Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åpen profil:

"For alle dokker som lure hele tida; ja d stemme at æ e alene. For vel 1 mnd siden ble æ dumpa av X på ei tekstmelding, og etter d har verken æ eller barna sett han. Bare spør om d e nå, men bortsett fra d, e d ikke nå å prat om lenger:) vil bare få d rolig no fram til jenta mi kommer, å konsentrer mæ om dem tre fine barnan mine." (Hun er høygravid)

På den ene siden synes jeg det er bra av henne å være åpen og stanse ryktespredning som tydelig har pågått, men det hadde kanskje holdt å dele med vennene sine. Og også i det tilfellet hadde vel holdt å bekreftet at hun var blitt alene? Men samtidig, når man oppfører seg på den måten eksen hennes gjorde, så kan jeg vel forstå behovet for offentlig gapestokk.

Jeg lukter at det er to sider av samme sak her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"*navn* tisset på potte i dag."
Så hadde moren lagt til bilde av potten med tisset i...

Ungen er snart 2 år... kan tenke meg den gleder seg til å bli voksen og se tisset sitt på nett...



Anonymous poster hash: 6c746...770
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"*navn* tisset på potte i dag."

Så hadde moren lagt til bilde av potten med tisset i...

Ungen er snart 2 år... kan tenke meg den gleder seg til å bli voksen og se tisset sitt på nett...

Anonymous poster hash: 6c746...770

HAHA! Skal begynne å gjøre det samme med kattene mine!

-Se så flink Elvis har vert, og bæsja en stor bæsj i kassen sin i natt!

Selvfølgelig med tilhørende bilde av kabelen :hoho:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Skal begynne å gjøre det samme med kattene mine!

-Se så flink Elvis har vert, og bæsja en stor bæsj i kassen sin i natt!

Selvfølgelig med tilhørende bilde av kabelen :hoho:

Gjør det!!! 😄

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Skal begynne å gjøre det samme med kattene mine!

-Se så flink Elvis har vert, og bæsja en stor bæsj i kassen sin i natt!

Selvfølgelig med tilhørende bilde av kabelen :hoho:

Vet du, niesen min postet faktisk sånt på Facebook da hun hadde fått seg kattunge. I fullt alvor. :fnise:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente har fått noen til å filme henne, mens hun drikker vodka og røyker, kun iført truse og en singlet.

Hun sitter og skrever i retning kameraet, mens hun gjør dette. Så utrolig flaut!



Anonymous poster hash: 6e253...16c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ho ikke som Facebookvenn, men vet hvem hun er og hun har mange offentlige oppdateringer. En stund etter hun hadde fått seg kjæreste gikk den ene statusen omtrent slik:

"Så utrolig heldig som har en så kjekk kjæreste!<3 Å som jeg elsker tissemannen din XX! <3 hihihi, så deilig! :* <3"

Glad vi ikke er venner...!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"*navn* tisset på potte i dag."

Så hadde moren lagt til bilde av potten med tisset i...

Ungen er snart 2 år... kan tenke meg den gleder seg til å bli voksen og se tisset sitt på nett...

Anonymous poster hash: 6c746...770

Så trist at mennesker kan gjöre slikt

Har sett meg nödt for å slette en del småbarnsmödre fra vennelisten min, da jeg ikke orket å få servert avföring, snörr og annet "sött" på veggen hver dag

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ho ikke som Facebookvenn, men vet hvem hun er og hun har mange offentlige oppdateringer. En stund etter hun hadde fått seg kjæreste gikk den ene statusen omtrent slik:

"Så utrolig heldig som har en så kjekk kjæreste!<3 Å som jeg elsker tissemannen din XX! <3 hihihi, så deilig! :* <3"

Glad vi ikke er venner...!

Og han har ikke rømt til verdens ende heller??

Anonymous poster hash: 42a8a...106

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han har ikke rømt til verdens ende heller??

