med mac!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei!

jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette innlegget, men bare poster det her.

Jeg har litt problemer med den 1 år(??) gamle macen min.. den har blitt fryktelig treg i det siste. og hver gang jeg går inn på safari, crome eller firefox kommer det opp en fane med denne linken http://search.condui...3062&UM=2&lay=1. dette er noe som nylig har kommet.. før kom alltid google opp som startside. har prøvd å endre dette, men for det ikke til. ellers når jeg trykker på forskjellige ting på en side popper det stadig opp nye faner med sånne typiske "du har vunnet en iphone 6". HJELP!! hva skal jeg gjøre??



Anonymous poster hash: 5086d...9d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og du bestemte deg for å poste linken? :hakeslepp:

du trenger ikke å gå inn på den?? men hvis noen hadde kjent den igjen etter egen erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å laste ned Adblock i de forskjellige leserne!

For å bli kvitt de pop up-vinduene må du gå inn på "safari"-"valg"-"sikkerhet" og hake av for "blokker popupvinduer".

Gjør samme greia med de andre nettleserne du bruker.

Meeen, det kan jo hende du har sluppet inn et virus. Jeg klikker ikke på den lenken du har lagt ved, - vil ikke ha no dritt på min nye mac :-P



Anonymous poster hash: 82ff2...7cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med å laste ned Adblock i de forskjellige leserne!

For å bli kvitt de pop up-vinduene må du gå inn på "safari"-"valg"-"sikkerhet" og hake av for "blokker popupvinduer".

Gjør samme greia med de andre nettleserne du bruker.

Meeen, det kan jo hende du har sluppet inn et virus. Jeg klikker ikke på den lenken du har lagt ved, - vil ikke ha no dritt på min nye mac :-P

Anonymous poster hash: 82ff2...7cd

Takk, har lastet det ned nå! men hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installere ved å følge instruksene du får. Etterpå skrur du av/avslutter safari (nederst i eplemenyen). Start safari på nytt igjen og se om det er like sykt.



Anonymous poster hash: 82ff2...7cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start med å laste ned Adblock i de forskjellige leserne!

For å bli kvitt de pop up-vinduene må du gå inn på "safari"-"valg"-"sikkerhet" og hake av for "blokker popupvinduer".

Gjør samme greia med de andre nettleserne du bruker.

Meeen, det kan jo hende du har sluppet inn et virus. Jeg klikker ikke på den lenken du har lagt ved, - vil ikke ha no dritt på min nye mac :-P

Anonymous poster hash: 82ff2...7cd

er på safari, men finner ikke noe "valg". unnskyld masing, men leter og leter og finner ikke.

Endret av tusentakkforhjelp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på safari, men finner ikke noe "valg". unnskyld masing, men leter og leter og finner ikke.

du trykker der det står safari, som er vedsiden av epleikonet, der kommer ned flere ting du kan trykke på, og der står det valg :) hehe håper du forstod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å se om det er installert noen add-ons/extensions på nettleserne? Du finner de vel under innstillinger.



Anonymous poster hash: cf1f1...f79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trykker der det står safari, som er vedsiden av epleikonet, der kommer ned flere ting du kan trykke på, og der står det valg :) hehe håper du forstod..

tusen hjertelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg åpner en av nettleserne mine så kommer bing(??) opp som startside, men jeg vill ha google.. hvordan?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg åpner en av nettleserne mine så kommer bing(??) opp som startside, men jeg vill ha google.. hvordan?? :fnise:

da går du inn på valg igjen, og velger google som startside :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da går du inn på valg igjen, og velger google som startside :)

åå, tusen tusen takk!!! på crome og firefox da, vet du det smarten? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare informere om at adblock bruker masse minne når det blokkerer ads. Ja, du slipper mye reklame, men PCen din blir samtidig treigere.



Anonymous poster hash: 515bb...8f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...