Gå til innhold

Thai Massasje


sturlis90

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som vet hvor man kan få thaimassasje med happy ending å er det noen som har opplevd det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten alle Thai steder i Oslo som gir dårlig massasje, gir også det. De vil ha deg ut fortest mulig, for å få inn en ny kunde så fort som mulig.

Beste måten å få en kunde ut på er å ronke han, da gidder han ikke ligge på benken lenger, og massøren kan tørke opp benken og gjøre klar for neste kunde og neste sprut.

Vil du ha skikkelig massasje så styr unna de som jakter på ekstra penger på en kjapp sprut.

Anonym poster: 4e8cc1df7fbec2e9fc4339700dbd276d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle Thai steder i Oslo som gir dårlig massasje, gir også det. De vil ha deg ut fortest mulig, for å få inn en ny kunde så fort som mulig.

Beste måten å få en kunde ut på er å ronke han, da gidder han ikke ligge på benken lenger, og massøren kan tørke opp benken og gjøre klar for neste kunde og neste sprut.

Vil du ha skikkelig massasje så styr unna de som jakter på ekstra penger på en kjapp sprut.

Anonym poster: 4e8cc1df7fbec2e9fc4339700dbd276d

Men det er vel ikke låv å blir runket? Går ikke det under seksualparagrafen?

Anonym poster: d1afc6e1938755609fed5c5df71c69da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venn som var ute for det der. Jeg fortalte ham at jeg skammet meg over mine medsøstre. Snakk om å bekrefte alle fordommer!! Huff og nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste Thai massasjer i Oslo runker kundene sine. Jeg har bare vært på ett, og jeg ble det i hvert fall, men regner med det er sånn overalt. Men fy faen det er ikke til å anbefale, du så på blikket hennes at hun bare ville ha penger og få deg ut derfra, ingen god opplevelse. Massasjen jeg fikk først var helt elendig, sånn at jeg venta på å bli ferdig liksom. Ikke til å anbefale med mindre du vil bli runka helt uten innlevelse/vilje, eller få en rotten massasje.

Anonym poster: b5303b0f83131ca2f5f941b68d3bb74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...