Gå til innhold

Ille å skulle ligge bak visse bil modeller/merker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne ikke tenkt meg noen annen bil, da måtte det i så fall blitt samme typen, men en eldre modell. :)

Kunne du ikke tenkt deg en annen bil enn Fiat?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Kunne du ikke tenkt deg en annen bil enn Fiat?? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Nei, jeg kjøpte meg jo den jeg hadde lyst på. :)

Har en sånn bak der, og ville bare byttet den ut med den foran ;)fiat-500-slider-.jpg

Nok om det, det er irriterende at folk tror jeg kjører sakte likevel :P

Endret av Badabing
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte meg jo den jeg hadde lyst på. :)

Jeg har en bil jeg også, som jeg digger. Men jeg kunne alltids tenke meg noe annet hvis jeg hadde råd. Men hvis du kun tenker innenfor det du har råd til, så er det jo en annen ting... Fiat 500?

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg har en bil jeg også, som jeg digger. Men jeg kunne alltids tenke meg noe annet hvis jeg hadde råd. Men hvis du kun tenker innenfor det du har råd til, så er det jo en annen ting... Fiat 500?

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Ja. :) Ser ikke hva det skulle vært. Hadde stasjonsvogn før, men det er mye enklere med en mindre bil i byen. Kunne tenkt meg elbil eventuelt, men da må det komme på plass flere hurtigladere først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjøpte meg jo den jeg hadde lyst på. :)

Har en sånn bak der, og ville bare byttet den ut med den foran ;)fiat-500-slider-.jpg

Nok om det, det er irriterende at folk tror jeg kjører sakte likevel :P

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :) Ser ikke hva det skulle vært. Hadde stasjonsvogn før, men det er mye enklere med en mindre bil i byen. Kunne tenkt meg elbil eventuelt, men da må det komme på plass flere hurtigladere først.

Audiot. Kun audioter velger elbil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Prøver igjen...

Fiat 500 er jo faktisk kul! Spesielt den gamle, ja. Bil med sjel. :reise:

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audiot. Kun audioter velger elbil.

??? Den skjønte jeg ikke??? Etter min beregning er en audiot da i dine øyne en som kjøre Audi og Audi lager ikke rene El-biler.

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du taxi?

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Øh? Nei? Relevansen?

Taxibil: Volvo, Mercedes, Tesla, BMW .. Finnes mange forskjellige taxibiler der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Den skjønte jeg ikke??? Etter min beregning er en audiot da i dine øyne en som kjøre Audi og Audi lager ikke rene El-biler.

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Audioter og elbil-sjafører er samme ulla. Man må være til dels audiot for å være kapabel til å kjøre/kjøpe el-bil, spesielt Tesla.

Aldri sagt at audi lager elbiler? (ja, audi med liten a... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en sann observasjon. Her vest er det Suzuki og Peugeot med folk i som ligger ujevnt under fartsgrensa.

Men kommer noen rask bak deg og vil forbi, vil han antagelig uansett kjøre fortere?

Jeg kjøpte forresten en Kia Shuma for 3000kr på utveksling i Tyskland. Skikkelig dårlig, mellomstor bil. Men fronten var litt Mercedes-inspirert, og det merktes på motorveien! Folk rydda vei for meg.

Skjer aldri når jeg kjører Civicen min her hjemme, som forresten er dobbelt så raskt opp i 100 som det undermotoriserte blikkskuret jeg hadde i Tyskland...

Anonymous poster hash: 6c8e6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh? Nei? Relevansen?

Taxibil: Volvo, Mercedes, Tesla, BMW .. Finnes mange forskjellige taxibiler der ja..

Mercedes er i mine øyne en taxi, kun det, akkurat som Audi-sjåfører i dine øyne er audioter.

Det at du tviholder på at enkelte er "audioter", sier meg litt om utviklingen av frontallappen din ; )

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ser yrkeskriminelle hos mer enn 50% av taxisjaførene?

