Gå til innhold

Savner lilleøster så fælt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun ble født over 10 år etter meg og 17 år etter min bror og ville vært 19 i år,men hun fikk vare leve til hun var 8. Det skjedde en kveld jeg var alene hjemme og passet henne, skulle bare gå ned i kjellerfrysen og hente litt is til oss. Da jeg kom opp fra kjelleren lå hun bevisstløs på gulvet blå på leppene, ringte 113, de greide å gjennopplive henne men da hun skulle opereres døde hun stille og fredelig. svaner henne så fryktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adriane

Hun ble født over 10 år etter meg og 17 år etter min bror og ville vært 19 i år,men hun fikk vare leve til hun var 8. Det skjedde en kveld jeg var alene hjemme og passet henne, skulle bare gå ned i kjellerfrysen og hente litt is til oss. Da jeg kom opp fra kjelleren lå hun bevisstløs på gulvet blå på leppene, ringte 113, de greide å gjennopplive henne men da hun skulle opereres døde hun stille og fredelig. svaner henne så fryktelig.

Sender deg mange varme tanker og klemmer :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

:klemmer:

Ikke at jeg har noe med det, emn hva var dødsårsaken. Dette hørtes fryktelig skummelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medfødt hjertefeil som ikke ble oppdaget før det var forsent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medfødt hjertefeil som ikke ble oppdaget før det var forsent!

Så trist...... :klemmer:

Hva er dine beste minner fra tiden med henne? Håper det ikke gjør noe at jeg spør, og du trenger selvsagt ikke svare om du føler det er for tungt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker!

De herlige spaserturene vi gikk i gaten, og når hun ble større og kunne gå selv så gikk vi småturer rundt om i nabolaget, og katta Tamar gikk med oss.

Et annet morsomt minne er at hun og en vennine da de begge var 6 tok Tamar og kledde på henne dukketøy og la henne i dukkevognen:) og katta likte det, den sovnet i dukkevognen med dukkeklær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...