Gå til innhold

Tror jeg har hatt nettsex med broren


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kvinner har så mange fordeler at noen må vi menn også få ha. ;)

Nei, jeg er enig med deg. Men med et samfunn som har i flere hundre år sett på kvinner som har sex med noen de ikke er gift med som "horer" så er det vanskelig å finne noe tilsvarende ord for menn. Uten noe ord som definerer slike menn er det heller ikke lett å skape en holdning mot det. Da får man ikke uttrykt sin avsky mot det godt nok.

Forslag til ord? ;)

Anonym poster: e194b5b49a866638f8bcad8836ed8f54

rundbrenner?

Uansett, så lever jeg ikke i en samfunn som ser på kvinner som horer hvis de har sex utenfor ekteskapet, faktisk lever jeg i en samfunn hvor færre gifter seg og flere for samboer.

Hilsen kvinne fra norge

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres bare helt sykt usannsynlig ut, men... Dersom det faktisk er tilfelle ville jeg hvertfall ALDRI I LIVET snakket med broren min om det, noe så ufattelig kleint.

Anonym poster: 3c2a2725faa7bb26d207bc78e3a0cb9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Reis bort" noen uker pga et eller annet, og "slå opp" når du "finner en annen". Sånt brenner stort sett ut av seg selv etter en stund om sexen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare spørre hvilket fylke han bor i eller noe for å være helt sikker? Selvom dette hørtes GANSKE sikkert ut :/ men bare prøv? Huff.. Noe så ekkel for dere :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i en måned drevet og hatt nettsex med en mann jeg har blitt kjent med på nettet. Har egentlig ikke delt noe særlig personlige opplysninger da vi begge er sjenerte og har stort sett bare snakket om sex og vist oss frem, men ikke ansiktet så klart. Broren min hadde bursdag en dag i forige uke og fikk da ei ny klokke av foreldrene våre for å ha på armen. I forigårs da jeg chattet, så så jeg på webcam at den mannen hadde samme klokke på samme arm, broren min har den på høyrearmen, det hadde også han jeg chatter med. Da begynte jeg virkelig å lure så jeg avbrøyt nettsexen for sikkerhets skyld, men trodde jo selvsagt at det var ren tilfeldighet først, men synes det var litt rart for det var ikke noe vanlig klokke akkurat. Han jeg chatter med har alltid helt ulike klær enn det jeg ser broren min ha. Jeg vet broren min alltid kler seg pent og da mener jeg virkelig pent, med slips, skjorte og jakke hver gang han går ut eller får besøk, men skifter til litt andre klær når han er hjemme for seg selv så jeg har ikke helt sett hvordan han er til daglig før i går da jeg kom innom litt brått. Da hadde han tilfeldigvis samme Mikke Mus-genser som han jeg chatter med hadde på seg tidligere i går.

Har chattet igjen i dag, men har sagt at jeg var litt dårlig form så orket ikke å drive på forran kameraet, men jeg tok og ringte broren min da vi chattet akkurat samtidig som jeg skrev noe. Da svarte han jeg chatter med at jeg måtte vente et øyblikk. Jeg pratet med broren i 10 minutter og prøvde egentlig å holde samtalen gående så lenge som mulig, men broren min sa visst han var veldig opptatt. Jeg spurte hva han holdt på med og han sa bare han skrev litt på pc-en. Akkurat da han hadde lagt på, så begynte mannen jeg chatter med å chatte igjen. Jeg spurte han hvor han skulle i en munter tone og han sa at telefonen ringte. Jeg gjentok det samme igjen noen timer senere og igjen så skjedde det samme, mannen jeg chattet med var borte så lenge jeg pratet med broren min på telefonen.

Er ikke det litt vel mange tilfeldigheter? Jeg er 99% sikker på at mannen jeg chatter med er broren min. Hva gjør jeg? Å slutte nettsexen, ja det er sikkert og visst, men hva mer? Jeg kan jo ikke si sanheten? Jeg og broren er nære, men langt fra så nær at vi onanerer til hverandre. Det tror jeg han også vil reagere på om han finner ut hva vi mest sansynlig har gjort. Er det noen unskyldning jeg kan komme opp med? Jeg vil jo ikke såre broren min heller. Men jeg vet ikke helt hvordan han ville reagert om jeg sa fra til han hva jeg mistenkte hvis det stemte. Jeg ser ikke helt for meg broren min som en person som ville sitte og ledd av dette akkurat. Og ikke er jeg intressert i at broren min skal vite hvordan jeg ser ut naken, selv om han på en måte vet det nå, men han vet jo ikke at det er meg. Vi har ikke sett hverandre naken på mange år.

Føer meg egentlig litt småekkel kan man si. Er det best å bare finne på en unskyldning og stoppe chattingen uten å si noe til broren min? Han fortjener kanskje å vite sannheten, men jeg tenker at den er kanskje litt verre enn å bli såret der og da, det går vel over også?

Dette kjøper jeg bare ikke. Du sier dere bare prater sex og ingenting privat, Hvordan går det an å kun prate sex i flere timer i strekk? Og hvordan spør du i en munter tone når all "pratingen" foregår skriftlig?

Han kler seg LITT annerledes når han er alene? Ifra slips og skjorte til Mikke Mus-genser? Det var ikke bare litt annerledes..Det var veldig annerledes!

Denne historien skurrer for mye til at jeg kjøper den.

For å tilføye tilslutt: Jeg hadde blitt litt skeptisk dersom mannen jeg skulle ha nettsex med hadde sittet i Mikke Mus-genser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kjøper jeg bare ikke. Du sier dere bare prater sex og ingenting privat, Hvordan går det an å kun prate sex i flere timer i strekk? Og hvordan spør du i en munter tone når all "pratingen" foregår skriftlig?

Han kler seg LITT annerledes når han er alene? Ifra slips og skjorte til Mikke Mus-genser? Det var ikke bare litt annerledes..Det var veldig annerledes!

Denne historien skurrer for mye til at jeg kjøper den.

For å tilføye tilslutt: Jeg hadde blitt litt skeptisk dersom mannen jeg skulle ha nettsex med hadde sittet i Mikke Mus-genser

Haha jaa. Ikke akkurat sexy :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine:

Jeg syntes du skal inkalle til familieråd, og ta det opp i plenum. Dette er en sak dere som familie må jobbe dere gjennom, SAMMEN.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så usannsynlig vel. Veninne av meg traff sin svigerfar på swingersklubb, uten svigermor ..ehem , ikke noe tar opp på et juleselskap liksom. Og hun var med sin mann altså sønnen..

Anonym poster: 17b4ae9dc97aa5969395f051f6664011

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så usannsynlig vel. Veninne av meg traff sin svigerfar på swingersklubb, uten svigermor ..ehem , ikke noe tar opp på et juleselskap liksom. Og hun var med sin mann altså sønnen..

Anonym poster: 17b4ae9dc97aa5969395f051f6664011

Så ufattelig pinlig for absolutt alle involvert.

Fortell mer! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...