Gå til innhold

DVD spiller i bil


Gossip girl

Anbefalte innlegg

Hvilken anbefales av dere? Og hvorfor den?

Vil ha en som sitter godt og som gjerne også har batteri evt mulighet for bruk i vanlig kontakt i huset. Ser når vi er på hotell/fly hadde det vært praktisk å fått med spilleren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Nextbase sine. Det er en 2-pakning, og de kan både kobles sammen for å vise samme film, eller brukes separat. Mulighet for USB-avspilling er det også.

Disse kan brukes både på strøm fra bilen, og de kan lades opp i vanlig strømuttak. Mye brukt her hjemme, da vi ikke har DVD-spiller nede i stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt nettbrett og en holder til det. Begge deler fikk vi kjøpt på Elkjøp. Valgte Samsung sin tab 3 kids (tror jeg den heter). Den har både barnemodus og vanlig modus slik at vi kan bruke den også. Vi fant ut at en god bærbar DVD-spiller ikke ble så mye billigere enn å kjøpe et nettbrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt nettbrett og en holder til det. Begge deler fikk vi kjøpt på Elkjøp. Valgte Samsung sin tab 3 kids (tror jeg den heter). Den har både barnemodus og vanlig modus slik at vi kan bruke den også. Vi fant ut at en god bærbar DVD-spiller ikke ble så mye billigere enn å kjøpe et nettbrett.

Er det fjernkontroll til det? Det er nemlig noe av det jeg liker best med våre spillere. Det er ikke sjelden det trengs å trykke på ny film, velge ny episode osv. mens vi kjører. Da er det genialt å bare snu seg rundt, i stedet for å måtte stoppe bilen for å gjøre det manuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte også nettbrett og feste for å ha i bilen, men ble litt skuffet da vi fann ut at nettbrettet ikke kunne laste ned filmene fra viaplay. Det var litt av poenget. (samsung sitt tab 3)
Nextbase som noen nevner lengre oppe er testet i kollisjon og har gode fester så det ikke skal flyge av i en evt kollisjon, det ville jeg ha satt høyt på listen over krav!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fjernkontroll til det? Det er nemlig noe av det jeg liker best med våre spillere. Det er ikke sjelden det trengs å trykke på ny film, velge ny episode osv. mens vi kjører. Da er det genialt å bare snu seg rundt, i stedet for å måtte stoppe bilen for å gjøre det manuelt.

Vi har flere filmer på det, og kan sette på at den automatisk spiller av neste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt holder til ipaden vår, og koblet opp via Bluetooth til bilens mediasystem så vi kan styre lyd/filmer fra førersetet. Works like a charm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...