Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Hjelper ikke. Spillet har sletta menn jegchar gifta meg med og flytta inn i huset. De blir slettet så fort jeg spiller på en annen husstand. Spillet slettet også en familie jeg selv hadde lagd og flyttet inn i nabolaget, men som jeg ikke spilte på.

Var litt redd for at det ikke var så enkelt så jeg lagde liksågodt en spesialdesignet mann til simdama mi og flyttet ham inn i nabohuset rett over veien. De ble kjapt turtelduer og nå er hun gravid, endelig! :)

Det blir spennende med litt nye ting i spillet! Spøkelser og nye øyenfarger sier jeg veldig jatakk til og jeg er litt spent på det der med at hagegnomer ikke lenger bare skal bo ute. Det høres jo...interessant ut. Tror jeg må spille litt i kveld og teste ut spilloppdateringen.

Endret av Blubberella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg fanget en sim inni et gjerde på tomta mi bare for at han skal dø og at jeg får et spøkelse på tomta. Desverre så klikka spillet. Kanskje det var et tegn på at jeg ikke skal være så ond. Gidder ikke spille på nytt idag, så spiller heller imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig Star wars fan, men liker kostymene. Digger Yodakostymet til barna :)

Håper også at dem også legger inn småbarn etterhvert. Gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dama mi er nå gravid med kid nr 4 med Alexander Goth, bare jenter så langt! Jeg har nå bestemt meg for at hun skal få eksperimentere med en annen dame...og siden hun er forfatter så kan hun vel skylde på research? :P Og om elskerinnen dør, så er det jo selvfølgelig heeeeelt tilfeldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basseng kommer i november. Står om det og andre oppdateringer som kommer hos The Sims News.

Åja :)

Kan man adoptere i Sims 4? Jeg finner det ikke på telefonen eller pc :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Åja :)

Kan man adoptere i Sims 4? Jeg finner det ikke på telefonen eller pc :klo:

Ja man kan adoptere men man må ha en viss sum penger for å gjøre det. Aner ikke hvor mye men alternativet dukket plutselig opp på telefonen til simmen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Libertyan

Noen andre som opplever at simmene står fast når de skal rydde opp tallerkener? Må putte alt skittent på et billig bord og så selge det... de har vask som er tilgjengelig, og hushjelper vasker noe, men ikke alt. Skal restarte spillet nå, så håper jeg det løser seg!

Ja, har skjedd for meg også, pleier å virke bare jeg klikker flere ganger. Er en bug som forhåpentligvis blir fikset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man kan adoptere men man må ha en viss sum penger for å gjøre det. Aner ikke hvor mye men alternativet dukket plutselig opp på telefonen til simmen min.

Åja :) Jeg fant det på datamaskinen, under husstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at lang levetid er aaaaaltfor lang og normal er så kort. Jeg spiller med lang og har bursdag når jeg føler simmene mine er kommet langt nok i karriere og/eller skole.

Dama mi skulle bli gravid èn siste gang og fikk tvillinger uten å bruke fertilitetsjuks. Full fres i den heimen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at lang levetid er aaaaaltfor lang og normal er så kort. Jeg spiller med lang og har bursdag når jeg føler simmene mine er kommet langt nok i karriere og/eller skole.

Dama mi skulle bli gravid èn siste gang og fikk tvillinger uten å bruke fertilitetsjuks. Full fres i den heimen!

Ja, håper at det kommer patch etterhvert hvor vi kan bestemme mer over hvor lange livene skal være :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg oog! :rolleyes:

Får leve på nudler til neste stipend kommer...

Haha, tenker på akkurat det samme! Bare to uker til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor må det være enten full fri vlje eller ingen fri vilje? -.- syns det er litt vanskelig å lage ansiktet for øynene flytter seg fra hverandre når jeg egn prøver å gjøre de større osv . og jeg savner VIRKELIG designer tool



Anonymous poster hash: 3445a...71b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Flere enn meg som har trøbbel med Origin? Jeg har avinstallert og restarta dataen og googla og gjort regla om igjen og igjen. Prøvd alt! Det er ikke spillet mitt det er noe galt med, det er helt nytt.. Men Origin-programmet :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Igår da jeg skulle starte spillet første gangen etter den nye oppdateringen, fikk jeg feilmelding fra Origin der det sto "problemer med lisens" eller noe lignende. Heldigvis var det visst bare en liten glipp for spillet startet normalt andre gangen jeg prøvde å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...