Gå til innhold

Ille å skulle ligge bak visse bil modeller/merker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De verste (dvs de tregeste og minst oppmerksomme) sjåførene kjører:

Toyota Yaris - ingen over, ingen ved siden av. Alle ligger bak...

Toyota Corolla og Auris.

Subaru Forrester

VW Caravelle

Mercedes E-klasse (W211)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både Toyota Avensis og en litt "sprekere" Audi. Jeg ligger som regel i fartsgrensa, og merker stooor forskjell på hvordan biler foran og bak meg behandler meg. Kjører jeg avensis skal "alle" kjøre forbi, og de foran bryr seg ikke i det heletatt om de kjører langt under grensa. Kjører jeg Audi, svinger mesteparten til siden for å "slippe meg forbi", selvom jeg har holdt god avstand. Merkelig

Anonymous poster hash: 24776...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke.

Det er blitt en del overgang av Audioter (BMW førere er stort sett like gale ) over til Tesla, men flertallet av elbilkjørere ligger i den andre delen av skalaen.

Av de som har kjøpt Tesla, eller elbil generelt?

Selvfølgelig, audioter velger ikke en stygg fæl liten buddy... (eller wtf de heter :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har både Toyota Avensis og en litt "sprekere" Audi. Jeg ligger som regel i fartsgrensa, og merker stooor forskjell på hvordan biler foran og bak meg behandler meg. Kjører jeg avensis skal "alle" kjøre forbi, og de foran bryr seg ikke i det heletatt om de kjører langt under grensa. Kjører jeg Audi, svinger mesteparten til siden for å "slippe meg forbi", selvom jeg har holdt god avstand. Merkelig

Anonymous poster hash: 24776...98d

Seee! De tror du er audiot :) (Er du en audiot?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ganske idiotisk ut når dere skriver "audiot" for hundrede gang..

Så enig, så enig. Man tar jo alltid slike folk seriøst...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble alltid forsøkt forbikjørt da jeg hadde Opel Corsa. Problemet var vel at jeg ikke kjørte i stil med bilen, og ofte tok løs fortere enn menn i store SUVer ut fra kryss osv. Savner den tiden! Nå kjører jeg octavia, og blir stadig vekk forbikjørt selv lm jeg ligger i 90-100 i 80-sonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det min tur til å bli herset med på veien. Kjører til daglig en normalt stor bil, men kjørte i dag min nr2-bil som er rød og bitteliten - mindre enn en Yaris. Folk legger seg helt oppi ræva mi og de legger seg inn/kutter rett foran meg på motorvei o.l. Bilister blir veldig påvirket av størrelsen på bilen og blir dertil frekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch...

Edit: Jeg kjører Fiat :P

Oi, her ble det rot i multisiteringen

Italiensk = :danse:

Anonymous poster hash: 6b3f7...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ganske idiotisk ut når dere skriver "audiot" for hundrede gang..

Jeg kommer aldri omtale audi-eiere som noe annet enn audioter, så du kan slutte å whine om det nå, og bare godta det.

Følte du deg støtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det min tur til å bli herset med på veien. Kjører til daglig en normalt stor bil, men kjørte i dag min nr2-bil som er rød og bitteliten - mindre enn en Yaris. Folk legger seg helt oppi ræva mi og de legger seg inn/kutter rett foran meg på motorvei o.l. Bilister blir veldig påvirket av størrelsen på bilen og blir dertil frekke.

Eneste erfaringen min med slike biler er at sjaførene tror de kjører lastebiler, når de i realiteten kommer i en liten fjertebil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...