Da tenker jeg på små ting som å kjøre ut i krysset før det er rødt, kjøre alt for fort, nærmeste kjøre ned andre trafikanter, presse seg frem, osv.. Mange kjører med både nærlys og kurve/tåkelys.. (Tenker ikke på mercedesene med DRL lys nei... )

Jeg hadde en taxi som nesten kjøre over foten min i krysset rett etter hausmannsgata mot Tøyen.

Det stod en bil i hvert felt, og taxien stod så langt mot høyre han kunne i det venstre feltet.

Jeg kjørte MC, og trillet derfor pent forbi på venstresiden, og stoppet helt foran, og satt ned bena.

Jeg kjenner så dekket han SNEIE siden av foten min, hadde foten min vært 1cm lengre til høyre hadde dekket stått oppå benet mitt.

Jeg så faenmeg så rødt at når det ble grønt, kjørte jeg ut foran han, slo av MC-en, gikk bort til vinduet hans, og spurte hva faen i helvete han holdt på med...

Er det bare meg, eller er taxier på toppen av listen over sjafører som driter i andre?

Er det ikke en bra ting at de kjører ut i krysset før det blir rødt? Det er vel strengt tatt ulovlig å kjøre ut dersom det blir rødt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mercedes er i mine øyne en taxi, kun det, akkurat som Audi-sjåfører i dine øyne er audioter.

Det at du tviholder på at enkelte er "audioter", sier meg litt om utviklingen av frontallappen din ; )

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

Enkelte ER idioter.

Mercedes er taxi pga at det skal være KVALITET og KOMFORT. Gjør meg absolutt ingenting å kjøre "taxi" :P

Sier ingenting om frontallappen når man legger merke til at hovedandelen av audi-sjaførere kjører som at de eier veien.

Igjen forsøk på å herske.. Så utrolig voksent.

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en bra ting at de kjører ut i krysset før det blir rødt? Det er vel strengt tatt ulovlig å kjøre ut dersom det blir rødt?

FAEN der tok du meg! Helvete, det så jeg ikke selv!

Mente selvfølgelig før det ble grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ER idioter.

Mercedes er taxi pga at det skal være KVALITET og KOMFORT. Gjør meg absolutt ingenting å kjøre "taxi" :P

Sier ingenting om frontallappen når man legger merke til at hovedandelen av audi-sjaførere kjører som at de eier veien.

Igjen forsøk på å herske.. Så utrolig voksent.

Mercedes ruster jo først og fremst så du kan høre det knaser. Nope, den har nok ikke den kvaliteten du tror...

En bekjent av meg kjøpte seg en ny ML for en stund tilbake. Det har ikke vært annet enn problemer med elektronikken på den. Den har stått i ukesvis på veksted. Han er rimelig fortvilet.

Skulle selv til å kjøpe en 2008 mod 420 GL for et par år siden. Bilen hadde gått 85000km.

Etter en NAF-test var kjøpet bare til å slå fra seg, da det var mange dyre feil på den. Beklager, Mercedes sliter med sin del av problemer.

Anonymous poster hash: 5e340...e8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg misliker å ha Toyota Yariser foran meg.

Det er få biler som tiltrekker seg så mange farlig dårlige bilister som Yaris.

De kjører totalt i sin egen verden uten oppfatte hvilket kaos de skaper i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audiot. Kun audioter velger elbil.

Det stemmer ikke.

Det er blitt en del overgang av Audioter (BMW førere er stort sett like gale ) over til Tesla, men flertallet av elbilkjørere ligger i den andre delen av skalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer ikke.

Det er blitt en del overgang av Audioter (BMW førere er stort sett like gale ) over til Tesla, men flertallet av elbilkjørere ligger i den andre delen av skalaen.

Ikke helt enig, BMW X3-X5-X6 eiere kan være i samme klasse som Audioter, men jeg

har lagt bedre inntrykk av førere av BMW 3 og 5 serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...