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Statusen ble vel skrevet for 1-2 år siden, og jeg troooor de fortsatt er sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en del i denne tråden begynner jeg å lure på hva det er lov å dele på facebook. Virker som om alt blir negativt, masete og unødvendig uansett hva man skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en del i denne tråden begynner jeg å lure på hva det er lov å dele på facebook. Virker som om alt blir negativt, masete og unødvendig uansett hva man skriver.

Joa, men jeg synes det virker som det er ikke nødvendig vis hva man legger ut, men heller hvor ofte og hvor mye. Tipper 90% av statuene i denne tråden kommer fra folk som poster flere enn en gang om dagen...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest en del i denne tråden begynner jeg å lure på hva det er lov å dele på facebook. Virker som om alt blir negativt, masete og unødvendig uansett hva man skriver.

Nja, det er en overdrivelse, men hvis du oppdaterer facebookstatusen din mer enn én gang om dagen hver dag, bør du kanskje vurdere om det du skriver egentlig er interessant for andre enn deg selv.

Anonymous poster hash: 9644b...530

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, det er en overdrivelse, men hvis du oppdaterer facebookstatusen din mer enn én gang om dagen hver dag, bør du kanskje vurdere om det du skriver egentlig er interessant for andre enn deg selv.

Anonymous poster hash: 9644b...530

Har to stykker på facebooken min som skriver mellom 12 og 20 statuser om dagen. Det er rimelig spesielt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to stykker på facebooken min som skriver mellom 12 og 20 statuser om dagen. Det er rimelig spesielt.

Jeg føler at facebook har skapt en enorm narsissisme i befolkningen. Alle føler at de er "kjendiser" og at folk er interessert i om de spise kylling eller fisk til middag. Det er helt tragisk, synes jeg.

Anonymous poster hash: 9644b...530

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Bare for å gi dere litt bakgrunn om denne dama:4-5 statuser hver dag. Hun veksler mellom ulike typer statuser (mine ord, men dere skjønner greia)Type 1:"Vi har det så superflott sammen med supermannen og superbarna i det supre nabolaget i verdens supreste bygd"Type 2: "Jaja, da var man hos svigers/på hytta/på jobb/hjemme igjen"Type 3: Bilde av hund, med kommentarer om at i dag ville den døde hunden ha vært X antall mndType 4: "Så var man syk igjen da, omgangssyken i hus"Type 5: Bilde av barn, med kommentarer på hvor fantastisk superflinke de er til å gjøre helt vanlige ting I dag kom denne:Da har man startet den tunge og lange veien for å finne ut av hvorfor jeg har så forbanna vondt i kroppen. Får håpe at den ikke blir så altfor lang...Og kommentarfeltet flommer over av hjerter, lykkeønskninger og historier om hvordan de har levd med smerter i 20 år, venter på transplantasjoner osv. Jeg KAN jo ikke slette denne dama, hun er jo som en oppsummering av denne tråden :ler: Anonymous poster hash: d222d...39c

Enten finnes det mange sånne, eller så har vi felles bekjente!

Mannen min har en Facebookvenn (perifer bekjent) som er involvert i en barnevernssak. Han skriver diverse paranoide hat-statuser om barnevernet på siden sin, og deler masse artikler fra nettsider og organisasjoner som er mot barnevernet + div godsaker fra Nyhetsspeilet. Tror ikke akkurat han gjør seg selv en stor tjeneste på den måten, men utrolig nok har vi ikke sett noen som har tatt til motmæle. Noen burde beskyttes mot seg selv...

Ellers synes jeg de brystkreftstatusene er irriterende, men ikke akkurat over-sharing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En avrevet negl. HELT avrevet.

Hahaha den har jeg også fått, både på facebook og snapchat! Hver vår kommer den avrevete tåneglen :fnise:

trenger nye venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha den har jeg også fått, både på facebook og snapchat! Hver vår kommer den avrevete tåneglen :fnise:

trenger nye venner.

Fyfan jeg holdt på å spy. Ingen snap, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfan jeg holdt på å spy. Ingen snap, heldigvis!

Kanskje vi har samme venn. Begynner på T, fra en liten bygd i Oppland? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...